Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

2 vragen wat betreft reis naar zuid-Frankrijk

<<

Anoniem97

Bericht 05 Mei 2014 12:47

2 vragen wat betreft reis naar zuid-Frankrijk

Ik kon geen betere titel bedenken wat kort genoeg was dus dan maar zo.

Vraag 1.
We gaan in meerdere dagen naar beneden rijden en zoeken nu een hotel of iets van een bed&breakfast wat niet zo prijzig is, rondom Lyon. Jullie tips?

Vraag 2.
We zoeken ook wat leuke kindvriendelijke parkeerplaatsen aan route du soleil.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Mei 2014 13:19

Re: 2 vragen wat betreft reis naar zuid-Frankrijk

Op vraag 2 kan ik beantwoorden dat als je via de Peage rijdt de parkeerplaatsen vaak kind vriendelijk zijn. Ik kan mij nog van jaren terug herinneren dat we daar altijd wel een half uurtje konden spelen in het speeltuintje wat er was. Deze waren ook altijd aan de ruime kant.

Anoniem321

Bericht 05 Mei 2014 13:35

Voor een onderkomen rondom Lyon zou ik gewoon even op booking.com kijken of een soortgelijke site.

Wat parkeerplaatsen betreft sluit ik me aan bij mijn voorganger.
In ieder geval moet je niet parkeren op een parkeerplaats zonder benzinestation. Het is daar vaak een zooitje en het sanitair is te goor voor woorden. Niet geschikt voor kinderen dus.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 05 Mei 2014 14:04

Voor wat betreft je 2e vraag, er stond een poosje terug een artikel in de Kampioen (van de ANWB) over parkeerplaatsen in Frankrijk, ik heb hem even voor je opgezocht: http://www.anwb.nl/bestanden/content/as ... -aires.pdf
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem97

Bericht 06 Mei 2014 15:35

Bedankt voor de reacties.
Ik kon me nog een topic herinneren van een hele tijd terug waar wat toffe parkeerplaatsen met hele leuke speeltuinen werden vermeld, naar zo iets was ik opzoek.
Die link van de anwb is wel een goede!
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 06 Mei 2014 15:59

Een Etap of Formule 1 hotel is niet heel luxe, maar is wel makkelijk overnachten en niet heel duur.
Leven en laten leven
<<

Anoniem97

Bericht 06 Mei 2014 16:10

Ja dat klopt idd, dat is onze noodoplossing.
Maar we zouden t fijn vinden als we donderdag daar aan kunnen komen, vrijdag daar een dagje kunnen blijven en zaterdag ochtend de rest van de reis kunnen doen.
Als we niks kunnen vinden dan gaan we voor zo'n formule 1 hotel of in 1 stuk.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 06 Mei 2014 19:17

Oh oké. Dat heb ik dan niet goed begrepen. Ik denk dat de tip van booking.com een hele goede is.
Leven en laten leven
<<

Anoniem97

Bericht 07 Mei 2014 15:55

Geef niet, was ook niet heel duidelijk :)

Ik ga is op booking kijken.

Terug naar Reizen & vakanties