Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fotoplank

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 16 Sep 2019 11:24

Fotoplank

Hoi! Ik wil graag een fotoplank maken boven de bank. Met verschillende persoonlijke foto's, in verschillende grote. Ik wil het wel zwart/wit doen om rust erin te krijgen. Heeft iemand zoiets in huis? Of leuke tips daarvoor? Ik zal even een foto zoeken om een klein idee te geven wat ik bedoel. Ik heb dit weekend ook een houten poster gewonnen van Vajen met de winactie, en die ga ik er ook bij zetten.

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Sep 2019 11:28

Re: Fotoplank

Ik heb dat vroeger gehad! Vond ik altijd erg mooi. Die Ribba planken van de Ikea waren daar eigenlijk ideaal voor maar die zijn wel smal dus als je meedere foto's over elkaar heen wil zetten wordt dat misschien krap. Wel fijn dat ze een opstaand randje hebben.
En eigenlijk vind ik de Ribba lijsten in't zwart ook het mooist hiervoor.

Ik zal zo even zoeken naar oude foto's.

In mijn herinnering had ik ook veel zwart wit foto's maar dat is dus helemaal niet zo.

Afbeelding

Afbeelding


Aah wat was dit toch een fijn eerste huisje.

Ik vind inderdaad zwart wit wel heel erg mooi! Ik wil ooit graag nog een grote wand vol eigen z/w foto's.
Let's discover the world together.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers