Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie zoekt er mee?

<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:48

Bericht 22 Mrt 2017 14:18

Wie zoekt er mee?

Ik zoek...een leuke baan, maar ik weet niet zo goed wat. Wie heeft er zin om mee te zoeken?

Ik heb nu een baan als juf op een basisschool, maar heb het hier niet zo meer naar mijn zin. Ik ben toe aan iets anders, maar wat?

Dingen om rekening mee te houden:
- parttime, liefst 2 dagen (ik heb namelijk ook nog een lieve dochter)
- graag iets met mensen
- ik heb een SPW diploma en een PABO diploma, verder diverse cursussen gedaan en ben nu bezig met een cursus HSP coach (coach voor hoogsensitieve mensen)
- ik woon in Zuid-Holland
- mijn hobby's zijn: toneel spelen, dingen maken (sieraden, haarspeldjes enz), ben dus graag creatief bezig.
- ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren, ben sociaal en kan me goed inleven in anderen
- ik heb helaas niet de financiële situatie om een hele nieuwe opleiding te volgen

Iemand leuke, verfrissende ideeën?
2013
<<

Anoniem221

Bericht 22 Mrt 2017 15:01

Re: Wie zoekt er mee?

Persoonlijk denk ik dat je heel veel richtingen uit kunt met SPW/Pabo. Er ooit aan gedacht om in welke vorm dan ook ervaringsdeskundige te worden? Je hebt dan geen tweejarig SPH achtergrond, maar als een bedrijf bereid is om je daarvoor in te zetten/op te scholen, zou je daar zin in hebben?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mrt 2017 19:45

Re: Wie zoekt er mee?

Ik weet niet in welke richting je SPW-diploma is?
Zuid-holland is groot, welke hoek zoek je?

Wat ik zo zie als ik zoek in omgeving R'dam, denkend aan je voorkeuren en opleiding vind ik:
- Begeleider in de gehandicaptenzorg, bijvoorbeeld: https://ijsselmonde-oost.nl/werken-bij/vacatures/
- kinderdagverblijf
- basisschool
- winkels
08/2018
05/2021
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:48

Bericht 23 Mrt 2017 16:28

Re: Wie zoekt er mee?

Dank jullie wel voor jullie reacties!

Fedora: dat lijkt me inderdaad heel erg leuk! Ik heb na jouw berichtje al een beetje gezocht op dat soort functies. Helaas nog niks gevonden, maar het is zeker een goede optie :-) Ik blijf doorzoeken, dank je wel voor je hulp!

MissEnergie: Ik heb een spw diploma in de richting kdv en onderwijsassistent, dus die kanten zou ik sowieso op kunnen. In een winkel werken zou inderdaad ook een optie kunnen zijn, lijkt me ook best wel heel leuk ter afwisseling. Ik zoek inderdaad in omgeving Rotterdam, dus je zat helemaal goed. Dank je voor je reactie!

Mocht iemand anders nog meer ideeën hebben: kom maar op! :smile:
2013

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers