Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 09 Sep 2021 16:58

prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Zo, ben hier nieuw, maar dringend op zoek naar advies!

Ik ben verliefd, na een jaar scheiding en hier en daar onsuccesvol daten heb ik de man gevonden die doorlopend in mijn gedachten is.

De eerste date was een week voor het einde van augustus en sinds die tijd zijn we best veel samen geweest :angel:

hij is geweldig, wanneer we samen zijn vliegt de tijd, en dan bedoel ik dat het al ver na middernacht is als we afscheid nemen. we zijn op de juiste level, we kunnen uren praten over van alles, het voelt gewoon goed.

maar... vandaag is hij voor drie weken vertrokken op verlof, dit was zo gepland nog voor we elkaar hebben ontmoet.

ik merk dat ik echt, maar heel de tijd aan hem denk, hem dinges wil vragen, onderwerpen wil ontleden... maar mijn gezond verstand zegt me ook hem even te laten. hij trekt rond, fotografeert, surft, geniet. Wat moet ik hier mee, hoe kan ik mijn gemis naar hem temperen? ik wil hem niet verstikken door constant berichtjes te sturen, het is nog zo pril

iemand raad? we hebben dit dan ook niet echt besproken, maar voelen beiden wel dat het goed zit...
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 09 Sep 2021 17:20

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Welkom!

Ik denk dat je erop moet vertrouwen dat het goed zit, dat zeg je eigenlijk in je laatste zin ook. En er zit een groot grijs gebied tussen 'constant berichtjes sturen' en hem helemaal los laten. Je kan best af en toe een berichtje sturen hoe het met hem gaat, of hij leuke dingen gedaan heeft. Dan merk je vanzelf wel hoe snel/enthousiast hij iets terug stuurt, dus of hij het leuk vindt om berichtjes te krijgen.
december 2016
juli 2019
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 09 Sep 2021 20:12

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Welkom!

Toen mijn man en ik net een paar weken samen waren, ging ik op vakantie naar Curaçao met een vriendin, dat was al gepland. We wisten allebei toen al dat het gewoon goed zat tussen ons en we waren heel erg verliefd. Wij hebben dus gewoon veel contact gehad tijdens die vakantie en dat voelde heel goed.

Hebben jullie al uitgesproken en relatie te hebben of zitten jullie nog in de date fase?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 09 Sep 2021 20:29

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

bedankt om mee te denken!
om 18u heeft hij zelf gestuurd, ik heb pas rond 21u kunnen antwoorden, toen was hij na een hele dag rijden al gaan slapen... hem natuurlijk deze ochtend ook al geapt om hem een fijne reis te wensen...

wz hebben al vrij snel uitgesproken dat we dit als een prille relatie ervaren, na zes dates die telkens goed zaten, voelen we beiden dat er meer in zit. het is vroeg, maar het voelt niet als te vroeg. Hij is 44 en ik 37, toch een leeftijd dat je het een beetje weet... ik weet wat ik voel en dat is dat we echt matchen, we bespreken al heel wat

om maar te zeggen, voor zijn vertrek kon ik al binnen, hij was er nog niet, voelde eerst vreemd, maar eigenlijk weer niet

jeetje, :omg: ik weet niet wat me overkomt, nooit gedacht na een relatie van 17 jaar nog zo voor iemand te vallen en zo snel...ik wil het niet overdenken, maar gezien de eerdere, tegenvallende ervaringen na mijn scheiding, voelt dit als een opluchting, als thuis komen... hij is niet super knap ofzo, maar zo lief en attent, recht voor zijn raap, maar toch ook niet bot, al dat maakt hem voor mij onweerstaanbaar :)

hahaha een overjaarse verliefde puber
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Sep 2021 07:20

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Vertrouw er dan maar op dat het goed zit! En misschien voelt hij deze onzekerheid ook wel. Dus ook niet teveel afstand nemen maar gewoon een paar keer per dag even een berichtje sturen. Of gewoon de kaarten op tafel en aangeven dat je een beetje zoekend bent in hoeveel contact jullie willen hebben. Dat je heel erg gek op hem bent maar hem ook niet wilt verstikken. Waarschijnlijk krijg je dan een heel lief berichtje terug en blijkt al je angst voor niks.

Geniet van deze heerlijke verliefde (en ietwat onzekere) periode!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 10 Sep 2021 07:44

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Ach..wat fijn voor je..en leeftijd heeft er niets mee te maken dat je je voelt als een verliefde puber.
Ik heb hetzelfde met mijn vriend..hij is een groen blaadje van 62..ik ben 65 en we zijn nog steeds puberaal verliefd met alle bijbehorende onzekerheden.
Geniet ervan girl...en af en toe appen kan geen kwaad.
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 10 Sep 2021 08:07

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

dank je Lady!

