Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Early dew combineren

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Jan 2017 19:09

Early dew combineren

Wij hebben onze slaapkamer in de klear early dew geschilderd, met een wit plafond, witte vloer, witte kast en creme gordijnen (die hingen er al). Nu heb ik een hele gave commode gekocht, die nog geschilderd moet worden. Ik wil deze niet in wit of early dew, maar ben op zoek naar een andere kleur die mooi in het geheel gecombineerd. Wie heeft een leuke tip?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 29 Jan 2017 19:18

Re: Early dew combineren

De eerste kleur die bij me op komt is Oldtimer Rally van Flexa. Een stoere maar warme kleur.

Afbeelding

Als je iets lieflijkers/zachters wilt dan zou ik voor een zacht roze tint gaan.

Afbeelding

Zelf zou ik zeker weten voor de groene kleur gaan :love:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 29 Jan 2017 20:33

Re: Early dew combineren

Gezien de commode ga ik er even vanuit dat het om een babykamer gaat. In dat geval zou ik bij een jongen of onbekend geslacht voor grijs gaan en bij een meisje voor oud of zacht roze of ook gewoon voor grijs.

Persoonlijk vind ik een andere groentint bij early dew niet mooi matchen.

Edit: zie dat het om jullie eigen kamer gaat, maar alsnog blijf ik bij bovenstaande kleuren.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 30 Jan 2017 11:26

Re: Early dew combineren

Ik zou ook gaan voor lichtgrijs denk ik.
Ik heb mijn kussen even tegen mijn muur aangelegd. Hier zitten de eerder genoemde kleuren (grijs en roze) in. Dan krijg je misschien een beetje een beeld.

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Summerlovin op 30 Jan 2017 11:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 30 Jan 2017 11:28

Re: Early dew combineren

Ik vind blank hout of meer cognac kleur er erg mooi bij, in mijn woonkamer. Grijs ook en zwart wit ook. Andere kleuren zou ik denk ik niet snel doen, roze tinten passen er mooi bij maar vind ik leuker voor een kinderkamer.
<<

Anoniem185

Bericht 30 Jan 2017 12:39

Re: Early dew combineren

Ik zou ook voor grijs gaan.
<<

Anoniem192

Bericht 30 Jan 2017 12:42

Re: Early dew combineren

wij hebben de muur early dew met licht grijze gordijnen in de slaapkamer en verder combineren we met zwart/wit en lichtgrijs voor de rest.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 30 Jan 2017 13:21

Re: Early dew combineren

Moesje schreef:Ik vind blank hout of meer cognac kleur er erg mooi bij, in mijn woonkamer. Grijs ook en zwart wit ook. Andere kleuren zou ik denk ik niet snel doen, roze tinten passen er mooi bij maar vind ik leuker voor een kinderkamer.

Eens!

Hier wat plaatjes van kleuren die ik mooi vind. Ik hou niet zo van pastel of roze.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

anoniem203

Bericht 31 Jan 2017 21:34

Re: Early dew combineren

Mijn zoontje krijgt straks op 1 muur Early Dew met zwart/witte accecoires en ik ga een grote speelgoedkist verven in de kleur okergeel. De kleur van de fauteuil die op het onderste plaatje van Taeda staat.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 01 Feb 2017 11:05

Re: Early dew combineren

Ik zou het combineren met een stoere blauw. Dat vind ik ook mooi in combinatie met wit.
Deze blauwe kleur heet denim drift.

Afbeelding

Afbeelding
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Feb 2017 11:04

Re: Early dew combineren

Bedankt voor alle tips! Ik vind zelf grijs wat saai, omdat early dew ook al een behoorlijke grijswaarde heeft. Okergeel vind ik iets te hip denk ik. Ik vind roze en die blauwe denim drift wel goede opties. Zelf vind ik deze roze super mooi:
Afbeelding
Maar ik ben bamg dat ik mn vriend daar niet in mee krijg. Ik heb besloten om eerst te kijken of ik de commode kan kaalschuren en waxen/beitsen/lakken, want houtkleur lijkt mij echt super gaaf.
<<

Linvi

Bericht 03 Feb 2017 11:44

Re: Early dew combineren

Frankie schreef:Ik zou het combineren met een stoere blauw. Dat vind ik ook mooi in combinatie met wit.
Deze blauwe kleur heet denim drift.

Afbeelding
]


Mijn zoon heeft deze kleuren nu op zijn kamer, alleen beide iets feller. Als we gaan verhuizen ga ik voor bovenstaande (mattere) kleuren kiezen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers