Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Ninja stack Airfryer

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Apr 2026 15:30

Ninja stack Airfryer

Heeft iemand ervaring met de stack Airfryer van Ninja?

Ik twijfel om het aan te schaffen.

Hoe vaak gebruik je twee mandjes? Wat maak je er zoal mee?
Their smile makes me smile♡ Januari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Apr 2026 16:42

Re: Ninja stack Airfryer

Mijn ouders hebben de Philips airfryer die ook stoomfunctie heeft en die gebruiken ze veel. Wat ze nog wel eens doen is groente stomen. Wat aardappeldingen of het luchtdeel en dan iets van vlees bakken.
2015 💙
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2026 17:00

Ik heb hem. Ik vond mijn oude Philips beter, maar het is wel heel praktisch dat deze kan zorgen dat alles tegelijk klaar is en hij neemt minder ruimte in zo boven elkaar.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 28 Apr 2026 17:14

Wij hebben een dubbele van Ninja. Erg tevreden over en ik gebruik bijna altijd beide mandjes tegelijk.
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 29 Apr 2026 22:39

Wij hebben ook een dubbele van Ninja, maar naast elkaar. Over die boven elkaar las ik destijds wisselende review’s.
Ik ben erg tevreden over die wij hebben. Hebben beide mandjes nodig als we friet eten. Dan doe ik in beide mandjes een deel van de friet, als ze bijna klaar zijn, bij elkaar en in de tweede de snacks. Gebruik m ook vaak voor vlees, tosti’s enz.
Toch zou ik denk ik een volgende keer gaan voor de grotere met verstelbare mand, want het lijkt mij ook wel handig als er een pizza of ovenschaal in past.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 30 Apr 2026 09:12

Wij hebben ook die naast elkaar. En de manier waarop Ster friet bakt, zo doe ik dat ook.
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Apr 2026 09:27

Ik was specifiek aan het kijken naar boven elkaar. Ik had laatst een keer frietjes en een akas schnitzel. Die heb ik toen beide in hetzelfde mandje gedaan. Maar dat was niet zo handig omdat de frietjes regelmatig geschut moeten worden. Het komt niet heel vaak voor. Dus ik denk nog even verder. Haha!
Their smile makes me smile♡ Januari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 30 Apr 2026 12:17

Ster schreef:Wij hebben ook een dubbele van Ninja, maar naast elkaar. Over die boven elkaar las ik destijds wisselende review’s.
Ik ben erg tevreden over die wij hebben. Hebben beide mandjes nodig als we friet eten. Dan doe ik in beide mandjes een deel van de friet, als ze bijna klaar zijn, bij elkaar en in de tweede de snacks. Gebruik m ook vaak voor vlees, tosti’s enz.
Toch zou ik denk ik een volgende keer gaan voor de grotere met verstelbare mand, want het lijkt mij ook wel handig als er een pizza of ovenschaal in past.

Wat slim om de frietjes zo te bakken, deze ga ik onthouden. Wij hebben sinds kort ook een dubbele van Ninja, zijn er ook erg tevreden over.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Apr 2026 21:55

Ik heb er eentje nog van de Blokker met twee mandjes naast elkaar. Ik zou het vervelend vinden als ik nog maar 1 mandje zou hebben. Ik kan de mijne ook zo instellen dat ze tegelijk klaar zijn. Soms zijn we met meer en is het makkelijk dat ik in beide bv friet kan maken. Soms maak ik fajita's in de ene op 180 of 200 graden 10 min en in de andere warm ik nacho's met kaas op op 150 graden 5 min. Ideaal hoor :). Boven elkaar heb ik geen ervaring mee, die waren er toen nog niet eens geloof ik.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.

Terug naar Eten & drinken