heb mijn onzekerheid met hem besproken, zoveel ruimte is daar nu al voor. hij zei het te begrijpen, dat hij snapt dat ik na 17 jaar een beetje voorzichtig ben. maar ook dat het komt zoals het komt, maar dat hij me graag om zich heen heeft :smile:
dat ik vooral moet genieten en niet zoveel denken

deze ochtend letterlijk met hem in mijn hoofd wakker geworden, het is best beangstigend, maar ik ga eens zijn raad opvolgen en gewoon genieten!

thanks, hopelijk een update over drie weken!
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 10 Sep 2021 08:55

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Wat fijn dat het zo goed voelt. Ik kan me voorstellen dat je er wat ongeduldig en onzeker van wordt zo nu het nog zo pril is. Ik zou het alleen wel even tijd geven allemaal. Alle begin is altijd leuk als het klikt, hoe het verder loopt weet je alleen nooit. Mijn ervaring is dat het wel minstens 3 maanden duurt voordat je echt weet of dit voor langer is of niet. Als je zo veel met hem wilt delen of appen zou ik dat voor 1 moment op de dag houden als hij op reis is. Ik ben 2 maanden op reis geweest toen mijn relatie een half jaartje oud was. We deden dan meestal 1 keer per dag facetimen met elkaar en dat was prima te doen. Zeker als je op reis bent dan heb je al zo veel indrukken, dan wil je niet ook nog de hele dag op je telefoon zitten.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Brooke

Bericht 10 Sep 2021 09:34

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Wat heerlijk dat je verliefd bent! Geniet er van. Je zou ook spontaan kunnen voorstellen om een keer te videobellen tijdens zijn vakantie, mocht hij tijd hebben, al is het maar 10 minuten ofzo. Gewoon een keertje, zonder verdere verplichtingen. Dan heb je elkaar ook even kunnen zien en soort van in het echt kunnen spreken, mocht je je weer onzeker voelen.

Houd ons maar op de hoogte, ben benieuwd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 10 Sep 2021 10:50

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Wat leuk dat jullie zo verliefd zijn!

Ik was 3 jaar geleden verliefd en ben toen voor een paar maanden naar Australië vertrokken. Wij appten eigenlijk elke dag wel volgens mij en belden ook best vaak. Uiteindelijk stuk gelopen omdat hij me zo enorm miste en daardoor ineens heel jaloers ging doen en dat trok ik niet. Nu zijn we goede vrienden, werkt beter haha.

Ik zou 'm af en toe gewoon appen en verder vooral verheugen op wanneer hij weer terug is en je dan alles persoonlijk kan vertellen over z'n vakantie!
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 10 Sep 2021 12:25

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Zalig toch, kreeg rond 12 een update van hem met foto's! nou, op de plekken waar hij nu zit wil ik ook wel heen

hij ging me nog laten weten wanneer hij tijd had om te bellen.

afentoe stuur ik wel wat, afwisseling tss wat frustraties, maar ook leuke voorvalletjes op het werk. de manier waarop ik stress momenten weergeef vind hij wel grappig, wat maakt dat ik ze beter kan relativeren.

al mijn vriendinnen willen hem ontmoeten, zeggen dat ik weer straal...

nee, wat ik ook van onzekerheid voelde, ebt nu wel wat weg

we hebben immers voor zijn vertrek al geregeld dat dat we het weekend van zijn terug keer samen kunnen doorbrengen... en ook nog eind oktober een evenement, al geboekt en al, zo goed voelt het contact

onzekerheid ebt wel weg... toch probeer ik rationeel te blijven, lukt niet altijd he :lol:
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 10 Sep 2021 12:31

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Feline schreef:Wat leuk dat jullie zo verliefd zijn!

Ik was 3 jaar geleden verliefd en ben toen voor een paar maanden naar Australië vertrokken. Wij appten eigenlijk elke dag wel volgens mij en belden ook best vaak. Uiteindelijk stuk gelopen omdat hij me zo enorm miste en daardoor ineens heel jaloers ging doen en dat trok ik niet. Nu zijn we goede vrienden, werkt beter haha.

Ik zou 'm af en toe gewoon appen en verder vooral verheugen op wanneer hij weer terug is en je dan alles persoonlijk kan vertellen over z'n vakantie!

och, gek genoeg voel ik geen enkele ongemak rond een andere vrouw, ondanks dat mijn ex me heeft bedrogen...
ik heb besloten hem los te zien van mijn ex, hij verdient een eerlijke kans door het verleden wat los te laten
hem ook gezegd dat mijn focus op hem ligt, want dit klinkt hoog, maar ik lig erg goed in de markt, hij weet dat :redface:
maar ik kan niet multi daten, en echt, ik vind hem zo onweerstaanbaar, dat weet hij ook :)

wel fijn dat jij en je ex nog goed samen overeen komen, is vaak niet...
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 10 Sep 2021 12:34

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

dat voorlaatste, dat is dan weer zijn onzekerheid, vraagt zich ook wel eens af waarom ik voor hem koos terwijl er genoeg keuze was
de klik zeg ik hem dan, en vooral mijn gevoel dat hij echt was :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Sep 2021 16:13

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Oh die onzekerheid. Zo frustrerend, net alsof je op dat gebied ineens weer 16 bent ofzo.
Wat moet ik wel, wat niet, maar stel je voor dat... enz enz.
Ik herken het zo goed van toen ik net samen was met mijn huidige vriend, na ook belazerd te zijn door mijn ex.

En precies wat je zegt, op de rest van de gebieden ben je geen 16 meer. Je weet hoe het werkt, je weet hoe het niet werkt en je wilt gewoon genieten van elkaar.

Fijn dat je onzekerheid ondertussen al wat wegebt, en wat leuk dat jullie afspraken hebben gemaakt voor als hij terug is!
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 10 Sep 2021 21:38

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Idd, voel me echt een hopeloze puber! Net gebeld,denk dat we beiden wat moe waren, ging vlot, daar niet van. Maar in real LIFE knettert het. Morgen rijdt hij door naar Zwitserland
Om van daar uit te bellen is het best duur, maar hij ging zijn best doen gaf hij mee.

Omdat ik nu het idee heb dat het minder vlot ging dan in het echt, probeer ik een nieuwe stroom onzekerheid tegen te gaan,want ik was echt blij hem te horen. Hij zei moe te zijn na 7u wandelen.

Laat ik het zo of geef ik hem meer uitleg

Daar gaan we weer!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 10 Sep 2021 22:22

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Ik zou het lekker laten. Hij in op vakantie, stuurt foto’s en belt je. Nou dan doet hij toch alles goed? Ik zou proberen niet alles tig keer te overdenken maar gewoon blij te zijn dat hij het naar zijn zin heeft én ook tijd voor jou maakt.

En ik weet niet of jullie al veel gebeld hebben tussen de dates door? Na ruim 7 jaar relatie is het tussen mij en mijn vriend nog steeds een beetje raar als we elkaar aan de telefoon hebben. Simpelweg omdat we altijd alles via de app doen.
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 11 Sep 2021 02:51

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Hey carra,
We appen vooral, bellen is voor als we hebben afgesproken en we de info up to date willen houden. Hij weet dat ik niet graag bel..de eerste keer hem zelf gebeld, na een hele dag moed te hebben verzameld ervoor. Hem toch geappt...hij heeft me tot nu toe vlotter meegemaakt. Tis ook drukjes hier, kindjes, nog wat heibel met de tijd ex... weet hij ook. Hij zei me te missen, maar ook veel indrukken op te maken...

Ik voel dat het goed zit, maar vind de afstand ook moeilijk. In een prille relatie als de onze wil je de ander vooral zien, voelen.

Beetje te vroeg die onzekerheid los gelaten precies... En ik tel echt af tot hij weer terug is.
<<

ChiQ

Bericht 11 Sep 2021 06:23

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Ah je klinkt echt super verliefd, heel leuk! Ik moet wel lachen om je onzekerheid, blijkbaar is die net zo als we 17 zijn en zo verliefd zijn. Laat het los, dingen lopen hoe ze moeten lopen en dingen overanaliseren haalt de lol er ook af. Vertrouw op de klik en pas op dat je dingen niet dusdanig ontleedt en er onzeker van wordt en die zekerheid weer bij hem gaat halen door iemand dus wel te verstikken en steeds die reassurance van hem wilt.
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 11 Sep 2021 06:35

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

@ Chiq

idd, veel twijfel hou ik voor mezelf of bespreek het met mijn papa, heb daar een idioot goede band mee:)

pff, het ene moment kan ik alles aan en een uur later ga ik dood van onzekerheid, vermoeiend!

kreeg net een appje dat hij me een fijne dag wenst, dus gaan we dat doen :smile:

sorry hoor, ben 37 jaar, maar voel me 13 :haha:
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 11 Sep 2021 07:44

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Zo fijn juist...enjoy!!
<<

Anoniem323

Bericht 11 Sep 2021 07:50

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Juist doordat je bewust bent hiervan, zal je hem niet snel verstikken.
Geniet ervan!
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 11 Sep 2021 14:09

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Yes! Zeker nadat hij stuurde dat mijn profielfoto op Whatsapp mooi was:)
Die kleintjes doen het hem enorm
Hij stuurde toen ik hem net ook wilde sturen, zalig

Nee nee, dit zit goed en ik geef nog wel updates

Buiten met de onzekerheid!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 12 Sep 2021 07:37

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Hihi, wat heerlijk die prille verliefdheid!
Alleen die onzekerheid is killing..
Maar zo te horen zit het echt wel goed met de hoeveelheid appjes die hij toch stuurt enzo. Dus probeer je niet te druk te maken! 😊
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 12 Sep 2021 10:22

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Sinds gisteren tot nu niks meer van hem gehoord... wifi staat ook af

Kga niet meteen panikeren, moet zo dadelijk gaan werken, die afleiding kan ik wel gebruiken, anders begint het malen weer...

Denk niet dat we elkaar dagelijks moeten horen...
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Sep 2021 18:45

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Wat vervelend. Inmiddels wel weer contact gehad?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers