Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


*Sexblunders*

<<

Anoniem29

Bericht 04 Sep 2013 14:54

*Sexblunders*

Komt u maar door!

Ik weet nog dat er ooit zo'n topic op het oude forum was en toen heb ik echt liggen brullen.


Helaas(?) heb ik geen blunders meegemaakt. Voor zover mijn bijdrage.
<<

Anoniem193

Bericht 04 Sep 2013 14:59

Re: *Sexblunders*

.
Laatst gewijzigd door Anoniem193 op 15 Okt 2015 08:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 04 Sep 2013 15:15

Re: *Sexblunders*

Ik had ooit een jongen die 4 (!!!) keer achter elkaar (steeds een paar minuten ertussen) klaarkwam en daarna nóg een keer door wou. Ik moest hem echt smeken om te stoppen, ik kon echt niet meer hahah dat was zo dom.
<<

Anoniem29

Bericht 04 Sep 2013 15:18

Re: *Sexblunders*

haha Wooh dat laatste heb ik nog nooit gehoord!

Haha Gerda op de knietjes al smekende!

hahaha Alibi.. Genant inderdaad, maar onschuldig ;)
<<

Anoniem4

Bericht 04 Sep 2013 15:51

Re: *Sexblunders*

Ik bleef een keer bij een jongen slapen die een heel laag bed had. Hij ging in de badkamer een condoom halen en toen hij terugkwam wilde ik een charmante pose aannemen. Alleen wilde hij letterlijk op mij duiken, net toen ik m'n knie omhoog deed. Die kwam keihard tegen zij neus. Haha ik moet weer lachen als ik er aan denk, ook al was het echt heel lullig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Sep 2013 17:09

Re: *Sexblunders*

Alibi schreef:Zon lekkere kutscheet, al kun je daar niks aan doen. Maar gênant is het wel wanneer het bij de eerste keer met een nieuwe vlam gebeurd.


Ja dit idd, vorig jaar eens keihard de slappe lach om gehad bij m'n ex, de tranen rolden echt over m'n wangen :lol: Ik ga nog ff verder denken.
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 04 Sep 2013 17:58

Re: *Sexblunders*

Slechts een beetje gênant dit...

Ik had net een nieuwe vriend en we waren bezig. Het probleem bij mij is dat ik halverwege het spel mijn interesse verlies. Ik was dus, dacht ik, ongemerkt Nova gaan volgen. En opeens hoor ik hem zeggen: "Is Nova een beetje interessant?" Tja, toen was het natuurlijk gelijk wel over.

Hij rakelt het nog vaak op, want we zijn nog vrienden, en wat toen niet zo leuk was kunnen we nu gelukkig wel om lachen.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Sep 2013 18:09

Re: *Sexblunders*

Met een ex, we dronken champagne in bed. Ik zat naakt op hem (verder niks) en wilde een slok nemen. Hij maakte een rare beweging waardoor er champagne in zijn oog kwam. Blijkbaar doet dat heel erg zeer. Van seks is het toen niet meer gekomen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 04 Sep 2013 18:29

Re: *Sexblunders*

Ik heb tijdens het veranderen van positie hem weleens een knietje gegeven haha.

Wat ik echt vreselijk vond, vooral omdat daarna mensen ernaar vroegen "waarom is je oog zo rood", is dat hij klaarkwam en dat spul in mijn oog spoot. Als ik er nu aan denk, moet ik wel heel erg lachen. Toen kom ik alleen maar tranen :lol:
<<

MeaVota

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:27

Bericht 04 Sep 2013 20:01

Re: *Sexblunders*

Och ik heb er teveel, het lijkt wel of ik het niet normaal en zonder ongelukken/blunders kan 8-)

Meest lachwekkende was toch wel dat we bezig waren en ik opeens geen bed meer voelde onder mijn handen.. BAM! daar lagen we beide op de grond. Ik keihard lachen, mn ex kermend van de pijn.. Volgende dag zat er een giga blauwe plek op zijn piemel, die was tijdens de val geknakt. Ik kon echt niets anders dan lachen en dacht serieus dat hij zich aanstelde, heb hem dus eerst ook nog uit zitten lachen. De dagen erna was sex hopeloos, bij hem deed het pijn en ik kon er gewoon niet naar kijken zonder te lachen :lol:

Anderen dingen als knietjes geven, uit bed vallen, uitglijden, plotseling de slappe lach, spul in mn oog wat er niet inhoort komt regelmatig voor..
Alis Volat Propriis
<<

Anoniem17

Bericht 04 Sep 2013 20:03

Re: *Sexblunders*

Carrie schreef:Met een ex, we dronken champagne in bed. Ik zat naakt op hem (verder niks) en wilde een slok nemen. Hij maakte een rare beweging waardoor er champagne in zijn oog kwam. Blijkbaar doet dat heel erg zeer. Van seks is het toen niet meer gekomen.


Hahaha ik moest vooral om deze zin erg lachen! Hardop. Alleen.. Ik voel me sneu.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 04 Sep 2013 20:06

Re: *Sexblunders*

Ieuw ja ik had pas ook sperma in m'n oog gekregen, niet echt chill haha.

Ik heb ook een keer halverwege de seks tegen een jongen gezegd dat hij moest stoppen omdat ik het niet wou haha. Ik was onwijs dronken, er was echt niks met me te beginnen en ineens kwam het besef waar ik mee bezig was. Dat was best awkward. Dat is trouwens denk ik ook de enige keer seks waar ik misschien een beetje spijt van heb. Ik voelde me best naar de dag erna. Toen hij weg ging en ik m'n bed enzo had verschoond vond ik zijn jas/vest. Die heb ik in de prullebak gegooid haha ik vond het gewoon een vies ding. :mrgreen:

Seks hebben in een kleedhokje bij het zwembad en betrapt worden en in je bikini buiten gezet worden is ook niet grappig.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 04 Sep 2013 20:12

Re: *Sexblunders*

MeaVota schreef:Anderen dingen als knietjes geven, uit bed vallen, uitglijden, plotseling de slappe lach, spul in mn oog wat er niet inhoort komt regelmatig voor..
Oh wat erg, ik las echt iets heel anders whahaha.
<<

MeaVota

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:27

Bericht 04 Sep 2013 20:26

Re: *Sexblunders*

Ilovethe90s schreef:
MeaVota schreef:Anderen dingen als knietjes geven, uit bed vallen, uitglijden, plotseling de slappe lach, spul in mn oog wat er niet inhoort komt regelmatig voor..
Oh wat erg, ik las echt iets heel anders whahaha.


slappe lul? :lol:
Alis Volat Propriis
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 04 Sep 2013 20:26

Re: *Sexblunders*

:D
<<

Anoniem301

Bericht 04 Sep 2013 20:46

Re: *Sexblunders*

Gerda schreef:Ik had ooit een jongen die 4 (!!!) keer achter elkaar (steeds een paar minuten ertussen) klaarkwam en daarna nóg een keer door wou. Ik moest hem echt smeken om te stoppen, ik kon echt niet meer hahah dat was zo dom.

Ieuw! Ging hij gewoon elke keer door keer seksen zeg maar?
<<

Anoniem4

Bericht 04 Sep 2013 21:00

Re: *Sexblunders*

Ik had voor mijn toenmalige vriend en mij een weekendje in een hotel geboekt.
We gingen op het bed liggen en toen we net lekker bezig waren schoven de bedden uit elkaar. Wij dachten dat het een tweepersoonsbed was, maar dat bleken dus twee aan elkaar geschoven éénpersoonsbedden te zijn. We belandden allebei op de grond.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Sep 2013 21:22

Re: *Sexblunders*

Ik treed niet in details, maar mijn vriend heeft mee één keer in een hyperventilatieaanval gesekst. :mrgreen:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 06:57

Re: *Sexblunders*

.
Laatst gewijzigd door Anoniem193 op 15 Okt 2015 08:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem7

Bericht 05 Sep 2013 07:00

Re: *Sexblunders*

In de auto op een afgelegen plek en dan dan ineens de politie voor je opduikt. Koplampen vol in de auto schijnend... :oops:

Is al 9 jaar terug ofzo hoor.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 05 Sep 2013 08:15

Re: *Sexblunders*

Alibi schreef:Mijn man lijkt ook een mik probleem te hebben de laatste tijd. Het kwakje is al in mijn haar beland, in zijn oog, op mijn hoofdkussen, over het matras..

Als dat blunders zijn maak ik meerdere blunders per maand mee..
<<

Reva

Bericht 05 Sep 2013 10:28

Re: *Sexblunders*

Carrie schreef:
Gerda schreef:Ik had ooit een jongen die 4 (!!!) keer achter elkaar (steeds een paar minuten ertussen) klaarkwam en daarna nóg een keer door wou. Ik moest hem echt smeken om te stoppen, ik kon echt niet meer hahah dat was zo dom.

Ieuw! Ging hij gewoon elke keer door keer seksen zeg maar?


Hoezo is dat Ieuw?
<<

Anoniem12

Bericht 05 Sep 2013 10:30

Re: *Sexblunders*

Reva schreef:
Carrie schreef:
Gerda schreef:Ik had ooit een jongen die 4 (!!!) keer achter elkaar (steeds een paar minuten ertussen) klaarkwam en daarna nóg een keer door wou. Ik moest hem echt smeken om te stoppen, ik kon echt niet meer hahah dat was zo dom.

Ieuw! Ging hij gewoon elke keer door keer seksen zeg maar?


Hoezo is dat Ieuw?

Dan klotst al het sperma eruit. :twisted:
<<

Anoniem301

Bericht 05 Sep 2013 10:37

Re: *Sexblunders*

Rush schreef:Dan klotst al het sperma eruit. :twisted:

Haha ik dacht inderdaad aan een overload van sperma.
<<

Anoniem30

Bericht 05 Sep 2013 10:43

Re: *Sexblunders*

In je neus is het ook niet fijn om te krijgen hoor! :mrgreen:
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers