Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Na lange relatie -> nieuwe partner

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Jul 2019 19:17

Na lange relatie -> nieuwe partner

Na een relatie van 13 jaar, en daarvoor een aantal kortere relaties, ben ik sinds januari voor het eerst echt single.
Voor degene die ook zo iets hebben meegemaakt.. hoe lang duurde het voor je een nieuwe partner vond?
En, hoe vond je die nieuwe partner?

Zit nu zo af en toe eens te tinderen, maar de helft zegt niets bij een match en 9 van de 10 die wel wat zeggen, gaan praktisch direct richting seks... :palm: :palm:


Ik merk dat ik echt even moet wennen aan het single zijn als volwassene, anno 2019 haha
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 20 Jul 2019 19:30

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Maar dan begin je ook met een app... ik heb echt nooit getinderd. Vlak nadat ik de vader van J leerde kennen was tinder helemaal hip.
Toen ik weet toe was aan daten was het al zo’n beetje een sex-app geworden. Mijn vriend heb ik uiteindelijk via ematching leren kennen. Mijn ex en ik waren toen ruim 2 jaar uit elkaar.
2015 💙
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Jul 2019 19:33

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Haha ja, I know.. Maar hee.. er moeten toch ook wel normale gasten tussen zitten zou je zeggen.
<<

Kira

Bericht 20 Jul 2019 19:36

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Bij mij heeft het 8 jaar geduurd. Ik vond het belangrijk met mijn zoon onze weg te vinden en mezelf eerst te leren kennen. Ik was er voor die tijd niet klaar voor. Mijn ex was de vader van een vriendinnetje van m'n zoon dus ik heb ook alleen real live gedate.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 20 Jul 2019 19:40

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Maar voor normale mensen zou ik niet op tinder kijken. En ik vond het idd belangrijk om eerst alles op een rijtje te hebben voor mezelf. Had ik uiteindelijk minder dan ik wilde maar genoeg om een stabiel leven te hebben. Na de eerste date was ik alsnog aan het panieken en heb toen gelijk mijn profiel verwijderd. Dus ik heb in totaal een week ofzo online gestaan op een datingsite.
2015 💙
<<

Anoniem279

Bericht 20 Jul 2019 19:42

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Nadat de scheiding definitief was had ik binnen een paar weken een nieuwe vriend. Maar daar ging wel een scheiding van een paar maanden aan vooraf. In die tijd, eigenlijk, achteraf gezien, in de laatste jaren voorafgaand aan die scheiding had ik al afstand gedaan van die relatie, waardoor ik veel meer open stond voor iets nieuws. Ik had me wel voorgenomen voorlopig alleen te blijven, maar het liep allemaal even anders.
Laatst gewijzigd door Anoniem279 op 20 Jul 2019 19:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem279

Bericht 20 Jul 2019 19:43

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Voor serieuze mannen zou ik trouwens wel op zoek gaan naar een betaalde datingsite. Geeft nog geen garantie hoor, maar mensen die serieus op zoek zijn zijn toch eerder geneigd om te betalen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Jul 2019 20:22

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Ben niet direct op zoek, of meteen iets serieus ofzo, dacht: laat ik me eens mengen in zo'n app.
Kennelijk ben ik te naief ofzo haha
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 20 Jul 2019 20:44

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Na 2 jaar, na relatie van 11 jaar. Via Rela.tie.pl.anet. Tinder lijkt me niet de plek voor (serieuze) relaties.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jul 2019 20:49

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Na mijn ex heb ik wel op tinder gezetten. Maar dat was eigenlijk meer voor mijn eigen zelfbeeld. Het deed mij wel goed dat ik leuk gevonden werd door bepaalde mannen, Maarten serieus gesprek is er nooit echt geweest.
Mijn vriend nu kennis via paiq. Kan betaald,maar dat hieft niet. Ook daarin kunne oppervlakkige mensen zitten. Je krijgt namelijk hier gelijk de foto’s te zien tijdens een chat maar ik heb wel een paar keer meegemaakt daartoe na een leuk gesprek de foto’s zichtbaar werden en ik ineens werd verwijderd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem331

Bericht 20 Jul 2019 20:50

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Ik ben ruim 3 jaar alleen geweest, en heb genoten van die tijd. Nu ga ik volgende maand na bijna 5 jaar weer samenwonen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 20 Jul 2019 22:22

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Na een paar maanden ben ik me in gaan schrijven. Ik weet alleen niet meer of dat een datingsite was of Tinder, volgens mij t eerste. Niet om op zoek te gaan, maar zoals hier al werd gezegd voor mn zelfbeeld. En mss ook wel stukje tijdvermaak. En waar moest ik dan de jongens tegen komen als ik met een baby thuis zat;)
Na 2,5 jaar ben ik, na een aantal andere dates, mn vriend tegen komen, via paiq
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 20 Jul 2019 22:29

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Ik ben na de officiële scheiding eerst een paar keer wezen stappen, niet op zoek naar liefde maar heeft wel wat leuke avonden opgeleverd (was ook echt een zelfbeeld stukje, ik wilde voelen dat ik nog wel aantrekkelijk werd gevonden ofzo)
Daarna zeker een jaar niks. Ik kwam er achter dat ik eerst mezelf weer leuk moest gaan vinden voordat ik überhaupt zou geloven dat er ook anderen zijn die dat vinden.
Ik heb Tinder gedownload en ook één date gehad, maar dat vond ik echt afschuwelijk (ook om zoveel collega's en buren enzo tegen te komen). Uiteindelijk ben ik nu twee keer voor langere tijd aan het daten met collega's en dat is eigenlijk beide keren eerst vanuit oppervlakkig en vriendschappelijk contact uitstaan.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jul 2019 22:32

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Sawadee schreef:Na 2 jaar, na relatie van 11 jaar. Via Rela.tie.pl.anet. Tinder lijkt me niet de plek voor (serieuze) relaties.


Ik heb een serieuze relatie via Tinder en meerdere vriendinnen van me ook, dus het kan zeker wel hoor.
❤ 7 juni 2018
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 21 Jul 2019 07:08

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Ik herken die verhalen van Tinder eigenlijk ook niet, ik heb er zelf een tijdje opgezeten voordat ik mijn vriend leerde kennen en er is echt nog nooit een man over seks begonnen, oh jawel, een keer geloof ik... Er zaten juist hele leuke mannen op, leuker en vlotter dan op andere/betaalde datingsites. Van vriendinnen hoor ik eigenlijk hetzelfde.

De mannen die wel over seks beginnen zou ik meteen verwijderen, je moet ook een beetje leren filteren op zo’n app, dat gaat vanzelf als je er langer gebruik van maakt..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Jul 2019 08:28

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Bij mij ging er inderdaad ook wel een paar jaar tinderen aan vooraf, dus je moet niet te snel opgeven.
❤ 7 juni 2018
<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 16:03

Bericht 21 Jul 2019 09:18

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Ik vond Tinder heel verschillend. Soms kwam ik veel leuke interessante mensen tegen en soms alleen maar oppervlakkig. Soms was ik zelf ook alleen maar op zoek naar seks.

Uiteindelijk heb ik na 3,5 jaar weer een serieuze relatie gekregen. Met mijn beste vriend die ik al sinds mijn 16e kende maar met wie ik toen ik alleen kwam te staan, echt een leuke vriendschap heb opgebouwd. Vriendschap is voor mij echt een fijne basis om een relatie te beginnen. Maar ja dat weet je natuurlijk nooit vooraf.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Jul 2019 10:17

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Dat stukje zelfbeeld herken ik overigens wel.. het is fijn om te merken dat er andere mannen zijn die je aantrekkelijk vinden.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 21 Jul 2019 12:49

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Was het andersom ook zo maar, dat je voelde dat je als man aantrekkelijk bent.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 21 Jul 2019 12:53

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Hoe bedoel je dat Fred?

Lijkt me lastig Lejow. Denk dat het nu misschien idd stukje bevestiging zoeken is i.p.v. opzoek naar een serieuze relatie. Dat is
dan ook lastig voor de andere partij want als hij oppervlakkig doet is het niet leuk maar als hij gelijk erg serieus is is het ook niet leuk.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 21 Jul 2019 13:03

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Na de relatie met de vader van mijn zoon (11 jaar) ben ik een jaar single geweest voordat ik weer begon met daten (via RP). Ik heb toen een relatie van 2 jaar gehad. Nu 2 jaar single en net weer begonnen met daten, ook weer via RP. Nu 3 dates met dezelfde gehad en het ziet ernaar uit dat het wel wat wordt :love:
Tinder heb ik nooit geprobeerd, wat ik erover hoorde vond ik over het algemeen niet zo positief. Al heeft mijn zusje haar -inmiddels- verloofde wel via die app leren kennen dus het kán wel.
RP vind ik op zich een prima site met veelal serieuze mannen.
Ik herken het ook wel wat jullie schrijven over merken dat je nog 'in de markt' ligt. Die bevestiging is inderdaad heel fijn, wat dat betreft is een datingsite ook wel een ego-boost. Van mijn date begreep ik ook dat de verhouding man / vrouw op datingsites ongeveer 70/30 is dus als vrouw ben je sowieso in het voordeel. Ik heb wel altijd de hoop gehad trouwens om iemand 'in het wild' tegen te komen, maar dat gebeurd helaas niet heel vaak en als het al gebeurd ben ik meestal ook niet dapper genoeg om een 'move' te maken...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Jul 2019 13:29

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Lot schreef:Hoe bedoel je dat Fred?

Lijkt me lastig Lejow. Denk dat het nu misschien idd stukje bevestiging zoeken is i.p.v. opzoek naar een serieuze relatie. Dat is
dan ook lastig voor de andere partij want als hij oppervlakkig doet is het niet leuk maar als hij gelijk erg serieus is is het ook niet leuk.


Oh nee hoor, sta best open voor leuke gesprekken en wellicht meer. Maar je hoeft niet in het derde berichtje te komen met dat je me wel komt opzoeken in mn slaapkamer voor een potje seks :razz:
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 21 Jul 2019 14:12

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Lejow schreef:
Lot schreef:Hoe bedoel je dat Fred?

Lijkt me lastig Lejow. Denk dat het nu misschien idd stukje bevestiging zoeken is i.p.v. opzoek naar een serieuze relatie. Dat is
dan ook lastig voor de andere partij want als hij oppervlakkig doet is het niet leuk maar als hij gelijk erg serieus is is het ook niet leuk.


Oh nee hoor, sta best open voor leuke gesprekken en wellicht meer. Maar je hoeft niet in het derde berichtje te komen met dat je me wel komt opzoeken in mn slaapkamer voor een potje seks :razz:


Maar wat zeg je dan tegen zon kerel, haha. Bah, rare mannen..
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 21 Jul 2019 14:29

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Ik heb dat dus echt nog nooit gehad via Tinder, seksueel getinte berichtjes. En ik heb echt behoorlijk wat mannen gesproken/ontmoet via Tinder.
In het dagelijks leven dan wel weer af en toe flirterige opmerkingen maar ik ga dan ook voornamelijk met mannen om.

Overigens wist ik dat ik weer heel lang vrijgezel zou zijn nadat mijn vorige relatie beëindigde omdat ik niet snel verliefd ben, inmiddels dus inderdaad alweer 3 jaar :) Heeft ook een behoorlijke tijd geduurd voordat ik weer 'serieus' interesse had in andere mannen.
<<

Anoniem317

Bericht 21 Jul 2019 15:24

Re: Na lange relatie -> nieuwe partner

Na een relatie van 10 jaar (op 3,5 week na) leerde ik m’n vriend 5 maanden later kennen. Inmiddels zijn we ruim 5 jaar samen en verwachten we ons eerste kindje in december.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers