Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9450

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Sep 2015 14:34

Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Voor de dames uit het date-topic, zie hier! :D
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Sep 2015 15:15

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Yeah ik meld me! Later meer, nu ff geen tijd, maar er zijn er genoeg die zich hier ook kunnen melden!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem140

Bericht 15 Sep 2015 15:22

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Ik meld me ook!! Vandaag allebei geergerd opgestaan, hij snurkt en ik heb hem in mijn slaap een beetje te hard gemept zodat hij zou stoppen haha! En vanmorgen moest ik om 5.30 al opstaan en we hadden echt allebei bijna niet geslapen. Hij is vannacht nog opgestaan, hij wilde dat ik diep in zou slapen maar in plaats daarvan werd ik weer wakker toen hij weer naar bed kwam.
Dat slapan gaat dus niet zo heel goed nog...
Maar toen ik thuis kwam was alles weer zo netjes opgeruimd en mijn zoon zei dat hij weer zo lief was geweest voor hem, en dan denk ik dat ik echt de beste vriend ever heb gevonden!
<<

Anoniem149

Bericht 15 Sep 2015 16:47

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Oh leuk ik mag me ook in een kersverse relatie topic melden! Ik ben nu nog steeds gesloopt, probeer straks wel even een update te plaatsen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 15 Sep 2015 22:20

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Met nog geen 2 maanden kan ik hier ook wel meeschrijven toch ;)
Ik kwam uit m'n werk, hij was met t eten bezig, en ik moest op de bank gaan zitten! He wat vervelend ;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Sep 2015 22:51

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Ok, kersverser dan dit wordt het niet, aangezien vandaag de eerste officiële dag is haha. In het datetopic had ik al geschreven hoe het was gegaan en het voelde dus allemaal heel fijn. Ik ben wel een held op sokken, want pas midden in de nacht helemaal in het donker durfde ik te vragen of ie mijn vriendje wilde zijn :laughcry: Maar goed, het had wel resultaat haha. Het slapen is wel een probleem. Dat heb ik altijd al gehad, ik slaap slecht naast iemand en vooral naast een man. Mijn ex snurkte echt gigantisch, dat was helemaal drama en daar heb ik in een jaar tijd nooit een nacht normaal naast geslapen. Eén van ons ging dan halverwege de nacht maar op de bank liggen en op een gegeven moment heb ik slaappillen bij de dokter gehaald. Godzijdank snurkt mijn hui... hoooo wacht, ik wilde 'huidige date' typen, maar het is dus nu mijn vriend. Wow, dit gaat weer ff duren voordat ik daaraan gewend ben. Maar goed, hij snurkt dus niet en ligt ook gewoon stil, maar op de één of andere manier ben ik me zo bewust van mezelf en ben ik gewoon te opgefokt om te kunnen slapen dan. Ik hoop wel echt dat dat beter wordt, want ik was vandaag compleet gesloopt door slaapgebrek en duik nu snel mn eigen bedje in. Morgen ook nog vrij, dus kan in elk geval lekker uitslapen.

Hoe vaak zien jullie je vriend gemiddeld?
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 15 Sep 2015 22:57

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Ah, ik vind het echt heel leuk voor je, Bliss! Maar waar voel je je precies opgefokt over? Ben je al boos omdat je weet dat je weer niet kunt slapen? Ik heb namelijk bovenburen met heel vaak feestjes met bizar harde muziek (dan kan ik meezingen in bed) en dan ben ik daar al zo boos over dat ze dat weer zonder overleg doen, dat ik al niet meer kan slapen. Terwijl ze laatst een keer wel een briefje hadden opgehangen en toen ben ik gewoon braaf met oordopjes in in bed gaan liggen en was ik binnen tien minuten in slaap. Dus dat opgefokte zorgt bij mij er ook voor dat ik niet in slaap kan komen. Als ik gewoon in bed ga liggen met het idee dat ik dan in elk geval lekker rust en niet boos ben, dan gaat het veel beter. Het zit zó in jouw systeem dat je dat niet kunt, dat het ook al bijna niet meer mogelijk is om het te laten slagen. Ik denk echt dat dit grotendeels selffulfiling prophecy is. Denk je niet? Vet jammer, want het is juist ook zo gezellig om samen wakker te worden toch :love: ?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 15 Sep 2015 23:04

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Oh bliss, ik vind het leuk voor je!
Ik ben ook een ramp op t gebied van slapen. De eerste maanden deed ik gewoon geen oog dicht met hem naast me. Daarna op een gegeven moment sliep ik mijn eigen bed met hem er naast wel beter maar bij hem thuis nog niet. Ik denk dat het ongeveer 6 maanden geduurd heeft voor ik 'normaal' (nou ja zoals ik altijd slaap dus) ging slapen.
Maarrrr... Ik slaap met J. echt over hef algemeen zó veel beter dan met A.! A. snurkte ook, echt gék werd ik daarvan. J. slaapt juist heel stil, beweegt bijna niet, ademt of snurkt niet hoorbaar. Dat maakte voor mij echt zó veel uit! En inmiddels slaap ik met hem beter dan zonder hem dus hee, ik denk dat er nog hoop is en dat je het de tijd miet geven bliss!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Sep 2015 23:30

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

June, denk het ook hoor. Weet niet of opgefokt t juiste woord is. Dat word ik wel na een uur of langer wakker liggen, maar verder is t een combinatie van zenuwen (? denk ik, ben bang dat ik raar doe in mn slaap ofzo of de hele deken afpak of whatever, terwijl hij juist heel lief reageert en zegt dat dat allemaal niet uitmaakt) en dus idd van tevoren al bang zijn dat t niet lukt.
Pompoen, goed om te lezen dat er hoop is :) Kan me herinneren dat we in een topic destijds wel eens geklaagd hebben over onze snurkende mannen!

Zaterdag komt ie weer naar mij, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem140

Bericht 16 Sep 2015 05:01

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Het slapen ging hier vannacht weer beter, het is echt de ene voor de andere nacht. Vriend heet op zijn zij gelegen dus niet gesnurkt haha!
Bliss, ik zie hem best vaak, zo'n 4/5 keer in de week. Nu ga ik zo werken en zie ik hem morgenavond weer. Vrijdag is hij dan weer thuis en dan zie ik hem zaterdag weer.
Ik zit met een opvangprobleem met mijn zoon en hij pastte normaal al 2 dagen op, dan bracht ik zoon naar hem maar nu vindt hij het fijner om hier te slapen en zoon dus in de ochtend op te vangen.
Vind het nu ook wel al een fijn vooruitzicht vanavond lekker alleen op de bank te zitten en op tijd te gaan slapen, maar ik vind het in huis tegelijkertijd ook heel stil als hij er niet is.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15870

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 16 Sep 2015 08:59

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Ik sliep de eerste weken naast mijn vriend ook bijna niet. Was het zo niet meer gewend om naast iemand te liggen dat ik continu wakker lag. Maar uiteindelijk ging dat steeds beter hoor, tot het op een gegeven moment geen enkel probleem meer was.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Sep 2015 09:49

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Ik moest er ook ontzettend aan wennen. IN het begin vond ik het ook echt niet leuk, dan ben je zo gefocust ook op ieder geluidje dat de ander maakt. Heel af en toe heb ik het nog steeds, dan vind ik hem 's nachts echt bloedirritant. Vooral als zijn neus verstopt zit en hij een beetje snurkt, maar mijn ex zaagde hele oerwouden om en daar werd ik echt gék van. Woest gewoon. Dat zit er nog wel een beetje in, al kan mijn huidige vriend daar niks aan doen natuurlijk.

Moraal van het verhaal: het ís ook echt enorm wennen naast iemand slapen!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 16 Sep 2015 09:51

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Ik vind dit nu al een leuk topic!

Bliss, ik hoop echt dat het slapen snel gaat wennen. Ik vind samen slapen juist zo heerlijk! Ik stroom soms helemaal over van liefde als mijn vriend half in slaap midden in de nacht naar me toeschuift en een arm om me heen slaat. Ik slaap dan altijd zo fijn!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 16 Sep 2015 09:54

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Ik meld me hier ook!

Wat vervelend dat slapen een probleem is bij meerdere van jullie. Helaas snurkt mijn vriend ook. Nu 2 x samen geslapen, de eerste keer niets gehoord maar de 2e nacht best vaak. Ik slaap altijd goed, bij hem ook, maar merk wel dat ik iets lichter slaap en vroeger wakker. Het zal wel een kwestie van wennen zijn. En het samen wakker worden is zo fijn!

Wij zien elkaar eens per week, soms alleen een avond, soms ook een hele dag of nog wat langer in het weekend. Vaker is door de afstand haast niet te doen, en hij heeft mijn zoontje nog niet ontmoet dus de weekenden dat mijn zoontje bij mij is, komt hij pas 's avonds als mijn zoon slaapt. Het is voor nu niet anders, op den duur kunnen we elkaar wel wat vaker en langer zien.

Mijn vriend wil mij over anderhalve week (dan ben ik het weekend weer bij hem) aan zijn ouders voorstellen. Vind ik wel spannend! Hij heeft mijn ouders ook nog niet ontmoet, maar dat zal binnenkort ook wel gebeuren.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Sep 2015 10:18

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Carra schreef:Ik vind dit nu al een leuk topic!

Bliss, ik hoop echt dat het slapen snel gaat wennen. Ik vind samen slapen juist zo heerlijk! Ik stroom soms helemaal over van liefde als mijn vriend half in slaap midden in de nacht naar me toeschuift en een arm om me heen slaat. Ik slaap dan altijd zo fijn!


Ik moet zo lachen.. in het begin lagen we helemaal verstrengeld. De hele nacht. Nu heb ik al zoiets van 'joh.. ik wil slapen'. Hij pakte me vannacht iedere keer heel lief vast maar ik had het ZO warm. En ik weet nog dat daar in het begin van onze relatie hier het ook over ging op het forum, toen was ik nog in de fase van 'dicht bij elkaar slapen'. Nu niet meer ;-). Hij begint dan te morren hoor, hij wil echt het liefst over me heen liggen maar man.. dat is warm!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 16 Sep 2015 10:55

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Caro schreef:
Carra schreef:Ik vind dit nu al een leuk topic!

Bliss, ik hoop echt dat het slapen snel gaat wennen. Ik vind samen slapen juist zo heerlijk! Ik stroom soms helemaal over van liefde als mijn vriend half in slaap midden in de nacht naar me toeschuift en een arm om me heen slaat. Ik slaap dan altijd zo fijn!


Ik moet zo lachen.. in het begin lagen we helemaal verstrengeld. De hele nacht. Nu heb ik al zoiets van 'joh.. ik wil slapen'. Hij pakte me vannacht iedere keer heel lief vast maar ik had het ZO warm. En ik weet nog dat daar in het begin van onze relatie hier het ook over ging op het forum, toen was ik nog in de fase van 'dicht bij elkaar slapen'. Nu niet meer ;-). Hij begint dan te morren hoor, hij wil echt het liefst over me heen liggen maar man.. dat is warm!


Haha, ja, wij beginnen altijd lepeltje lepeltje (of lepeltje vorkje zoals J. dat noemt). Als ik dan wil slapen zeg ik: 'ga eens op je eigen helft liggen ik wil slapen'.
Hij vind het nog steeds stom, wil dan het liefst toch nog met een knie, voet of hand tegen me aan liggen. Maar uiteindelijk doe ik dan toch echt geen oog dicht dus duw ik hem weg. Hij draait zich dan gewoon om en gaat verder slapen.
Wat ik wél heel fijn vind dat ik 's nachts altijd even in zijn armen kan kruipen, bijvoorbeeld als ik een nare droom heb gehad of als ik gewoon even behoefte voel aan wat warmte. Als ik dan wil slapen ga ik echter weer op mijn eigen helft liggen. Ik duld ook geen uitstekende ledematen haha :palm: .
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Sep 2015 10:58

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Die van mij heeft iets nieuws. Sinds een week of drie slaapt hij namelijk op zijn rug, met twee benen wagenwijd. En dan lekker het liefst diagonaal ergens zodat hij me nog voelt met zijn voeten. Heel leuk: maar dan kom je dus echt onwijs op mijn helft in en ik heb ruimte nodig (ook omdat ik slecht slaap de laatste tijd). Ik vind het wel fijn om hem ergens te voelen. Dus ik duw hem op zijn zij en kruip dan hoeveel ik wil tegen hem aan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Sep 2015 11:04

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Het is wel fijn om in bed idd lekker in elkaars armen te liggen en te knuffelen :heart: Dus hoop echt dat dat slapen beter wordt. Gisternacht wilden we gewoon niet gaan slapen, want als we dan wakker werden moest hij werken en was het weer voorbij. Dus hij had uiteindelijk ook maar drie of vier uur geslapen en toen ging zijn wekker alweer. Moeten we maar geen gewoonte van maken, want een goede nachtrust is wel belangrijk natuurlijk.

Wij zien elkaar nu trouwens steeds om de 4-5 dagen ongeveer. Per keer moeten we het even bekijken, want hij heeft dus ook zijn dochter om het weekend en ik heb zelf altijd al veel dingen vooruit gepland. Tot nu toe lukt het wel goed om daaromheen iets af te spreken.
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Sep 2015 11:09

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Eerlijk Blissie: ik denk dat als jij je dadelijk helemaal op je gemak voelt bij hem, en gewoon hij ook je rustpuntje wordt: dat het slapen vanzelf beter wordt!

Ik vind je schattig! :love:
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 16 Sep 2015 11:13

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Ik ook!! :) Ik heb je nog nooit zo blij gehoord als het om een man gaat.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 16 Sep 2015 11:38

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Maar Bliss, heb je al wel nagedacht hoe snel je de dochter van je vriend wilt leren kennen? Hoe oud is zij, of heb ik daar al eens over heen gelezen?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Sep 2015 12:18

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Carra schreef:Ik ook!! :) Ik heb je nog nooit zo blij gehoord als het om een man gaat.


Haha nee ik mezelf ook niet geloof ik :P In elk geval niet dat het dan ook nog wederzijds is!

Kerel, ze is 5 en ik heb er nog niet over nagedacht. Vind dat dat van hem uit moet komen, hij weet het beste wat goed is voor zijn dochter. Ik weet ook niet echt wat 'normaal' is in zo'n situatie en op zich wil ik eerst ook wel weer ff wennen aan het feit dat er überhaupt weer een man in mijn leven is.
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Sep 2015 12:29

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

kerel schreef:Maar Bliss, heb je al wel nagedacht hoe snel je de dochter van je vriend wilt leren kennen? Hoe oud is zij, of heb ik daar al eens over heen gelezen?


Die vraag lijkt me voornamelijk bij hem liggen.
<<

Anoniem149

Bericht 16 Sep 2015 13:38

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Ik vind het ook echt zo leuk voor je Bliss!

Wij zien elkaar ook (nog) niet heel veel. Hij woont hier ook een eindje rijden vandaan en ik werk onregelmatig dus we moeten het echt nog even plannen. Willen elkaar wel minstens een keer in de week zien, tot nu toe lukt dit prima.

Afgelopen weekend heeft hij mij opgewacht bij de finish van de wandeltocht waar ik in mee liep, met een mooie bos bloemen :love: Was echt heel lief. Hij is toen ook nog mee naar mij geweest, samen met mijn ouders, zusje, neefje en nichtje en dat ging ook heel fijn allemaal. Mijn neefje wilde meteen met hem spelen, mijn ouders en hij hebben volop zitten kletsen en ook mijn zusje vind het een prima kerel. Daar ben ik heel blij mee, fijn dat dat zo klikt. Hij is die avond weer naar huis gegaan, ik was zo moe, had zoveel pijn, had echt even geen zin in gezelschap en lag om half 7 al in bed. De maandag erna is hij heel de dag geweest om voor me te zorgen. Heb een heerlijke massage gehad, hij vond het niet erg dat ik af en toe wat lag te dutten op de bank (tegen hem aan, heerlijk!) en hebben gewoon heerlijk liggen relaxen. Het voelt heel vertrouwd.

Nu zie ik hem vrijdag weer. Hij komt me ophalen na het werk en ik blijf bij hem slapen. Slapen ging vorige keer ook niet best, maar dat zal ook voor mij iets zijn om aan te moeten wennen. Ga er vanuit dat dat goedkomt.

Waar ik vooral aan moet wennen is dat ik een man heb gevonden die echt heel erg lief voor me is. Dat ben ik echt niet gewend. Af en toe denk ik, ben je niet te lief, maar wanneer is een man te lief? Ik geniet er maar geeoon van, dat is het beste denk ik.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Sep 2015 14:02

Re: Het Kers-kers-kersverse relatie topic!

Ja daar kan ik ook niet zo goed mee omgaan, maar ik denk dat we er idd aan moeten wennen ;)

Volgende week woensdag ben ik trouwens jarig en ga dan 's avonds uit eten met mn moeder, zusje en vriend van mn zusje. Moeder en zusje vroegen meteen of mijn vriend (aaah ik ben echt nog niet gewend en dan typ ik het nu alleen nog maar, laat staan dat ik het hardop uitspreek...) dan ook meegaat, maar ik vind dat wel erg snel hoor. Bovendien heeft hij op woensdagmiddag altijd zn dochter, dus volgens mij kan het niet eens. Denk dus dat ik vraag of hij dan dinsdagavond hier komt slapen, dan zijn we op mijn verjaardag 's morgens nog ff samen en dan komt mn moeder 's middags deze kant op.
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers