Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wraps recepten (borrelhapje)

<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 10 Sep 2013 21:46

Wraps recepten (borrelhapje)

Wie heeft er nog lekkere recepten? Er mogen geen noten en pijnboompitten, dus ook niet verwerkt in pesto ed. inzitten.

Ik kom even niet verder dan de standaard zalm-kruidenkaas en kip-kruidenkaas wraps.
<<

Muis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 10 Sep 2013 22:01

Re: Wraps recepten (borrelhapje)

Philadelphia met runderrookvlees
Tonijn met augurk, rood uitje, yogonaise en peper en zout
Kip met sla, kerriepoeder en paprika poeder gemengd met yogonaise en komkommer
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 10 Sep 2013 22:10

Re: Wraps recepten (borrelhapje)

Pesto (zonder noten kan ook), carpaccio, sla, oude kaas. Wel flink wat carpaccio gebruiken anders komt de smaak niet uit op de wraps.
Insta: je_ei_kwijt
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 10 Sep 2013 22:24

Re: Wraps recepten (borrelhapje)

Ja ik weet dat er pesto zonder noten en pijnboompitten is, alleen is die variant hier alleen op de Bio-markt te krijgen en dus alleen op zaterdagochtend open en ik krijg morgenavond visite. Zelf maken is ook een optie, maar vind ik toch minder smaakvol op de één of andere manier.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 10 Sep 2013 22:41

Re: Wraps recepten (borrelhapje)

Ik maak pesto wel altijd zelf, héérlijk.

Verder kom ik ook niet veel verder dan wat hier al staat aan recepten.
Insta: je_ei_kwijt
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 10 Sep 2013 22:58

Re: Wraps recepten (borrelhapje)

Waarschijnlijk ken je deze dan al, maar die doet het echt goed op verjaardagen. Je smeert een wrap in met kruidenkaas, zalm erover, 1/4 komkommer ( in de lengte in reepjes gesneden ) een beetje verse bieslook erover en dicht rollen.
Afbeelding
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 11 Sep 2013 00:19

Re: Wraps recepten (borrelhapje)

Crème fraiche met kerrie en peper mengen, dit op de wrap smeren en beleggen met wat rauwkost en gerookte kip.
10.04.17
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:25

Bericht 11 Sep 2013 09:07

Re: Wraps recepten (borrelhapje)

Pesto is inderdaad heel makkelijk zelf te maken. Zonder de pijnboompitten heet het trouwens Pistou. Ook erg lekker! Bosje basilicum, knoflook, olijfolie, zout, peper en Parmezaanse kaas. En dat fijnmalen. Met de olijfolie kun je de dikte bepalen. Is het mengsel nog iets te dik? Doe er dan weer een scheutje olijfolie bij.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 11 Sep 2013 17:31

Re: Wraps recepten (borrelhapje)

Thnx Moira!

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]