Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Na hoe lang berichtje sturen?

<<

Anoniem291

Bericht 20 Apr 2014 21:52

Na hoe lang berichtje sturen?

Stel je vriend is ergens heen en je verwacht hem op een bepaalde tijd thuis na hoeveel tijd stuur je een berichtje om te vragen waar hij blijft?
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:25

Bericht 20 Apr 2014 21:54

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Ik zou na 1 a 1,5 uur een berichtje sturen om te vragen of hij al een idee heeft hoe laat hij naar huis komt.
<<

Anoniem51

Bericht 20 Apr 2014 21:56

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Ligt eraan waar hij heen is. Is hij bij de voetbal dan weet ik dat het gerust twee uur later kan komen dan hij van tevoren zegt. Maar meestal als ik hem al een halfuur thuis verwacht had dan stuur ik hem gewoon een appje, ik denk daar niet teveel over na.
<<

Anoniem291

Bericht 20 Apr 2014 22:01

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Als we het over de duivel hebben krijg ik net een appje. Vanmiddag zei hij dus rond 9 uur thuis te zijn, het was ook met voetbal maar dat was 8 uur afgelopen, maar hij blijkt dus in de kroeg te zitten want was nog iemand jarig.

Ik zou vanuit mezelf al veel eerder hebben laten weten dat het later wordt dus vind het soms dan lastig inschatten wanneer ik erom kan/moet vragen.
<<

Anoniem86

Bericht 20 Apr 2014 22:15

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Mijn vriend appt altijd even als hij later komt, maar als ik niks van hem hoor bel ik meestal na een half uurtje even.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 20 Apr 2014 22:58

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Ik vind het ook fijn als mijn vriend dat laat weten, anders word ik echt ongerust. In de meeste gevallen gebeurt het gelukkig dat ie het op tijd laat weten.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 21 Apr 2014 08:20

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Gewoon, wanneer ik het me af begin te vragen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Apr 2014 08:35

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

SoGood schreef:Gewoon, wanneer ik het me af begin te vragen.


Haha ja me too. Kan ook best al na 10 min zijn, of juist helemaal niet :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem193

Bericht 21 Apr 2014 08:40

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Als we geen andere plannen hebben, dan nooit.
Stel we of ik moet nog ergens anders heen, dan stuur ik wel een berichtje, zodat hij dat niet vergeet.
<<

Romée

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:31

Bericht 21 Apr 2014 08:57

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Zora schreef:
SoGood schreef:Gewoon, wanneer ik het me af begin te vragen.


Haha ja me too. Kan ook best al na 10 min zijn, of juist helemaal niet :)


Ik ook. Hij weet dat ik het toch niet erg vindt als hij het leuk heeft en graag nog even wil blijven. Ik vind het alleen wel fijn om te weten.
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 21 Apr 2014 14:28

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Hier ook wanneer ik het me afvraag. Vind het trouwens ook echt een vervelende eigenschap. Mijn vriend vergeet altijd wel even te melden dat iets langer duurt (geen 15 min, maar uren). En dan moet ik er weer achteraan bellen of sms-en. Als het andersom is, heb ik meteen 20 gemiste oproepen bij wijze van.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 21 Apr 2014 17:21

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Mijn man stuurt eigenlijk ook wel een berichtje als hij later is. Als hij bij vrienden is weet ik dat het laaaatttt kan worden, dan hebben we ook geen afspraak hoe laat hij thuis is. Wel vraag ik hem altijd een berichtje te sturen als hij weggaat. Hij moet altijd wel ff rijden en als ik dan s nachts wakker word en hij is er nog niet, dan weet ik dat hij nog niet onderweg is en er dus niks is gebeurt.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 21 Apr 2014 17:55

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Euh na 10 minuten eigenlijk al. Tenminste, als ik 'm 'nodig' heb of als we echt hebben afgesproken dat-ie om X - uur thuis is. Als we niks concreets hebben afgesproken maar hij alleen zegt zo en zo laat thuis te zijn, pas na een uur. Normaal gesproken is m'n vriend onwijs punctueel, hij is altijd te vroeg eigenlijk, dus 10 minuten te laat is dan al uitzonderlijk.

Maar goed, hij appt altijd heel trouw als er iets is :)
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 22 Apr 2014 11:56

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Alibi schreef:Als we geen andere plannen hebben, dan nooit.
Stel we of ik moet nog ergens anders heen, dan stuur ik wel een berichtje, zodat hij dat niet vergeet.


Dit.
Maar het ligt er ook wel een beetje aan waar hij heen gaat. Als ik dat niet weet en hij blijft lang weg, dan bel ik soms even om te vragen waar hij is.
Ik app of sms mijn vriend trouwens daar niet over, dan bel ik liever even.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 22 Apr 2014 11:58

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Mijn man appt altijd even als hij later is.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 23 Apr 2014 08:52

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Ik verwacht eigenlijk alleen een berichtje als we nog andere plannen hebben of als hij later is dan dat ik naar bed ga. Maar in de praktijk probeert hij me altijd wel op de hoogte te houden van wanneer hij naar huis toe komt.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 23 Apr 2014 13:14

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Romée schreef:
Zora schreef:
SoGood schreef:Gewoon, wanneer ik het me af begin te vragen.


Haha ja me too. Kan ook best al na 10 min zijn, of juist helemaal niet :)


Ik ook. Hij weet dat ik het toch niet erg vindt als hij het leuk heeft en graag nog even wil blijven. Ik vind het alleen wel fijn om te weten.


Ja, dat gaat bij mij ook zo. Soms hang ik al na 10 minuten aan de lijn of stuur ik een berichtje en soms heb ik er niet eens erg in (wel als we echt een afspraak hebben natuurlijk, dan zit ik ook al meteen achter hem aan).
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem173

Bericht 23 Apr 2014 16:45

Re: Na hoe lang berichtje sturen?

Idd meestal wanneer ik het me begin af te vragen.

Zoals deze week zit hij voor z'n werk in het buitenland, Azië en het is daar 6 uur later. Ik heb vandaag nog niets van hem gehoord behalve dat er geld gepind is van de gezamenlijke rekening. Ben gewoon erg benieuwd naar hoe hij het heeft maar wil ook gewoon even weten dat alles goed is. Dacht die Skyped of whatsappt nog wel even maar inmiddels is het daar bijna 12 uur. Ben echt in dubio of ik gewoon even zal bellen of het zal laten.

Nou edit denk bel hem even via Skype staat z'n telefoon uit :nopompom: die ligt Wss al te slapen, dan kan ik dus echt serieus balen dat ik pas morgenochtend op z'n vroegst wat hoor..

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers