Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij nog contact met ex(en)?

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 31 Okt 2018 21:20

Heb jij nog contact met ex(en)?

Ben gewoon nieuwsgierig of jullie nog contact hebben met je ex(en)?

Ik heb geen contact meer met mijn exen. Altijd wel contact gehad met sommigen gewoon vriendschappelijk nadat de relatie uitging. Mijn eerste ex, toen welbekend hier op het forum heb ik inmidddels gelukkig jaaaren niet gesproken. Ik denk nog vaak, what was I thinking!!??

De ex daarna ben ik niet lang mee samen geweest maar we spraken daarna nog regelmatig vriendschappelijk af. Hij heeft nu een vrouw en kind en kwam toevallig zijn broer vorig jaar tegen waardoor we nog kort hebben geappt voor een update. Mijn laatste ex waar ik 4,5 jaar mee samen ben geweest heb ik in het begin nog weleens via de app of mail gesproken. Dat is nu verwaterd en we hebben elkaar sinds het uitging nooit meer gezien.

Inmiddels ben ik ruim 6 jaar samen met mijn vriend en spreek ik nu geen ex meer en vind dit ook prima. Het zijn niet voor niks exen en het contact verwaterd dan gewoon. Ik heb ze natuurlijk nog weleens opgezocht op facebook ;-). Al is dat ook alweer lang geleden. Hoe is dit bij jullie? En voor degenen met kinderen verloopt dit contact goed?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Okt 2018 21:25

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee, en ook totaal de behoefte niet.
De eerste is vreemd gegaan en de tweede is een hork en dan zeg ik het nog netjes.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 31 Okt 2018 21:28

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ja, 2 exen van mij zitten ook in de blaaskapel waar ik in speel. 1 is m'n beste vriend en de ander ben ik liever kwijt dan rijk maar ik zit er nou eenmaal mee opgescheept dus we maken er maar het beste van.
30-04-2017
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 31 Okt 2018 21:29

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Kees schreef:Ja, 2 exen van mij zitten ook in de blaaskapel waar ik in speel. 1 is m'n beste vriend en de ander ben ik liever kwijt dan rijk maar ik zit er nou eenmaal mee opgescheept dus we maken er maar het beste van.


Dat lijkt me best lastig. Zijn jullie lang samen geweest? Negeer je elkaar nu dan?
<<

Anoniem244

Bericht 31 Okt 2018 21:32

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ik kom m’n ex-man soms nog tegen bij de voetbal, maar heb liever door alles wat er gebeurd en gezegd is, helemaal geen contact meer met hem.

Heb nog sporadisch contact met een ex vriendje (vakantievriendje) van toen ik 15 / 16 was.
Verder eigenlijk met geen 1 meer nee
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 31 Okt 2018 21:33

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Radler schreef:Ik kom m’n ex-man soms nog tegen bij de voetbal, maar heb liever door alles wat er gebeurd en gezegd is, helemaal geen contact meer met hem.

Heb nog sporadisch contact met een ex vriendje (vakantievriendje) van toen ik 15 / 16 was.
Verder eigenlijk met geen 1 meer nee


Je hebt daarna toch in zo'n container woning gewoond? Volgens mij is er inmiddels veel veranderd in positieve zin in jouw leven :-).
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11565

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 31 Okt 2018 21:35

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

1 ex incidenteel
En de vader van j vaker dan me lief is. Die zou ik liever niet meer spreken maar ja daar ontkom ik niet aan.
2015 💙
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 31 Okt 2018 21:35

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Mijn eerste ex spreek ik 2 a 3x per jaar via Whatsapp. We zijn 5 jaar samen geweest en in die tijd veel heftige dingen meegemaakt. Soms geven we elkaar dus een update hoe alles gaat. Ik heb hem sinds het uit is gegaan, 12 jaar geleden, niet meer gezien.

De ex daarna spreek of zie ik nooit meer maar daar heb ik ook totaal geen behoefte aan.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Okt 2018 21:40

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee maar ik vraag me soms wel af hoe 't met ze gaat. (zijn officieel geen exen natuurlijk maar voelt toch wel beetje zo).
Let's discover the world together.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 31 Okt 2018 21:40

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ik heb geen contact meer met mijn ex. Ben wel eens benieuwd hoe het met hem gaat, maar nieuwsgierig genoeg om contact met hem te zoeken. Zou het nut er ook niet van inzien om contact met hem te hebben, zo leuk zijn we niet uit elkaar gegaan.

Mijn man (en ik ook) spreekt zijn ex nog wel eens. Ze gaan ook met dezelfde mensen om, dus we komen haar soieso tegen op verjaardagen.
Hij heeft trouwens nog veel beter contact met haar ouders. Dat is gewoon familie voor hem. Ik kan ook heel goed met die mensen. Zijn ex-schoonmoeder komt hier ook gewoon op de koffie als hij er niet is, haha.
Vind het heel leuk dat dat allemaal zo kan.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem244

Bericht 31 Okt 2018 21:47

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Fantine schreef:
Radler schreef:Ik kom m’n ex-man soms nog tegen bij de voetbal, maar heb liever door alles wat er gebeurd en gezegd is, helemaal geen contact meer met hem.

Heb nog sporadisch contact met een ex vriendje (vakantievriendje) van toen ik 15 / 16 was.
Verder eigenlijk met geen 1 meer nee


Je hebt daarna toch in zo'n container woning gewoond? Volgens mij is er inmiddels veel veranderd in positieve zin in jouw leven :-).


Absoluut!
Ja klopt. Ik heb eerst bijna een jaar in ons huis gewoond (hij bij zijn ouders)
Toen een jaar in een containerwoning gewoond idd en woon nu bijna 2 jaar samen met vriend :-)
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 31 Okt 2018 21:48

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Mooi dat het zo kan Meg. Ik had een hele goede band met mijn exschoonzus en exschoonmoeder. Nadat mijn laatste relatie uitging heb ik ze nooit meer gezien of gesproken. Werd direct overal van verwijderd. Heb dit wel even moeilijk gevonden. Ik snap het ook wel weer, de gemeenschappelijke factor valt weg. Ik mis soms nog wel de vele leuke tripjes en het prettige contact dat we hadden.

Radler, jemig is dat alweer zo lang geleden! Fijn dat je weer een leuke vriend hebt. Heb je topic toen wel gevolgd.
<<

Anoniem247

Bericht 31 Okt 2018 21:51

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee. Hij woont aan de andere kant van het land dus de kans dat we elkaar ergens tegenkomen is heel klein en we zijn ook niet zo goed uit elkaar gegaan. Dus prima zo.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3608

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 31 Okt 2018 21:59

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee. Sinds hij het via MSN (ja ja) uitmaakte 12 jaar geleden, heb ik hem nooit meer gezien of gesproken. Hij woont ook ver bij mij vandaan.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem246

Bericht 31 Okt 2018 22:03

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ja, maar of dat echt een ex is? Hij was mijn buurman, de eerste, en we zijn een paar keer op date geweest en hebben samen geslapen. Meerdere malen. Maar we ondervonden al snel dat we het niet voor elkaar waren. Hij is getrouwd en inmiddels vader en we volgens elkaars leven. Soms praten we nog even via PB. Niets spannends. Ik vind het leuk om te zien hoe gelukkig hij is en hij vindt het leuk om te zien hoe gelukkig ik ben. Maar ook dat we binnenkort echt, echt, echt gaan verhuizen en ook verder kunnen met ons leven. :)

Edit: En nog met een andere ex. Maar ook hem zie ik niet als ex. Hij is inmiddels vader van twee kinderen en heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd, dus gaat binnenkort trouwen. We appen zo nu en dan. Gewoon interesse in elkaars leven. Al is het minder geworden sinds ik getrouwd ben.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 31 Okt 2018 22:10

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ik spreek mijn ex zo'n 2 a 3 keer per jaar op een feestje, dat is altijd heel gezellig maar verder hebben we geen contact meer. Wij zijn ook totaal uit elkaar gegroeid en hebben geen gemeenschappelijke vrienden meer dus dat is lekker makkelijk.
<<

Anoniem282

Bericht 31 Okt 2018 22:12

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Mijn eerste grote liefde is inmiddels dood.
Twee exen spreek ik niet meer. Eentje sprak ik nog met onze verjaardagen en dan heb ik nog een ex die een heel goede vriend is. Prima op deze manier (uitgezonderd de overleden ex natuurlijk).
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 31 Okt 2018 22:18

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ik zie twee exen nog wel een paar keer per jaar. Eentje woont vlakbij m’n zus en is een van de beste vrienden van m’n zwager, dus die kom ik op verjaardagen tegen. Is altijd gezellig. Hij is net als ik getrouwd en heeft ook twee kinderen.
Een andere ex, m’n laatste, woont redelijk in de buurt van waar ik woon in amsterdam. We appen zo nu en dan en vorige week heb ik nog koffie met hem gedronken.
#teammaple🍁
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 31 Okt 2018 22:28

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

De jaren na onze relatie had ik nog veel contact met mijn ex. We kwamen elkaar de eerste jaren meerdere keren per week tegen bij sportclub of gezamenlijke vrienden. Dat was prima en gezellig. Op een gegeven moment hadden we elkaar wel steeds minder te vertellen. En gingen onze levens anders lopen waardoor we elkaar nauwelijks meer zagen. Ook prima. Als ik hem nu tegen zou komen, en dat gaat nog wel eens gebeuren, zouden we wat vriendelijkheden uitwisselen en wat oppervlakkig naar elkaars leven vragen.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 31 Okt 2018 22:29

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee. Mijn ene ex woont aan de andere kant van het land. Zo nu en dan hebben we elkaar de afgelopen jaren gesproken. Maar we hebben verder geen gemeenschappelijke deler. Hij is getrouwd en heeft een kindje.

Tweede ex ook niet. 4 jaar mee samen geweest maar hij heeft me op zo'n nare manier bedonderd dat ik absoluut niet zit te wachten op contact of updates. Op een dag kwam ik thuis en was mijn huis bijna leeg. Weg ex. Uit relatie. Op een ruzie met zijn vader na daarna nooit meer gezien of gesproken.
Ik weet via via dat hij inmiddels getrouwd is en Nederland ontvlucht is. Maar dat is het.
<<

Anoniem248

Bericht 31 Okt 2018 22:32

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee, geen contact meer met mijn exen. Wonen ook niet (meer) in de buurt. Ik heb nog wel contact met mijn ex-schoonmoeder en ex-schoonzusje, al wordt dat ook sporadischer.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 31 Okt 2018 23:24

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee. Een paar jeugdvriendjes, wat niet echt serieus te noemen valt, maar daar hoor of zie ik nooit meer wat van. Mijn ex, waarmee ik 3.5 jaar samen ben geweest voordat ik erachter kwam dat hij vreemd ging, zie of spreek ik gelukkig ook niet meer.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 01 Nov 2018 00:21

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Sporadisch kom ik mijn ex nog tegen. Dan praten we ook wel gewoon even, maar dat was het dan ook wel.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Nov 2018 03:10

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ik heb eigenlijk met al mijn exen nog wel goed contact, zelfs met de laatste af en toe. Mijn man trouwens ook met de zijne.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Nov 2018 07:15

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Marin schreef:Nee maar ik vraag me soms wel af hoe 't met ze gaat. (zijn officieel geen exen natuurlijk maar voelt toch wel beetje zo).

Wat bedoel je met “zijn officieel geen exen”?

♥♥
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers