Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Taxi Turkije

<<

Anoniem85

Bericht 29 Mei 2014 14:23

Taxi Turkije

Heeft iemand enig idee wat het ongeveer kost om ongeveer 60km af te leggen met de taxi?
We gaan waarschijnlijk met ons zoontje van dan bijna 2 naar Turkije, maar we willen denk ik liever met de taxi dan met de bus van de touroperator. Iemand dat weleens gedaan?
Het gaat dan van luchthaven alanya/gazipasa naar konakli?
<<

ChiQ

Bericht 29 Mei 2014 14:25

Re: Taxi Turkije

Je kan gewoon een prijs afspreken, denk dat je wel op 70,- zit. Waarom ga je niet met de touroperator? Ik vond dat 10000x prettiger dan een taxirit.
<<

Anoniem86

Bericht 29 Mei 2014 14:28

Ik zou juist met zon bus gaan hoor! Die rijden rustiger en prettiger.
<<

Anoniem85

Bericht 29 Mei 2014 14:29

Geen idee wat prettiger is. Maar man denk dat taxi stuk sneller is. Heb jij beide gedaan met Julian, bus en taxi? Hoelang moesten jullie in de bus?
<<

ChiQ

Bericht 29 Mei 2014 14:49

40 minuten met de bus, julian was toen 6 maanden maar we zaten heel fijn in de bus, hij keek lekker rond in zijn slaapzak want het was inmiddels al 01:00! We hebben toen we daar waren een chauffeur met auto gehuurd om naar het centrum te gaan, was ongeveer 1 uur rijden maar die reed zo hard! En terug werden we opgehaald door de touroperator, Julian was heel moe, die heeft liggend geslapen in de bus!
<<

Anoniem74

Bericht 29 Mei 2014 15:28

Ik zou m in de bus op schoot houden, tegen je aan. Lijkt mij prettiger dan in een racetaxi. Geen ervaring met TR, wel met Tenerife en Griekenland, en daar ging het prima. Zit je bij 1 vd eerste hotels waar de bus gaat stoppen, of weet je dat niet?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Mei 2014 14:10

Wij zijn in Turkije ook gewoon met de bus gegaan. Was zo'n klein busje en hij reedt best door. Ook had de bus verschillende kleuren neonverlichting en een Turkse soap op de tv. R sliep er gewoon doorheen. Hij was toen 6 maanden.
R. 2013💙
D. 2016💜

Terug naar Reizen & vakanties