Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 01 Jan 2014 17:22

Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Ik heb even een rondje gemaakt door alle lades. Ik kwam tot de conclusie dat er nog heel veel maaltijden in zitten. Dus dat scheelt weer boodschappen doen. Ik wil meestal wat op voorraad hebben als er iets onverwachts tussen komt. Maar door dat ik ook bewuster om wil gaan met vlees en vis, wil ik biologisch zo veel mogelijk op zaterdagmiddag bij de biologische supermarkt halen. Dan is het nog in de aanbieding maar wel aan de datum. Dan moet het nog even in de diepvries. Maar daarvoor hebben wij weer ruimte nodig. Dus de komende weken eten uit de diepvries.

Dit is trouwens mijn voorraad.
Lade 1 (kleine lade)
Mora hapjes
Bak ijs van de kerst.
Pizza van mijn vriend.

Lade 2 (kleine lade)
Bladerdeeg
Hartige taart deeg
Bevroren aardbeien
Bevroren frambozen

Lade 3
Hamburgers
Boomstammetjes
Zweedse balletjes van de Ikea
Zalm
Vega knakworsten
Vissticks gewoon Vissticks zalm
Gehakt
Gehaktstaven
Schnitzel
Sate

Lade 4
Sperziebonen
Spinazie
Rode kool
Soepgroente
Vega hamblokjes

Lade 5 Brood

Lade 6
Aardappelschijfjes 2 zakken
En een zakje met een aardappelschotel

Lade 7 zit vol met vlees voor de poezen. (ga maar even niet opnoemen wat daar in ligt :P )

Nu nog een rondje door de voorraadkast en wij hebben aardig wat maaltijden voor de komende week. Scheelt weer wat boodschappen. :cheering:
10-08-2017 ♥
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 01 Jan 2014 17:30

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Ik heb mijn vriezer vol liggen met bakjes eten zoals spaghetti, macaroni enz. Ik eet 2 keer per week op het werk en neem dan een bakje mee uit de vriezer.
Verder ligt er verschillende soorten vlees, bladerdeeg, frikandellen, goulash kroketten, kaassoufflé's, brood, friet, rosti rondjes, bevroren frambozen en bramen, ijs en soep in. Heb pas mijn vriezer een beetje leeg gegeten, dus is niet heel veel meer.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 01 Jan 2014 17:41

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Niet veel.
Een zak broccoli, kippenpootjes, klaargemaakte rode kool, kleine portie groenteschotel, (moedermelk)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem 42

Bericht 01 Jan 2014 17:45

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Broccolisoep, paprikasoep en courgettesoep en volgens mij ook nog tomatensoep.

Speltpannenkoeken met champignons en courgetterasp en pasta met pompoen.

Bladerdeeg

Schijfjes gekookte aardappelen, pasta, rijst en couscous.

Paar soorten vruchten.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6713

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 01 Jan 2014 17:47

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Weinig.

Karbonades, aardappelkroketjes, vanille ijs en Jägermeister.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem119

Bericht 01 Jan 2014 17:59

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Veel vlees met name, aantal biefstukjes, hazenrugfilet, lamsrack, wild zwijn geloof ik ook nog, en Parmaham hebben we altijd wel in de vriezer liggen. En tonijn. Verder brood, en ijsblokjes.
<<

Anoniem286

Bericht 01 Jan 2014 18:47

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Een hoop, maar fijn topic, nu ga ik het maar eens plank voor plank doorlopen en evt weggooien indien te lang in de vriezer of inplannen om volgende week te eten. Goed om weer even te weten wat we hebben :)

bovenste plank: 2 hele broden, 2 halfjes en een aantal witte bolletjes
plank 2: pepertjes, 4 pakjes gehakt en 2 pakjes kipfilet
plank 3: pak haricot verts in spek, pom duchesse, pakje kipkorns, kabeljauwfilet, 2 zakken doperwten, restje aardappelbolltjes, bakje met 2 cordon bleu, bakje met 2 hamburgers, pakje vleeswaren, pakje hartig deeg
plank 4: pakje zalmfilets, frikandellen, ingevroren maaltijd 2x, weer doperwten, rode kool, boontjes, doosje nuggets
lade 1: soepgroenten, bloemkool, broccoli, spinazie
lade 2: doosjes ingevroren fruit
deur: zak pom duchesse, 15 bakjes met avondeten voor dochter.
Laatst gewijzigd door Anoniem286 op 01 Jan 2014 18:50, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem20

Bericht 01 Jan 2014 18:49

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Niets. Is kapot
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 01 Jan 2014 18:55

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

In de bovenste la: 2 bakjes spaghettisaus, röstirondjes, visburgers, gehakt, runderriblappen en spinazie.

middelste la: Brood.

Onderste la: Borstvoeding.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 01 Jan 2014 18:57

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

1e la: gebruiken we voor vlees. Er ligt nu in: karbonades,3x gehakt, schnitzels, worstjes
2e la: hapjes voor mijn dochter, vissticks, en diepvries fruit
3e la: 3 broden
4e la: soepgroenten, roerbakgroenten, bloemkool, spinazie
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem321

Bericht 01 Jan 2014 19:22

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Er zit momenteel een brood in, een ijstaartje van Lidl, een vleeslade met gehakt, hamburgers, kip en bitterballen en een groentela waar spinazie en patat in ligt momenteel.
<<

Anoniem30

Bericht 01 Jan 2014 20:34

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Wij hebben maar een kleine diepvries, maar hij begint leeg te raken nu. Er ligt wat vlees in (gehakt, slavinken, kip) - wat witvis in blokjes, spinazie, wat aardappelwafeltjes/schijfjes & appelgebak.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 01 Jan 2014 20:49

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Brood, wat aardappeldingetjes (pommes duchesses, kroketjes, ovenfrietjes, schijfjes), wat vlees (schnitzel, worstjes, kipfilet), sugr snaps, sperzieboontjes, makreel, pizzabroodje, vegakroket, bakje nasi, bakje Chinees, bakje roerbakmie, bladerdeeg, een bak ijs, diepvriesfruit, dat was het denk ik wel zo'n beetje.
<<

Anoniem75

Bericht 01 Jan 2014 21:34

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Een pizza, 3 halve broden, pakje worstenbroodjes, aardappel gezichtjes van Aviko, wat vlees en vis en nog een bakje met zelfgemaakte pasta saus
<<

Anoniem186

Bericht 01 Jan 2014 23:35

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Voornamelijk veel flesjes borstvoeding. :laughcry:
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3390

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Jan 2014 23:50

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Veel, ik probeer wat op te schonen maar ik heb een vriezer met 5 laden en dan neem ik toch wel wat veel mee.

In de bovenste la liggen nog 3 flammenkuchen van de Lidl, die verkopen ze 2x per jaar en dan sla ik ze in. Afgelopen keer hadden ze ze in meerdere smaken dus er ligt nu nog een Elzasser met spek en ui, 1 met blauwe bessen en 1 met appel. Er liggen wat frambozenijsjes van de Friesche Koe naast (verkopen ze ook maar 1x per jaar in onze supermarkt als ze in de aanbieding zijn dus koop ik dan ook 2 pakken van voor de rest van het jaar)

In de andere laden zitten op dit moment veel halve broden, ik de kerstvakantie gebruik ik amper brood maar ik koop wel brood als ik een dagje uit ga, vind het altijd leuk om bij een bakker binnen te lopen en dan kijken of ze aparte broodsoorten hebben. Verder zit er wat vlees in, boterkuipjes met zelfgemaakte soep of pastasaus of met aardbeien. Een bak ijs. Af te bakken apfelstrudels, nog koeken die ik van een verjaardag over had. Poolse pelmeni (gevulde hartige deegkussentjes), een zak sperciebonen, een doosje frambozen, droge worst en verder weet ik het even niet.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 02 Jan 2014 00:38

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Een brood, zes broodjes, twee pizza's, een pizzabroodje, spinazie, Oosterse wokgroenten, blauwe bessen, perenijsjes, raketjes, kip, gehakt, een biefstuk, vissticks, een cordon bleu, twee bakjes boerenkoolstamppot, een bakje ragout, een zakje rijst, twee wraps, bladerdeeg, koelelementen, funmix van Mora en ik vergeet vast nog wat.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 02 Jan 2014 07:53

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Paar soorten vega burgers, 2x gehakt, kipfilet, zak sperziebonen, bladerdeeg, 3 soorten vis, patat, frikadellen, 3x doosje vol fruit van de AH, waterijsjes, ijsblokjes, zak wokgroenten, 2 broden en ingevroren pastasaus.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Jan 2014 08:36

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Grote vriezers hier! De mijne vind ik te klein.
Er zit in:

Speltbrood
Half volkorenbrood
Stukjes gember
Tuinerwten
Spinazie
Bakjes met overblijfsels van maaltijden: boerenkool, lasagne, gehaktbal
500 gram gehakt
Loempia's
Vis
#teammaple🍁
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 02 Jan 2014 08:53

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Weinig, ik had zo'n beetje alle vriezer ruimte nodig voor de kerst, dus hij is nu aardig leeg.
Wat ik zo weet is dat er ijsklontjes, 2 borrelglaasjes, een fles limoncello, een aantal tosti's, een half maisbrood ongeveer, voor 4 keer kipfilet, restje tuinbonen, nog wat bolognaisesaus, een paar hamburgers, 2 grote wraps, 4 hamburgerbroodjes en dat was het denk ik wel zo'n beetje.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem 43

Bericht 02 Jan 2014 10:51

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 14:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 02 Jan 2014 11:19

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Veel!
Groenten: broccoli, erwten, spinazie, Italiaanse wokgroenten, sojabonen, sperziebonen.
Fruit: aardbeien en frambozen
Brood: 1 speltbrood, 3 pitabroodjes, 2 sneetjes krentenbrood
Vlees/vis: Rundergehakt, kip, rundertartaar, biefstuk, koolvis, zalm, vegaburgers, gehaktballetjes van de Ikea.
Kliekjes: 2 stukken hartige pompoen/worteltaart, couscous, rode kool ovenschotel, quinoa met erwten, Italiaanse ovenschotel
IJs: raketjes, dubbellikkers en ijsklontjes
Laatst gewijzigd door Jules op 02 Jan 2014 15:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3390

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 02 Jan 2014 12:09

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Aanvulling op bovenstaande: ietwat confronterend topic blijkt nu: dank zij dit topic heb ik net een doosje vlamtosti's uit de vriezer gehaald, die had ik ooit gekocht omdat iemand op het forum ze zo lekker vond en ik er nog nooit van had gehoord. Dus zal ze zo meteen eens proberen.

Tijdens het zoeken in de 5 laden kwam ik erachter dat er nog wel heel veel ligt: ook nog asperges, spinazie, nog 2 bakken ijs, Griekse broodjes met spinazie/kaas vulling, nog meer pelmeni, meer vlees dan ik had gedacht (alweer vergeten dat buurjongetje laatst een verkoopactie voor zijn school had, had diverse dingen gekocht en maar in de vriezer gegooid), soepgroente.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 02 Jan 2014 13:42

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

Bovenste la: Anderhalf brood

Middelste la: Zak friet, bak ijs, 2 dozen tompoucen

Onderste la: Kleine porties groente voor kleine man
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem12

Bericht 02 Jan 2014 13:49

Re: Wat zit er op dit moment allemaal in jouw diepvries?

2 vrieslades in onze combi: Heel veel ijsjes, sperzieboontjes, broodjes bapao, ijsklontjes, 1 kilo kipfilet, 2 kilo rundgehakt, shoarma, cordon blues, rundervinken, speklappen. Oh en ook nog aardappelpartjes en bolletjes, van een ieder 1 zak.

In onze losse vriezer met 3 lades zit; broden, pizza`s, patat en snacks voor in de frituur. Eigenlijk zit er niet zoveel in en het ding is ook al oud (vreet stroom). Misschien moeten we eens kijken naar een andere optie.
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers