Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Recept met andijvie (geen stampot)

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 19:34

Recept met andijvie (geen stampot)

Heeft iemand een leuk recept voor andijvie. Geen stampot, dat hebben we gisteren net gegeten.
Het liefst iets zonder (al te veel) koolhydraten. Mag gerust met andere groenten er nog bij.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Jan 2018 20:01

Re: Recept met andijvie (geen stampot)

Hmm ik maak eigenlijk alleen salades met andijvie. Maar da's geen volwaardige maaltijd voor 's avonds.

Een salade met andijvie, zongedroogde tomaat, ei etc, of een salade met andijvie en blauwe kaas, cashew- of walnoten, evt peer.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 20:07

Re: Recept met andijvie (geen stampot)

Dat klinkt eigenlijk best lekker. Met wat vlees er bij ook best als maaltijd. Alleen is deze andijvie niet zo lekker rauw, gisteren vond ik 't ook als rauwe andijvie in de stampot niet zo lekker dus wil het misschien toch stoven. Vind het zo zonde om eten weg te gooien. Kan er vast nog wat mee.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 04 Jan 2018 20:16

Re: Recept met andijvie (geen stampot)

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... -en-gehakt

Ik maak dit dan. Dat doe ik met alle groenten waar ik mee blijf zitten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Jan 2018 22:40

Re: Recept met andijvie (geen stampot)

Wij aten dit vroeger soms op brood met roerei! Andijvie roerbakken en dan geklutste eitjes erdoorheen. Op toast met lekkere tomaatjes enzo erbij. Best gek eigenlijk haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 04 Jan 2018 22:56

Re: Recept met andijvie (geen stampot)

Ik maak wel altijd een maaltijdsalade van andijvie, maar die is niet echt mager. Dan kook ik wat aardappel in de schil en laat die afkoelen in de dressing van mosterd, olie, azijn, honing en een heel fijn gesneden wit uitje, verder gaan er uitgebakken spekjes, Amsterdamse uitjes, augurk, gekookt ei en kleine blokjes oude kaas door heen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jan 2018 09:09

Re: Recept met andijvie (geen stampot)

Ik denk dat ik er vanavond toch een salade mee maak, beetje a la Minoes. Lekker Hollands. En een tomatensoepje erbij. Dank jullie wel!
Let's discover the world together.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers