Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was je leukste date ooit?

<<

Anoniem292

Bericht 12 Feb 2020 22:48

Wat was je leukste date ooit?

Ik ben benieuwt!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 13 Feb 2020 10:16

Re: Wat was je leukste date ooit?

Wat was de jouwe?

Ik heb niet super veel gedate want uit de dates die ik heb gehad kwam vaak wel iets serieus voort. Mijn leukste date was met mijn huidige vriend. Niks bijzonders gewoon uiteten. Maar het was echt heel gezellig en we hebben veel gelachen die avond. We hadden en hebben gewoon echt een enorme klik waardoor het gelijk heel vertrouwd voelde, alsof het nooit anders was geweest. We waren gelijk enorm verliefd op elkaar, ik heb dat nooit met een ex zo ervaren.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 13 Feb 2020 10:22

Re: Wat was je leukste date ooit?

Die met mijn vriend. Weinig bijzonders, maar we waren zo druk in gesprek dat we vergaten af te rekenen op een terrasje. Toen we teruggingen om dat alsnog te doen hadden ze helemaal niks gemerkt, juist omdat we zo relaxed waren opgestaan en weggegaan.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 13 Feb 2020 11:00

Re: Wat was je leukste date ooit?

Oh, die is makkelijk (alhoewel ik er ontelbaar veel heb gehad haha). Maar mijn leukste date was toen ik in Canada woonde. Ik had een match op Tinder met een Amerikaanse pro mountainbiker die door Canada reed met zijn omgebouwde schoolbus om aan wedstrijden deel te nemen. Hij stuurde me een berichtje of ik zin had om zijn gids te zijn bij het bezoeken van een meer 30km verderop.
Ik zei dat ie maar naar het station achter m'n huis moest rijden zodat ik hem even kon checken.

Zijn bus viel direct op aangezien deze helemaal beschilderd was. Even een praatje gemaakt en dat was meteen gezellig dus toen besloten naar het meer te rijden. Onderweg nog een biertje gehaald om daar op te drinken.
Bij het meer waren we bijna de enige (uniek) en hebben we lekker ons biertje opgedronken op een paar rotsen tijdens zonsondergang. Hij vroeg of ik al gegeten had (nee) en ging toen pasta maken in de bus voor me. Die aten we op het dak van de bus op, onder een zee van sterren.
Vervolgens zijn we naar een ander meer gereden, daar gingen we de melkweg proberen vast te leggen op camera en toen was er ineens het noorderlicht en stond we samen te juichen.
Vervolgens in de bus in slaap gevallen en om 5 uur 's ochtends naar de meest fantastische lookout gereden waar hij bagels met avocado en gebakken ei voor me heeft gemaakt die we wederom op het dak van de bus op hebben gegeten tijdens de zonsopgang.

Hij zette me thuis af en ik heb hem nooit meer gezien. Sweet memories!
<<

Anoniem315

Bericht 13 Feb 2020 11:02

Re: Wat was je leukste date ooit?

Film kijken bij hem thuis, toen er een enorm pak sneeuw lag en de bussen niet reden (2005?). Mooie tijd was dat.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 13 Feb 2020 11:14

Re: Wat was je leukste date ooit?

Dat klinkt inderdaad geweldig Feline!

Mijn leukste date was de eerste date met mijn vriend. Lekker samen motorrijden, terrasjes pakken en heel veel lol hebben samen.
10.04.17
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 13 Feb 2020 22:47

Re: Wat was je leukste date ooit?

Eigenlijk heb ik aan alle eerste dates met voormalige vriendjes leuke herinneringen.

Bij mijn huidige vriend was de tweede date eigenlijk leuker dan de eerste. Bij de eerste was hij heel zenuwachtig waardoor hij alleen maar praatte en ik had geen idee wat hij van mij vond want hij durfde me amper aan te kijken.

Eenmaal thuis appte hij me direct en durfde toen wel te zeggen wat hij 'live' niet durfde: hij vond me echt héél leuk. "Maar ik durfde 1 ding niet" zei hij. Dat was schattig. Ik durfde het zelf overigens ook niet haha.
De tweede date tilde hij me op zodra hij me zag en kuste me, en toen durfde hij me wel te knuffelen ook. Die date was hij ook veel relaxter en daardoor was het toen écht heel leuk. (We klinken haast als tieners volgens mij maar zijn beide dertigers)
<<

Anoniem273

Bericht 13 Feb 2020 23:02

Re: Wat was je leukste date ooit?

Mijn eerste date met mijn man alweer bijna 14 jaar geleden; we gingen naar de Efteling en vonden elkaar al heel leuk (hadden elkaar al op Lowlands gezien/ontmoet) en dat wisten we ook al van elkaar.
Bij het Spookslot pakten we elkaars hand en hebben we de halve dag eerst verlegen hand in hand door het park gelopen, voor onze eerste zoen kwam (in het Sprookjesbos ook echt, in zo’n prieeltje ?).
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 13 Feb 2020 23:17

Re: Wat was je leukste date ooit?

Leuke verhalen allemaal! Om blij van te worden. Afgelopen zomer had mijn man kaartjes voor ons tweeën geregeld voor een dansfeest bij ons in de buurt. Kind logeren, wij dansen en gezellig samen. We kwamen er al snel aan dat er wel hele jonge mensen waren en mijn man werd tot mijn hilariteit door het barmeisje aangesproken met u. Rond etenstijd gingen we ergens een hapje eten en hij pakte mijn hand en toen keken we elkaar aan en zijn we snel naar huis gegaan om een dutje te doen op de bank. Haha.
<<

Anoniem292

Bericht 20 Feb 2020 00:01

Re: Wat was je leukste date ooit?

Wat een leuke verhalen/dates!

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron