Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kinderkookboek

<<

Jennings

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 29 Mrt 2026 08:57

Kinderkookboek

Mijn dochter van bijna 7 krijgt steeds meer interesse in bakken en koken. Het lijkt me leuk om voor haar een kinderkookboek te kopen, heeft iemand aanraders?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Mrt 2026 10:11

Re: Kinderkookboek

Het kookboek 'Koken is leuk!' met plaatjes wordt alles ondersteund.
Their smile makes me smile♡ Januari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Mrt 2026 10:18

Er is een heel leuk nieuw bakboek van Rutger bakt met de Efteling. Bij elk sprookje hoort een baksel. Je kunt dus het sprookje (voor)lezen en dan bakken.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 05 Apr 2026 22:09

Mijn dochter heeft het Kinderbakboek van Laura's Bakery. Die is echt heel leuk!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Apr 2026 22:01

Wat misschien ook leuk is is om naar een (goede) kookwinkel te gaan en daar samen een boek uit te zoeken.
Een leuke eigen spatel ofzo erbij.
Een tijdje terug had de jumbo een kookboek wat je met stickers bij elkaar kon sparen met (kinder)recepten erin. Misschien dat je die nog via facebook ofzo kunt vinden.
Mijn jongste heeft jaren terug via een promotiefilmpje van Hello-Fresh een lekker maar simpel recept gevonden.
Daar zou je ook nog eens kunnen kijken, wij hadden deze Check deze video: hello fresh tortelloni ovenschotel
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Eten & drinken