Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Marmaris leuk?

<<

Anoniem30

Bericht 04 Jan 2014 00:33

Marmaris leuk?

We willen in mei weer lekker 1.5/2 weken naar Turkije gaan, net als de laatste twee jaren. Gewoon even lekker er tussenuit! We zijn in Alanya en Side geweest en nu heeft mijn vriend een leuk hotel in Marmaris gevonden. Is dat een leuke stad? Aanraders/Afraders? En voor mensen die niet echt uitgaansmensen zijn, maar meer van de leuke dingen doen, kun je je daar goed vermaken dan? :cheers:
<<

Anoniem26

Bericht 04 Jan 2014 01:01

Re: Marmaris leuk?

Ik ben er 2 keer geweest en vond het erg leuk. Wel echt veel bars en discotheken. Is echt een barstreet ook.
Is al wel een tijd geleden dat ik ven geweest. Ik was ook vrijgezel dus ging alleen maar uit en naar de strand :P dat was in ieder geval erg leuk!
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2014 23:06

Ik hoor er altijd goede verhalen over. Ook dat er leuke barren/kroegen/discotheken/terrasjes zijn, dus mocht je 's avonds wat willen doen dan kan dat ook..
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 05 Jan 2014 11:21

Voor een Turkse badplaats is Marmaris prima hoor! Je kunt genoeg ondernemen, stadje zelf is leuk, fijn strand. Prima!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem280

Bericht 05 Jan 2014 15:33

Wij zijn 3 jaar geleden in Marmaris geweest. Vonden het beiden erg leuk. Zijn zelf geen mensen die iedere dag willen stappen, maar 's avonds aan de boulevard een drankje doen, kun je daar prima doen.
<<

Anoniem85

Bericht 05 Jan 2014 21:54

Ik ben in bijna alle toeristische plaatsen in Turkije geweest, marmaris/icmeler is favoriet. Er is genoeg te doen als je niet van stappen houdt. Veel winkels, grote bazaar, lange boulevard, mooi strand, weinig opdringerige obers wat ik in kusadasi en Side bijvoorbeeld heel storend vond. Kortom ik zeg doen!
<<

Anoniem205

Bericht 05 Jan 2014 22:35

Ik vond de rit vanaf het vliegtuig alleen wat lang....
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 07 Jan 2014 20:52

Sun schreef:Ik ben in bijna alle toeristische plaatsen in Turkije geweest, marmaris/icmeler is favoriet. Er is genoeg te doen als je niet van stappen houdt. Veel winkels, grote bazaar, lange boulevard, mooi strand, weinig opdringerige obers wat ik in kusadasi en Side bijvoorbeeld heel storend vond. Kortom ik zeg doen!

Helemaal +1, behalve dat er weinig opdringerige obers zijn. Maar zeker prima hoor!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem86

Bericht 28 Apr 2014 21:17

Zijn er nog dames met tips voor Marmaris?

Oreo - ik laat mijn vriend maar niks lezen over de reis haha.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 28 Apr 2014 21:26

Ik vond Marmaris zelf niet zo heel leuk. Zou er niet nog een keer naartoe gaan.
Maar ik ben dan ook van een vakantie waarbij ik (vrijwel) iedere dag iets wil ondernemen. Wat dat betreft vond ik dat een beetje tegenvallen. Als je van zon, zee, strand houdt en af en toe een leuke excursie, is het leuk om naartoe te gaan!

Ik vond Dalyan heel leuk en ik vond het leuk om een dag naar Rhodos te gaan.
Verder heb ik een jeepsafari gedaan, maar ik vond het niet zo heel spannend.
<<

Anoniem86

Bericht 28 Apr 2014 21:28

We gaan 10 dagen, en willen een combinatie van leuke dingen bekijken, zon, wandelen, gewoon lekker de tijd met elkaar. Naar de bazaar enz! Dag Rhodos lijkt me ook leuk idd. En je kunt met de watertaxi naar een grote bazaar las ik.
<<

Anoniem85

Bericht 28 Apr 2014 22:07

De markt in icmeler is wel leuk om overheen te struinen, dat is de grootste in de omgeving.
Verder vinden wij waterparken ook altijd leuk om naar toe te gaan. Je hebt er 2 in marmaris, diegene die niet aan het strand ligt is het grootst.

In de avond met de boot oversteken naar icmeler is ook wel leuk om te doen.
Jeepsafari doen wij nooit meer tenzij wij zelf mogen rijden, wij hebben namelijk in alanya een ongeluk gehad.

Uhm, verder gewoon veel aan het strand liggen en genieten :)

Oh ja en de modderbaden van dalyan, stinkt enorm maar is wel geinig om een keer meegemaakt te hebben.

Als ik een paar miljoen win koop ik een huis daar ;)

Terug naar Reizen & vakanties