Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind je vies...

<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 10 Sep 2013 12:11

Wat vind je vies...

Wat vind jij vies van je man/vriend?


I
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 10 Sep 2013 12:12

Re: Wat vind je vies...

Ik vind het heel vies als hij vreselijk heeft gezweet na het hardlopen en voetballen.
Dan moet hij echt eerst douchen voordat ik hem aanraak.

En zijn vreselijke stinkstokken/schoenen.
Zijn sportschoenen moeten of in de bijkeuken of op de trap naar zolder met de deur dicht.
Gewone schoenen mogen ook niet in de slaapkamer
Laatst gewijzigd door Kwak op 10 Sep 2013 12:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Sep 2013 12:25

Re: Wat vind je vies...

Het zweet niet perse (ligt eraan hoeveel hij zweet), maar wel iets anders dat te maken heeft met een actieve beweging:

Dat witte spul dat weleens uit hem komt na flinke opwinding :)
<<

Anoniem12

Bericht 10 Sep 2013 12:26

Re: Wat vind je vies...

Z'n werk, als hij bezig is geweest met een giertank of iets anders waar koeienstront bij komt kijken.
<<

Anoniem17

Bericht 10 Sep 2013 12:30

Re: Wat vind je vies...

Kwak schreef:Ik vind het heel vies als hij vreselijk heeft gezweet na het hardlopen en voetballen.
Dan moet hij echt eerst douchen voordat ik hem aanraak.


Dat heb ik ook! Alleen komt het bij mijn vriend door kickboksen ;)
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 10 Sep 2013 12:34

Re: Wat vind je vies...

Mijn man heeft nog wel eens nare dromen waarbij hij dan heel erg zweet en het bed echt drijfnat is. En de walm die dan onder het dekbed vandaan komt wanneer hij zich omdraait. :pale:
<<

Anoniem23

Bericht 10 Sep 2013 12:42

Re: Wat vind je vies...

Ik vind mijn vriend zijn zweet helemaal niet vies. Hij stinkt ook nooit. Het is gewoon nat, boeie.
Ik vind ook eigenlijk helemaal niks vies aan mijn vriend.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Sep 2013 12:46

Re: Wat vind je vies...

Niet eens kaastenen? ;)
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 10 Sep 2013 12:53

Re: Wat vind je vies...

Harrison schreef:Ik vind mijn vriend zijn zweet helemaal niet vies. Hij stinkt ook nooit. Het is gewoon nat, boeie.
Ik vind ook eigenlijk helemaal niks vies aan mijn vriend.


Hier hetzelfde :)
2019
2022
<<

Anoniem66

Bericht 10 Sep 2013 12:57

Re: Wat vind je vies...

Zijn adem 's ochtends vroeg. Die moet ik nu al helemaal niet ruiken haha.
<<

Anoniem119

Bericht 10 Sep 2013 13:00

Re: Wat vind je vies...

Eigenlijk niets geloof ik.
Of althans, misschien wel vies, maar niet erg dat t vies is, zeg maar.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 10 Sep 2013 13:04

Re: Wat vind je vies...

Zijn hardloopkleren als ie ze in de wasmand gelegd heeft.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Artemis

Bericht 10 Sep 2013 13:12

Re: Wat vind je vies...

Tabbie schreef:Het zweet niet perse (ligt eraan hoeveel hij zweet), maar wel iets anders dat te maken heeft met een actieve beweging:

Dat witte spul dat weleens uit hem komt na flinke opwinding :)

Echt? Dat vind je vies? Jeetje. :nopompom:

Qua slikken snap ik dat, maar ik zou me knap lullig voelen als mijn man dat bij mij vies zou vinden.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Sep 2013 13:18

Re: Wat vind je vies...

Haha, ja ik vind dat vies. Ik denk niet: goh laat ik me daar nu eens lekker mee onder smeren/in mijn oog stoppen/mijn haren mee doen/als hand creme gebruiken/... Nee dan ga ik toch graag douchen/wassen/etc. ipv blijven liggen en maar gaan slapen.
<<

Artemis

Bericht 10 Sep 2013 13:21

Re: Wat vind je vies...

Nee ok, maar dat lijkt me logisch. Maar met 'dat vind ik vies' heb ik meer het idee 'wil ik niet over me heen, moet er zo snek mogelijk vanaf'
<<

Anoniem2

Bericht 10 Sep 2013 13:22

Re: Wat vind je vies...

Mijn man zijn stinkvoeten en hij kan soms wel trouwens van die ongegeneerde stink scheten laten :thumbdown:
<<

Anoniem66

Bericht 10 Sep 2013 13:22

Re: Wat vind je vies...

Ik vind het ook niet fantastisch hoor. Zo gek is dat toch niet?
<<

Snirp

Bericht 10 Sep 2013 13:23

Re: Wat vind je vies...

Piertje schreef:Zijn hardloopkleren als ie ze in de wasmand gelegd heeft.


Zo, zeker weten hier ook! :)
En na het hardlopen moet hij zich ook lekker zo snel mogelijk douchen. Al dat zweet over... Niet lekker!
<<

Artemis

Bericht 10 Sep 2013 13:33

Re: Wat vind je vies...

Ik vind eigenlijk niets vies. Zweet niet, sperma niet, en verder is ie best schoon en beschaafd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Sep 2013 13:37

Re: Wat vind je vies...

Misschien ben ik dan gewoon een clean-freak als het om m'n lichaam gaat. Ik hoef ook geen knuffel van bezweten mensen Iew. Maar dat je zweet tijdens sommige activiteiten oke, en dat daar dan meer viezigheid bij komt, oke. Maar om dan door mijn bed te gaan rollen en daarin te slapen. Nee liever niet. Al legde ik mijn ex ook altijd op de natte plek haha. Daar ging ik dus niet op slapen he, dan verschoon ik liever midden in de nacht nog mijn beddengoed.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Sep 2013 13:40

Re: Wat vind je vies...

Btw

Febe schreef:Nee ok, maar dat lijkt me logisch. Maar met 'dat vind ik vies' heb ik meer het idee 'wil ik niet over me heen, moet er zo snek mogelijk vanaf'


Ik eet ook weleens dingen die ik vies vindt en raak ook weleens dingen aan die ik vies vind. Of maak dingen schoon die ik vies vind. Ik heb niet zo'n -hoe noem je dat ook alweer- een vorm van smetvrees. (dat vind ik meer onder jouw omschrijving passen).
<<

Anoniem12

Bericht 10 Sep 2013 13:43

Re: Wat vind je vies...

Tabbie schreef:Misschien ben ik dan gewoon een clean-freak als het om m'n lichaam gaat. Ik hoef ook geen knuffel van bezweten mensen Iew. Maar dat je zweet tijdens sommige activiteiten oke, en dat daar dan meer viezigheid bij komt, oke. Maar om dan door mijn bed te gaan rollen en daarin te slapen. Nee liever niet. Al legde ik mijn ex ook altijd op de natte plek haha. Daar ging ik dus niet op slapen he, dan verschoon ik liever midden in de nacht nog mijn beddengoed.

Daar hebben ze handdoeken of tissues voor uitgevonden.
<<

Anoniem66

Bericht 10 Sep 2013 13:47

Re: Wat vind je vies...

Sjonge. Ik vind zweet ook niet om naar huis te schrijven en sperma al helemaal niet. Omdat je een partner hebt hoef je toch niet alles even lekker te vinden? Mijn man vindt mijn zweet ook stinken en hoeft dan geen knuffel en er zal vast meer zijn waar hij niet van houdt. Lekker boeiend.
<<

Artemis

Bericht 10 Sep 2013 13:53

Re: Wat vind je vies...

Dat interesseert mij dan weer niets eigenlijk. Afgelopen weekend ging er s ochtends iets mis, waardoor het dekbed onder de sperma zat. Niet het overtrek, maar het dekbed zelf. Tja, dat kan gebeuren, en dan verschoon ik dat normaal gesproken, maar s avonds gingen we naar bed en bleken we dat vergeten. Ik heb er prima onder geslapen hoor. Een zweterige knuffel maakt mij ook niet zoveel uit en seks terwijl het een dag geleden is dat hij gedouched heeft ook in.
<<

Anoniem17

Bericht 10 Sep 2013 13:54

Re: Wat vind je vies...

Tabbie, wat bedoel je met 'de natte plek'..? Laat jij alles eruit stromen na afloop? Ik vang het altijd op met een tissue of ga even naar de wc. Daar is in bed niets van terug te vinden hoor.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers