Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nutribullet

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Jan 2026 21:16

Nutribullet

Gebruiken jullie een nutribullet of iets wat er op lijkt? Welke? Heb je dan met losse bekers of een to go variant?
Their smile makes me smile♡ Januari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Jan 2026 07:41

Re: Nutribullet

Ja wij hebben een nutribullet. Volgens mij hebben we er ook wel andere items bij maar het is duidelijk dat we die dus niet gebruiken want ik weet het niet 😁 wij gebruiken m vooral voor shakes en smoothies. Voor warme dingen gebruik ik toch liever de staafmixer.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Jan 2026 08:45

Wij hebben er ook al jaren één en gebruiken ‘m elke dag!
Gewoon losse bekers maar m’n vriend drinkt voornamelijk thuis ontbijtsmoothies dus nemen die bekers niet vaak mee.
Sluiten verder wel goed af!
Heb er laatst warme saus in gepureerd maar toen kreeg ik ‘m bijna niet meer open (ik heb wel weinig kracht in m’n handen).

Ik zou wel voor de 900 gaan! Het losse handvat gebruiken we nooit maar de meeneem deksel wel, ook om af te sluiten in de koelkast.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Jan 2026 10:10

Dus jullie hebben wel de echte?

https://www.bol.com/nl/nl/p/kitchenbrot ... androidapp

Deze komt ook wel goed uit de test, toch?

Ik heb wel een Philips blender, maar ik vind dat zo lastig schoonmaken. En een veel te grote, zware kan erbij.

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Jan 2026 10:37

Wat ik bij de nutri zo spannend vind is dat je eigenlijk elk half jaar de messen zou moeten vervangen. Eén van onze trainers had dat niet gedaan en vervolgens zijn pols gebroken doordat er wat mis ging met de bullet.

Zelf gebruik ik de staafmixer vooral. Ah heeft nu ook een mooie geen idee alleen hoe de kwaliteit is
2015 💙
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Jan 2026 12:04

Ik gebruik hem echt bijna elke dag. En ja de echte, ik bespaar liever niet op goede kwaliteit waarvan ik weet dat het gewoon een goed product is. Over een jaar weet ik 30 euro besparing niet meer, maar wel of mijn nutribullet nog werkt of niet.

Ik heb de 900, maar ga hem binnenkort vervangen. Niet omdat er iets kapot is, maar omdat ik deze meeneem naar de camping en voor thuis een andere ga kopen. Ik gebruik hem zeker ook voor soepen, maar laat hem dan wel wat afkoelen, anders krijg ik hem niet los door het uitzetten van de beker ivm de warmte.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Jan 2026 13:43

Minx schreef:Wat ik bij de nutri zo spannend vind is dat je eigenlijk elk half jaar de messen zou moeten vervangen. Eén van onze trainers had dat niet gedaan en vervolgens zijn pols gebroken doordat er wat mis ging met de bullet.

Zelf gebruik ik de staafmixer vooral. Ah heeft nu ook een mooie geen idee alleen hoe de kwaliteit is

Goede tip! Dat is de nutribullet 900 die Caro omschrijft.

<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 29 Jan 2026 17:49

Wij hebben een Nutribullet met een 600 watt motor. Al 11 jaar, nog nooit een messenblok vervangen. Tot 2 jaar geleden gebruikten we hem dagelijks minimaal 1x. Tegenwoordig alleen nog als iemand even snel een eiwitshake wil. Voor soep gebruik ik een staafmixer.
Bij die van ons zat een grote beker, 2 kleine bekers, 2 deksels, een handvat, drinkring, een blendermes en een hakmolenmes. Volgens mij is dat nu niet meer. Het enige wat in al die jaren kapot gegaan is, is die ring die je dan op de beker draait.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Jan 2026 21:21

Ik heb ook nog nooit die messen vervangen en deze leeft ook al echt lang. Geen idee ook hoe je je hand kan breken maar dat is rot zat natuurlijk. Of dat nu komt door botte messen? Of was dat messen-ding gewoon van binnen kapot gegaan?
<<

Maple

Kletskop

Bericht 29 Jan 2026 21:33

Ik probeer me voor te stellen hoe je je hand kunt breken door messen die vervangen hadden moeten worden, maar ik kan hier niks bij bedenken. Vervelend wel inderdaad!
Ik heb geen idee welk model nutribullet wel hebben. Een zwarte in elk geval met twee grote bekers en wat andere accessoires doe we nooit gebruiken. Ik maak er vooral slootjes in, (groente)smoothiebowls als ontbijt en ik heb er ook weleens een boemboe in gemaakt.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Jan 2026 22:49

Ik heb een vrij uitgebreide keukenmachine waar op hetzelfde apparaat ook een blender en zo’n soort beker kunnen. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet vaak gebruik op het moment, maar ben er wel tevreden over. Geen idee of je ook andere apparaten nodig hebt, maar dan is zo’n combinatie misschien wel het overwegen waard. Scheelt wel ruimte in de keukenkastjes.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 29 Jan 2026 23:07

Hier ook de originele, heel lang dezelfde gebruikt zonder iets te vervangen. Na ik denk 7 jaar ging hij steeds meer geluid maken bij het gebruik en lekte er bruin vocht uit het messenopzetstuk. In de tussentijd had ik ook ergens gelezen over het vervangen van de messen en over dat vocht lekken, dat dat een teken was dat je het messenstuk moest vervangen. Ik gooide ook wel alle onderdelen in de vaatwasser moet ik zeggen. Probeer dat nu niet te doen en het messenstuk meteen af te spoelen.

Ik heb weer exact dezelfde gekocht, ik heb 2 mesopzetstukken en kleine, middelgrote en grote bekers. Ik gebruik ze niet als to- go dus gebruik nooit de deksels die ik toen bij de eerste in een accessoireset erbij kocht.

Ik maak er wekelijks gebruik van voor pesto, smoothies, dips zoals feta-paprika-huttekase, hummus...

Soep doe ik met een staafmixer gewoon in de pan pureren.
<<

Nightingale

Noob

Bericht 30 Jan 2026 13:51

Wij hebben er al jaren eentje, ook de originele. Denk ondertussen al meer dan 5 jaar. Ook nog nooit de messen vervangen, oeps!
Wij gebruiken hem vrij regelmatig, voor groenten te pureren voor de spaghetti, voor pesto te maken, voor shakes af en toe (is wel al een tijd geleden). Laatst heb ik hem gebruikt omdat ik te lui was mijn pannekoekenbeslag te mixen.
De bekers hebben we ook maar die gebruiken we eigenlijk niet. En het mesje met de 4 mesjes altijd, die met 2 alleen als die met 4 in de vaatwasser staat.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Jan 2026 22:34

Diverse jumbo’s hebben nu ook een nutribullet in de aanbieding 😜.
Nu is het zo een grote, maar over een paar weken komt er zo een kleine in de winkel
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Eten & drinken