Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke airfryer?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 20 Dec 2016 12:32

Welke airfryer?

We willen een airfryer kopen, bij bol.com. Er zijn er zoveel varianten..

Xl hebben we wel nodig denk ik? En waar moeten we verder op letten?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem304

Bericht 20 Dec 2016 12:33

Re: Welke airfryer?

Die van Philips, de XL inderdaad. Meer hoef je niet te weten :P

Ik zou even kijken waar je het goedkoopste uit bent, want in de aanbieding zijn de zomaar 40 of 50 euro goedkoper. Zonde van het geld dan om alleen naar Bol.com te kijken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 20 Dec 2016 12:35

Re: Welke airfryer?

We hebben nogal wat tegoedbonnen van bol.com (genoeg voor een airfryer en een trampoline haha) vandaar.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem203

Bericht 20 Dec 2016 12:36

Re: Welke airfryer?

Zeker de Philips XL!
<<

Anoniem304

Bericht 20 Dec 2016 12:37

Re: Welke airfryer?

Ahhhh.. Haha.

Deze zou ik nemen dan; https://www.bol.com/nl/p/philips-avance ... ypedsearch
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 20 Dec 2016 13:17

Re: Welke airfryer?

Nog ff snel voor januari halen dan heb je de 30 euro cashback van philips zelf ook nog
2015 💙
<<

Anoniem244

Bericht 20 Dec 2016 13:32

Re: Welke airfryer?

Sowieso de Philips airfryer XL idd
<<

Anoniem192

Bericht 20 Dec 2016 18:38

Re: Welke airfryer?

Deze hebben wij sinds vorige week ook, ook de XL!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Dec 2016 20:41

Re: Welke airfryer?

De XL :D
08/2018
05/2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 21 Dec 2016 15:50

Re: Welke airfryer?

Eens met hierboven. Gewoon die van Philips en dan de XL.
Perfect ding :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 21 Dec 2016 17:36

Re: Welke airfryer?

Geen! Voor mij geniet een fritel (beste merk frietpan) nog steeds de voorkeur. Reden is voornamelijk de baktijd en de inhoud. In mijn frietpan kan meer friet in een keer dan een airfryer en je hoeft minder lang te wachten tot dat het klaar is. Met bezoek en meerdere frietporties is dat wel zo handig.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 21 Dec 2016 17:41

Re: Welke airfryer?

Ik ben al professioneel frituurder en dat laat ik dan ook liever op het werk.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem213

Bericht 21 Dec 2016 17:45

Re: Welke airfryer?

Spencer schreef:Ik ben al professioneel frituurder en dat laat ik dan ook liever op het werk.

Ben je frituurloog?
<<

Anoniem192

Bericht 21 Dec 2016 17:46

Re: Welke airfryer?

Maar Fred ik maak er helemaal niet perse patat in, je kan er zo veel meer, meer als oven, dus dat is niet te vergelijken met een frituurpan.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 21 Dec 2016 17:52

Re: Welke airfryer?

Spencer schreef:Ik ben al professioneel frituurder en dat laat ik dan ook liever op het werk.


Weet ik. Jammer, alleen dat het bedrijf waarvoor je werkt geen verse friet en goede snacks verkoopt. Niets ten nadele van jou, maar ik ben zwaar anti grote M. Noem het bij mijn vrienden McZooi, daarom gaan we ook altijd naar een plaatselijke friettent na een dagje uit. Ook om de plaatselijke ondernemers te steunen in hun strijd tegen de grote concerns (bedoel ik ook Burger King etc.. mee). Ik maak thuis wel eens verse friet, dus eerst aardappelen snijden, dan voorbakken en vervolgens afbakken. Dat kom ik overigens helaas ook maar bij een enkele friettent tegen. Maar ik dwaal af...

Overigens ben ik wel serieus benieuwd of je er ook verse friet in kunt maken. Dus je zelf gesneden aardappels in frietjes voorbakken en daarna afbakken in de airfryer. Kan dat?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 21 Dec 2016 17:55

Re: Welke airfryer?

Wij maken zelf nu friet van aardappelen gewoon in de oven, het lijkt me dat het daarin ook wel lukt.
R. 2013
D. 2016
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 21 Dec 2016 17:57

Re: Welke airfryer?

Katie schreef:Maar Fred ik maak er helemaal niet perse patat in, je kan er zo veel meer, meer als oven, dus dat is niet te vergelijken met een frituurpan.


Ik weet dat je er meer mee kunt, maar ik denk dat de grote massa de airfryer wel gaat gebruiken als vervanging voor de frietpan. Zo wordt de airfryer voornamelijk ook gepromoot en dat snap ik goed van de producenten. Als de promotie nou gericht was op dat je er hele maaltijden (wat kan weet ik) mee kunt maken en het friet/snackgedeelte minder tot niet gepromoot werd zou je dat anders zijn. Als ik ooit een airfryer zou kopen is het ook voornamelijk voor andere zaken dan friet/snacks.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Dec 2016 18:12

Re: Welke airfryer?

Ja je kan er gewoon verse friet in maken.
En appeltaart
En granola
En afbakbroodjes
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 21 Dec 2016 21:39

Re: Welke airfryer?

Fred schreef:
Spencer schreef:Ik ben al professioneel frituurder en dat laat ik dan ook liever op het werk.


Weet ik. Jammer, alleen dat het bedrijf waarvoor je werkt geen verse friet en goede snacks verkoopt. Niets ten nadele van jou, maar ik ben zwaar anti grote M. Noem het bij mijn vrienden McZooi, daarom gaan we ook altijd naar een plaatselijke friettent na een dagje uit. Ook om de plaatselijke ondernemers te steunen in hun strijd tegen de grote concerns (bedoel ik ook Burger King etc.. mee). Ik maak thuis wel eens verse friet, dus eerst aardappelen snijden, dan voorbakken en vervolgens afbakken. Dat kom ik overigens helaas ook maar bij een enkele friettent tegen. Maar ik dwaal af...

Overigens ben ik wel serieus benieuwd of je er ook verse friet in kunt maken. Dus je zelf gesneden aardappels in frietjes voorbakken en daarna afbakken in de airfryer. Kan dat?


Ja dat kan. Vandaag nog gedaan. Gewoon hetzelfde idee als bij een frituur. Voorbakken op 160 graden, afbakken op 175/180 graden.

Maar om even antwoord te geven op je vraag spencer, ik raad ook de Philips airfryer aan, wij hebben de normale, XL was er toen nog niet.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 21 Dec 2016 22:09

Re: Welke airfryer?

June schreef:
Spencer schreef:Ik ben al professioneel frituurder en dat laat ik dan ook liever op het werk.

Ben je frituurloog?

:yes:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem221

Bericht 21 Dec 2016 22:12

Re: Welke airfryer?

Officieel wil ik pas een Airfryer als hij in de keuken kan worden geïntrigeerd. Dat lijkt me zo handig en zo veel ruimte schelen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 21 Dec 2016 22:13

Re: Welke airfryer?

Ik heb de Princess XL en ben juist weer blij met mijn keuze voor deze ipv voor een Philips. De Philips bij mijn schoonmoeder laatst in werking gezien en was toch blij met de Princess die ik heb :wink:
<<

Anoniem304

Bericht 21 Dec 2016 22:15

Re: Welke airfryer?

Fedora schreef:Officieel wil ik pas een Airfryer als hij in de keuken kan worden geïntrigeerd. Dat lijkt me zo handig en zo veel ruimte schelen.

Je kan m zo opbergen.
<<

Anoniem244

Bericht 21 Dec 2016 22:15

Re: Welke airfryer?

Parisienne schreef:Ik heb de Princess XL en ben juist weer blij met mijn keuze voor deze ipv voor een Philips. De Philips bij mijn schoonmoeder laatst in werking gezien en was toch blij met de Princess die ik heb :wink:


Want? Benieuwd naar het verschil en wat jij minder vond van de Philips
<<

Anoniem221

Bericht 21 Dec 2016 22:17

Re: Welke airfryer?

Cotton schreef:
Fedora schreef:Officieel wil ik pas een Airfryer als hij in de keuken kan worden geïntrigeerd. Dat lijkt me zo handig en zo veel ruimte schelen.

Je kan m zo opbergen.


Dat weet ik. Maar ik wil hem als extra optie in de keuken. Dat lijkt me nu eenmaal leuk. En best wel decadent. :P

Edit, Owja... Het scheelt ruimte. En we wonen nu op 47m2, we barsten uit onze voegen met alles wat we hebben. En ik kan me niet voorstellen dat we ooit groter wonen, dus dan maar een Airfryer integreren. Lijkt me serieus een snufje wat je later in je keuken MOET hebben.
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers