Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Den haag

<<

Anoniem112

Bericht 14 Mei 2014 08:02

Den haag

Hoi, aankomend weekend zitten we in Den haag in het van der Valk hotel in Nootdorp.
Wat is leuk om te doen in Den haag? En waar kun je lekker lunchen/eten?
Welke winkels zijn echt leuk?
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 14 Mei 2014 08:09

Re: Den haag

Naast de vd Valk zit een pannekoekenrestaurant (Howdy's) daar hebben ze echt de allerlekkerste pannekoeken!! Ik vind Zoetermeer altijd erg leuk om te winkelen (daar zit bijv ook een Primark) en de stad van Den Haag is ook leuk maar altijd erg druk! Je hebt er wel meerdere bioscopen. Er zitten ook een hoop musea en Madurodam natuurlijk ;)
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

Anoniem328

Bericht 14 Mei 2014 09:56

Van der Valk Nootdorp zijn wij al geregeld geweest. Heerlijk hotel! Ontbijt is helemaal geweldig daar.
Je kunt daar ook ontzettend lekker dineren 's avonds, maar het is wel erg vol/druk in de eetzaal, dus daar moet je van houden.
Het wordt mooi weer dit weekend dus je kunt ook lekker de tram naar Scheveningen pakken!
Veel plezier!
<<

Anoniem173

Bericht 14 Mei 2014 23:00

Museum de gevangenpoort is leuk, de rondleiding vond ik echt heel interactief en informatief. Leuk om die historie van ons land tegen te komen.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 15 Mei 2014 09:55

Bij van de Valk zelf kun je lekker eten.
2014 2016
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Mei 2014 11:18

Ga je met of zonder kinderen?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem112

Bericht 15 Mei 2014 11:23

Bedankt voor de tips! Ik heb er veel zin in.

Dora we gaan zonder de kinderen.
<<

Niki

Noob

Bericht 19 Mei 2014 18:51

In Scheveningen heb je een heerlijke lunchroom. Ik ben er helemaal fan van. :) http://www.zozoetenzout.nl/

Is echt een aanrader. Met dit weer kan je heerlijk buiten zitten. Daarna kunnen jullie op de boulevard lopen of zo. Beachclub Tortuga is ook erg leuk!
<<

Anoniem313

Bericht 19 Mei 2014 19:28

Voor het diner is WOX erg goed - wel behoorlijk prijzig, maar erg lekker.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Mei 2014 20:35

Op kijkduin zit Ketjes broodjesmix, daar kun je echt heerlijk lunchen.
En op Scheveningen aan het einde van de boulevard zit Chicoleo, die hebben heeeeerlijke tapas.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Mei 2014 20:38

Ze zijn al terug, hahah.
Afgelopen weekend zijn ze geweest.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Mei 2014 20:42

Lekker scherp...
Whaha
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Mei 2014 20:57

Ik las te laat dat ze al geweest waren maar hieronder dus mijn tips voor iedereen die nog wel naar Den Haag gaat:

Een rondleiding door de tweede kamer/binnenhof is wel
eens leuk en interressant om gezien te hebben. Kun je hier reserveren: http://www.prodemos.nl/Bezoek-Den-Haag/ProDemos-Binnenhof-voor-bezoekers/Rondleidingen/Rondleidingen-Binnenhof

Ik vond het Vredespaleis ook erg mooi, imponerend en speciaal. Ook daar kun je een rondleiding doen maar volgens mij zijn er komend weekend geen rondleidingen.

In de buurt van het Vredespaleis zit dit: http://www.cafeblossom.nl/ en ik heb er eerst heerlijk koffie met taart gegeten en later op dag ook lekker geluncht.

Dit staat nog steeds op mijn lijstje/ben ik nog nooit geweest maar lijkt me wel eens leuk voor het uitzicht: uitzicht vanaf het Strijkijzer: http://www.haagsetoren.nl/page/1942/openingstijden.html

Ik vind de Haagse Markt ook leuk: http://www.dehaagsemarkt.nl/

Rondleiding door de Gevangenpoort is inderdaad een aanrader.

Bij slecht weer zijn er genoeg mooie musea: Escher in het Paleis, Panorama Mesdag moet je eigenlijk wel eens gezien hebben.

Een film bekijken in het Omniversum.

http://www.denhaag.nl/home/bewoners/natuur-en-milieu/groen/to/Japanse-tuin.htm?utm_source=alias&utm_medium=offline&utm_campaign=japansetuin Nooit geweest maar staat nog op mijn lijstje
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Mei 2014 21:05

Lejow schreef:Op kijkduin zit Ketjes broodjesmix, daar kun je echt heerlijk lunchen.
En op Scheveningen aan het einde van de boulevard zit Chicoleo, die hebben heeeeerlijke tapas.

Jaaaa deze twee :heart: Ik zweeeer erbij!

Verder is het hotel supergoed! En ohja, Rodizio in Scheveningen is ook heerlijK!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Mei 2014 21:15

Haha echt prachtig al die tips! En ik woon er en kom bij geen van de dingen die hier beschreven staan, haha. Ok, behalve de Gevangenepoort en de Haagse Markt dan. En dat laatste alleen uit pure noodzaak en zsm alles halen wat ik nodig heb en dan gilllend naar huis. Haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Mei 2014 21:17

Ik snap dat hotel ook niet zo, de ligging is echt zooo onhandig!! Ik moest er eens zijn voor werk en moest gewoon een taxi naar huis nemen, er stopt niks en er is niks...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem112

Bericht 20 Mei 2014 19:49

Iedereen bedankt nog voor de tips! Hahah :smile:

Afijn wij hebben genoten, zaterdag bij het hotel fietsen gehuurd en naar Delft gefietst, rondgewandeld en gegeten, daarna door op de fiets naar Den haag, langs de hotspots gereden.
In de avond lekker gegeten in het hotel zelf en lekker in bubbelbad gelegen :yes:

Volgende dag hebben we een rondvaart gedaan door de grachten van Den haag, leuk! En daarna nog gewinkeld maar we werden echt gillend gek van de drukte dus we zijn rond vijf uur richting huis vertrokken.

Terug naar Reizen & vakanties