Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Op vakantie naar Griekenland maar welk eiland?

<<

ShallY

Yipyapper

Bericht 13 Jul 2014 17:44

Op vakantie naar Griekenland maar welk eiland?

We zijn op zoek naar een vakantie in Griekenland. Rhodos, Zakynthos en Ko's zijn we al geweest. Wat vonden jullie een leuk eiland en wat is een aanrader?

We zijn geen stappers, dus in die stap gebieden hoeven we niet te zijn.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jul 2014 19:15

Re: Op vakantie naar Griekenland maar welk eiland?

Samos heb ik goede ervaringen over gehoord!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Jul 2014 19:24

Ik was vorig jaar op Kreta in Rethymnon, is erg goed bevallen :)
<<

ShallY

Yipyapper

Bericht 13 Jul 2014 19:48

Zijn daar niet veel jongeren, in Rethymnon?
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Jul 2014 19:49

Samos en Kefalonia moet mooi zijn.

Ook het vasteland rond Parga is mooi, dan kun je ook nog naar het eiland Lefkas rijden :)
<<

Anoniem173

Bericht 13 Jul 2014 19:52

Lesbos, heel erg mooi eiland. Groen en ook droge vulkanische stukken. Leuke dorpjes en niet Super toeristisch. Ik vond het een echte aanrader. Vooral plaatsen Petra en molyvos.
<<

Anoniem125

Bericht 13 Jul 2014 20:10

Santorini
Afbeelding

:love:
<<

ShallY

Yipyapper

Bericht 13 Jul 2014 20:23

Santorini staat hoog op ons lijstje maar er is niks meer te vinden voor de tijd dat wij kunnen :(
Hopelijk volgend jaar!

Lesbos heb ik inderdaad ook al aan gedacht maar nog niet naar gekeken. Ga ik direct doen!
<<

Anoniem125

Bericht 13 Jul 2014 20:53

Wij zijn op de bonnefooi gegaan. Tentje mee, vlucht boeken en daar ga je. Ging prima! Heb zelfs nog een aantal nachten in een hangmat geslapen die je daar voor een habbekrats kon huren. Mooie tijd gehad.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Jul 2014 21:00

Lefkas! Erg mooi eiland. Qua toerisme valt het nog mee.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jul 2014 21:56

Kreta: Agios Nikolaos!
30-04-2017
<<

Anoniem287

Bericht 13 Jul 2014 22:39

Zelf ben ik op Kefalonia geweest (vorig jaar) en Zakynthos (dit jaar) en Kefalonia kan ik echt aanraden! Zakynthos is veel toeristischer. Toen we op Zakynthos zaten in juni verlangden we stiekem naar Kefalonia.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 14 Jul 2014 01:52

1 van mijn clienten is Grieks en zij vertelt mij altijd mooie verhalen over Samos, wil er zelf ook nog graag eens naar toe! Kijk trouwens ook even op holiday pirates (ik zou korting moeten krijgen voor mijn promotie ervan haha), daar staan vaak hele mooie aanbiedingen naar Griekenland.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 14 Jul 2014 08:37

ShallY schreef:Zijn daar niet veel jongeren, in Rethymnon?

Nee hoor, helemaal niet, juist meer stelletjes en oudere echtparen.
<<

Anoniem199

Bericht 14 Jul 2014 11:30

nijntje4 schreef:Samos en Kefalonia moet mooi zijn.

Ook het vasteland rond Parga is mooi, dan kun je ook nog naar het eiland Lefkas rijden :)

Ik vond Parga ook erg mooi. Het is ook een gezellig stadje met een leuke boulevard. Naast het rijden naar Lefkas, kun je ook met de boot naar Corfu en de kleine eilandje Paxos en Antipaxos.
<<

Anoniem328

Bericht 14 Jul 2014 12:03

Parga vond ik erg mooi en je kunt daar ook veel kanten op met de auto, maar ik vond het stadje wel vrij druk/toeristisch. Heel veel restaurants, terrassen, cocktailbars, winkels. Als je daar van houdt dan is dat wel een aanrader.

Samos en dan het dorpje Kokkari zou ik je echt aanraden. Een gezellig klein dorpje waar wij het echt fantastisch hebben gehad. Als je echter van winkeltjes enzo houdt, dan moet je daar niet naartoe gaan, daar is het te klein voor.

Santorini staat ook hoog op ons lijstje!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Jul 2014 12:05

Ik ben zelf op Kreta (vond ik te toeristisch, in ieder geval waar wij zaten) en Kos (vonden we een heel leuk eiland, we zaten met een hotelletje in de haven) geweest. In augustus gaan wij naar Samos. Heb er veel goede en leuke verhalen over gehoord. Weet niet wanneer je kan gaan?

Heb er zoveel zin in! Nog 16 dagen en dan gaan we :-)
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Jul 2014 12:06

Olijfje schreef:Parga vond ik erg mooi en je kunt daar ook veel kanten op met de auto, maar ik vond het stadje wel vrij druk/toeristisch. Heel veel restaurants, terrassen, cocktailbars, winkels. Als je daar van houdt dan is dat wel een aanrader.

Samos en dan het dorpje Kokkari zou ik je echt aanraden. Een gezellig klein dorpje waar wij het echt fantastisch hebben gehad. Als je echter van winkeltjes enzo houdt, dan moet je daar niet naartoe gaan, daar is het te klein voor.

Oh leuk! Wij gaan naar kokkari :thumbup:
<<

Anoniem261

Bericht 14 Jul 2014 12:54

Kreeft schreef:
Olijfje schreef:Parga vond ik erg mooi en je kunt daar ook veel kanten op met de auto, maar ik vond het stadje wel vrij druk/toeristisch. Heel veel restaurants, terrassen, cocktailbars, winkels. Als je daar van houdt dan is dat wel een aanrader.

Wij zijn een paar jaar geleden naar Kokkari op Samos geweest, heerlijke vakantie gehad!
<<

Anoniem321

Bericht 14 Jul 2014 13:38

Ik ben vorig jaar op Kreta geweest en ik vond het prachtig.
Ik was ook al eens eerder op Kreta geweest en zat toen vlakbij Chersonisos.
Ik heb toen best wel een leuke vakantie gehad, maar die omgeving vind ik geen aanrader.
Vorig jaar zaten we in Almyrida, tussen Chania en Rethymnon in. De omgeving is sowieso veel mooier (vind ik), dus als je Kreta overweegt zou ik in die omgeving gaan zitten.

Ik ben 3 jaar geleden op Corfu geweest en ik vond het daar ook erg mooi. Mooi groen (we waren er begin juni).
We zaten in Roda, aan de noordkust. Het plaatsje was niks aan, andere plaatsen daar in de buurt ook niet echt (geen sfeer). Paleokastritsa, aan de westkust, is dan wel weer een plaatje.
<<

Anoniem187

Bericht 14 Jul 2014 13:55

Ik pik dit topic even.

Ik wil misschien dit jaar toch nog een week weg in mijn uppie. Griekenland trekt mij heel erg, maar ik weet eigenlijk vrij weinig van het land af. Ik heb dus ook geen idee waar ik heen zou moeten. Ik heb de volgende eisen:

- Boulevard/winkelstraat
- Strand
- Levendige omgeving
- Er moet wat te doen zijn qua bezienswaardigheden (mag ook per bus, boot etc.)
- Leuke restaurantjes etc.
- Het mag er best druk zijn (kan ik fijn mensen kijken, moet toch wat doen in m'n uppie)
- GEEN jongerenoord zoals Chersonissos.
<<

Anoniem328

Bericht 14 Jul 2014 14:23

Serendipity schreef:Ik pik dit topic even.

Ik wil misschien dit jaar toch nog een week weg in mijn uppie. Griekenland trekt mij heel erg, maar ik weet eigenlijk vrij weinig van het land af. Ik heb dus ook geen idee waar ik heen zou moeten. Ik heb de volgende eisen:

- Boulevard/winkelstraat
- Strand
- Levendige omgeving
- Er moet wat te doen zijn qua bezienswaardigheden (mag ook per bus, boot etc.)
- Leuke restaurantjes etc.
- Het mag er best druk zijn (kan ik fijn mensen kijken, moet toch wat doen in m'n uppie)
- GEEN jongerenoord zoals Chersonissos.

Parga is precies zoals jouw omschrijving hierboven!
<<

Anoniem328

Bericht 14 Jul 2014 14:26

Kreeft schreef:

Ooh wat heerlijk!! Wij zijn er vier jaar geleden geweest maar willen zo graag nog eens terug. Lekker met een scooter het eiland verkennen (ga vooral naar de kleine bergdorpjes!) en je kunt zoo lekker eten in Kokkari. Wij zaten destijds in een appartement behorend bij hotel Poseidon en dat hotel/restaurant heeft echt één van de betere keukens van het dorp, en heerlijk dinerend aan het water!
Veel plezier!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Jul 2014 15:14

lente schreef:
Kreeft schreef:

Wij zijn een paar jaar geleden naar Kokkari op Samos geweest, heerlijke vakantie gehad!
.

Kijk, dit soort berichten lees ik graag!! :banaan:
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Jul 2014 15:16

Olijfje schreef:
Kreeft schreef:

Ooh wat heerlijk!! Wij zijn er vier jaar geleden geweest maar willen zo graag nog eens terug. Lekker met een scooter het eiland verkennen (ga vooral naar de kleine bergdorpjes!) en je kunt zoo lekker eten in Kokkari. Wij zaten destijds in een appartement behorend bij hotel Poseidon en dat hotel/restaurant heeft echt één van de betere keukens van het dorp, en heerlijk dinerend aan het water!
Veel plezier!

Oh super, wij willen idd ook een scooter huren. Ben zó benieuwd!
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties