Op vakantie naar Griekenland maar welk eiland?
We zijn geen stappers, dus in die stap gebieden hoeven we niet te zijn.

ShallY schreef:Zijn daar niet veel jongeren, in Rethymnon?
nijntje4 schreef:Samos en Kefalonia moet mooi zijn.
Ook het vasteland rond Parga is mooi, dan kun je ook nog naar het eiland Lefkas rijden
Olijfje schreef:Parga vond ik erg mooi en je kunt daar ook veel kanten op met de auto, maar ik vond het stadje wel vrij druk/toeristisch. Heel veel restaurants, terrassen, cocktailbars, winkels. Als je daar van houdt dan is dat wel een aanrader.
Samos en dan het dorpje Kokkari zou ik je echt aanraden. Een gezellig klein dorpje waar wij het echt fantastisch hebben gehad. Als je echter van winkeltjes enzo houdt, dan moet je daar niet naartoe gaan, daar is het te klein voor.
Santorini staat ook hoog op ons lijstje!

Kreeft schreef:Olijfje schreef:Parga vond ik erg mooi en je kunt daar ook veel kanten op met de auto, maar ik vond het stadje wel vrij druk/toeristisch. Heel veel restaurants, terrassen, cocktailbars, winkels. Als je daar van houdt dan is dat wel een aanrader.
Samos en dan het dorpje Kokkari zou ik je echt aanraden. Een gezellig klein dorpje waar wij het echt fantastisch hebben gehad. Als je echter van winkeltjes enzo houdt, dan moet je daar niet naartoe gaan, daar is het te klein voor.
Oh leuk! Wij gaan naar kokkari
Serendipity schreef:Ik pik dit topic even.
Ik wil misschien dit jaar toch nog een week weg in mijn uppie. Griekenland trekt mij heel erg, maar ik weet eigenlijk vrij weinig van het land af. Ik heb dus ook geen idee waar ik heen zou moeten. Ik heb de volgende eisen:
- Boulevard/winkelstraat
- Strand
- Levendige omgeving
- Er moet wat te doen zijn qua bezienswaardigheden (mag ook per bus, boot etc.)
- Leuke restaurantjes etc.
- Het mag er best druk zijn (kan ik fijn mensen kijken, moet toch wat doen in m'n uppie)
- GEEN jongerenoord zoals Chersonissos.
Kreeft schreef:Olijfje schreef:Parga vond ik erg mooi en je kunt daar ook veel kanten op met de auto, maar ik vond het stadje wel vrij druk/toeristisch. Heel veel restaurants, terrassen, cocktailbars, winkels. Als je daar van houdt dan is dat wel een aanrader.
lente schreef:Kreeft schreef:Olijfje schreef:Parga vond ik erg mooi en je kunt daar ook veel kanten op met de auto, maar ik vond het stadje wel vrij druk/toeristisch. Heel veel restaurants, terrassen, cocktailbars, winkels. Als je daar van houdt dan is dat wel een aanrader.
Wij zijn een paar jaar geleden naar Kokkari op Samos geweest, heerlijke vakantie gehad!

Olijfje schreef:Kreeft schreef:Olijfje schreef:Parga vond ik erg mooi en je kunt daar ook veel kanten op met de auto, maar ik vond het stadje wel vrij druk/toeristisch. Heel veel restaurants, terrassen, cocktailbars, winkels. Als je daar van houdt dan is dat wel een aanrader.
Ooh wat heerlijk!! Wij zijn er vier jaar geleden geweest maar willen zo graag nog eens terug. Lekker met een scooter het eiland verkennen (ga vooral naar de kleine bergdorpjes!) en je kunt zoo lekker eten in Kokkari. Wij zaten destijds in een appartement behorend bij hotel Poseidon en dat hotel/restaurant heeft echt één van de betere keukens van het dorp, en heerlijk dinerend aan het water!
Veel plezier!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers