Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waterdrop

<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 22 Feb 2023 21:55

Waterdrop

Iemand op het forum al gezwicht? Ah, retorisch. Ik zit zelf aan de Waterdrop. 🤭

Het is beter dan Ranja (vaak veel te zoet), lekkerder dan water en met minder kcal als vitaminwater.

Als Coca Cola Light verslaafde is het vreemd om over te gaan op water met een smaakje, maar dit had ik eerder moeten ontdekken!!

Meer mensen aan de Waterdrop?
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 22 Feb 2023 22:03

Re: Waterdrop

Och jeej. Verkeerde pijler. 🙈
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 22 Feb 2023 22:04

Re: Waterdrop

Geprobeerd, geen fan.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Feb 2023 23:19

Re: Waterdrop

Hahaha ik dacht echt: waterdrop, is dat een nieuwe sex sensatie ofzo 😂. Ken het verder niet maar wel grappige naam in deze pijler.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 23 Feb 2023 08:13

Re: Waterdrop

Ik heb het ook geprobeerd, maar ik vond veel smaken tegenvallen. Er waren 2 of 3 smaakjes die ik lekker vond, maar ik weet niet meer welke. Ik heb daar ook een dure stalen thermosfles besteld die al na iets van 8-9 maanden ging roesten aan de binnenkant. Ik vroeg me toen af of dat niet misschien zou komen door het bruisen van die blokjes. Na wat gedoe met de klantenservice (eerst kreeg ik schoonmaaktips, maar ja, het was roest en dat ging niet meer weg en daarna wilden ze me een vergoeding van 15 euro (shoptegoed) geven voor een fles van 40 euro) kreeg ik een nieuwe fles en die is nog helemaal mooi en ik gebruik die blokjes niet meer.
december 2016
juli 2019
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 23 Feb 2023 15:53

Re: Waterdrop

Wel eens geprobeerd, maar ik vond ze niet zo lekker. Gewoon water vind ik net zo lekker. Ik las ook een artikel over waterdrop, dat het niet zo gezond is als we denken. Ik kijk even of ik het nog vind.

https://topfitsuikervrij.nl/is-waterdrop-gezond

Hier staat het. Niet echf iets mis mee, maar je kunt dus net zo goed suikervrije siroop nemen.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 23 Feb 2023 19:43

Re: Waterdrop

Heb het stuk doorgelezen. Het lijkt een hip drankje met loze beloften. Zo jammer.

Ik ben het vooral gaan drinken omdat ik een beetje klaar was met Coca Cola Light. Want dat drink ik al 24 jaar en liters per dag. Had voor de avond Schweppes pink tonic, maar veel kcal. Ben vervolgens overgestapt in de avond naar ranja, maar veel te zoet, zelfs als ik er maar een drupje in doe. Daarna Vitaminwater. Hoewel lekker, veel kcal. En toen kwam ik op waterdrop. En dat bevalt na 6 drops nog steeds. En als ik dit moet vergelijken met mijn inname van Coca Cola Light, dan denk ik dat dit gezonder is en dus beter voor mijn lijf. Al ga ik wel even letten op de zoetstoffen. Mijn lichaam is natuurlijk een brok Aspertaam, daar wil ik juist van af. :)

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers