Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

<<

Linvi

Bericht 30 Nov 2016 20:04

Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Wij willen/moeten naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar of in 2018 verhuizen. Nu zijn we aan het bekijken wat we ongeveer kwijt zullen zijn zodat we weten wat we moeten sparen.

Het gaat om een nieuwbouw huurhuis van 3 verdiepingen, begane grond met open keuken, 3 slaapkamers, standaard badkamer en zolder met was ruimte. Oppervlakte tussen 120 en 135m2. Badkamer en zolder zal niks gedaan hoeven te worden. Ook de vloer zullen we op zolder niet hoeven aan te schaffen, deze kan mee verhuizen uit dit huis. Evenals alle lampen en meubels.

Kosten zullen vooral zitten in:

- schuren en egaal maken van de muren
- verfen/ behangen van alle muren
- vloeren leggen
- gordijnen
- achtertuin

Ik ben onwijs benieuwd naar wat jullie kwijt waren of wat jullie denken kwijt te zijn.
<<

Anoniem336

Bericht 30 Nov 2016 20:58

Re: Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Geen antwoord op je vraag, maar willen jullie perse weer huren?
<<

Anoniem236

Bericht 30 Nov 2016 21:16

Re: Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Het is ook net wat je voor een vloer wilt en op de muren wilt, maar wij houden deze schatting ongeveer

Maar je kunt het echt zo goedkoop of duur maken als je wilt
Laatst gewijzigd door Anoniem236 op 01 Dec 2016 20:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 30 Nov 2016 22:14

Re: Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Het ligt er ook aan of je dingen zelf gaat doen of laat doen.
Kun je iets meer vertellen over wat je zou willen?
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 30 Nov 2016 22:25

Re: Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Dat ligt er echt helemaal wat je wil.
Wij laten alle muren stucen in huis, dat kost een stuk meer dan als je het verft.
Bij ons worden wel alle muren behangklaar opgeleverd, is dat bij jullie niet? Ik dacht dat dat de standaard was tegenwoordig.
Vloeren kan je ook zo duur maken als je zelf wilt. Wij krijgen een tegelvloer in de gang en een houten vloer in de woonkamer/keuken, dat is niet goedkoop. Boven leggen we ikea laminaat, dat is een stuk goedkoper.
<<

Linvi

Bericht 30 Nov 2016 22:46

Re: Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Elja schreef:Geen antwoord op je vraag, maar willen jullie perse weer huren?



Wij kunnen helaas geen hypotheek krijgen.
<<

Linvi

Bericht 30 Nov 2016 22:51

Re: Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Misschien had ik het er duidelijker bij moeten zetten, we wonen nu ook in een nieuwbouwhuis (inmiddels bijna 8jaar) en weten dus wel wat we in het huis kunnen verwachten maar de kosten kunnen we ons niet meer voor de geest halen.

We kunnen helaas niet heel veel sparen per maand een willen daarom zorgen dat we goed voor bereid zijn en niet voor onverwachteen kosten staan.
<<

Linvi

Bericht 30 Nov 2016 22:52

Re: Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Qua vloer graag pvc, muren willen we gewoon sauzen op een enkele muur na waar behang zal komen. Tuin zal volledig bestraat worden en omheind.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Dec 2016 09:23

Re: Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Saus kun je wel vaak in de aanbieding kopen bij de boumarkt wij waren voor de hele bovenverdieping sausen vorig jaar €100,- kwijt en waren 4 verschillende kleuren

Kunnen jullie niet bestrating meenemen van waar je nu woont? Pvc is best duur een vriend van ons was voor zijn hele huus incl leggen €3000 kwijt

Gordijnen hebben wij vorig jaar bij kwantum besteld. Voor een breed raam van 4 meter breed waren we €250 kwijt. Daar hebben ze veel mooie en niet dure gordijnen

Waarom gaan jullie verhuizen ? Vanwege je aan zijn ziekte?
Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 01 Dec 2016 09:32

Re: Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Ik dacht dat jullie echt lekker op jullie plekje zaten Linvi. Waarom willen jullie verhuizen?
<<

Linvi

Bericht 01 Dec 2016 20:36

Re: Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Ik wil die reden liever niet online hebben, mocht iemand echt heel nieuwsgierig zijn mag je pben!
<<

Linvi

Bericht 05 Apr 2017 14:56

Re: Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Inmiddels komt een verhuizing steeds dichterbij en is er zelfs een urgentie aanvraag gedaan op medische indicatie. We zullen echter niet naar een nieuwbouw verhuizen maar gewoon naar bestaande bouw.

Het enige waar we niet helemaal uit komen qua budget zijn de kosten voor onvoorziene dingen (kan ook eigenlijk niet) en kosten voor de tuin.

Budget is verder goed gelukt, met de vakantie en belastingteruggave moet het ook lukken zoals we in gedachte hebben.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Apr 2017 16:19

Re: Kosten verhuizing nieuwbouw huurwoning.

Ik zit op ongeveer 500 voor onvoorziene dingen, maar was bv de lampen vergeten mee te rekenen ja dan tikt het wel aan.
En 1 kamer was niet gestuct dus daar moest eerst behang op dat was bij elkaar ook al 100 euro

Tuin weet ik echt niet daar hoeft bij mij alleen een hek in om J bij de sloot weg te houden.
2015 💙

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers