Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Shoppen in Amerika

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 22 Feb 2014 09:54

Shoppen in Amerika

Over een tijdje gaan mijn vriend en ik voor 3,5 week naar de West Coast. Shoppen is geen hoofddoel, maar ik wil toch een keer een grote (outlet??) mall bezoeken :dance:

Nu heb ik op mijn lijstje:
- all stars
- Nike sportkleding
- make up van Youngblood als ik dat kan vinden
- setje van Victoria Secret

Wat shoppen jullie in Amerika? Nog tips voor shops die ik niet mag overslaan?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Kaat

Kletskop

Bericht 22 Feb 2014 10:08

Re: Shoppen in Amerika

Bath and body works, Bed bath and beyond, Old navy, Gap, Walmart, target.
Mascara is daar erg goedkoop, dus dat zou ik inslaan
<<

Anoniem119

Bericht 22 Feb 2014 10:56

Rondom san francisco ken ik niet echt outlets, mocht je die vinden, hoor ik t graag want dan wil ik daar in de herfst ook wel heen. Rondom los angeles zit er wel een aantal outlets, o.a. Camarillo outlet van Premium outlets.

In san francisco midden op market street op de hoek van powell street zit dé grote mall van de stad, zeker een aanrader. Hij is ook recentelijk (nou ja 5 jaar geleden ofzo) verbouwd en heeft dus zoveel winkels dat ik t je niet eens echt kan zeggen.
Las Vegas is ook uitermate geschikt voor outlets of malls, lekker de airco in.
<<

Hunt

Kletskop

Bericht 22 Feb 2014 13:07

Ross! Dat is echt een geweldige winkel Hele goedkope tassen, schoenen, sportkleding van echte merken, maar dan het afgeprijsde van het afgeprijsde. Lijkt op de target. En natuurlijk de walmart. Die winkels zitten praktisch op elke hoek van de straat. En inderdaad mascara inslaan. Ook erg goedkoop. Waar ga je heen in Amerika? Ik ben jaloers!

Edit: West coast dus, verkeerd gelezen haha.
<<

Anoniem119

Bericht 22 Feb 2014 13:15

De Ross zit in SF ook aan market street, naast de old navy, zelfde rijtje als de mall (net ander block). Z vullen we elkaar goed aan Yolo ;-) al vind ik de Ross niet echt wat zelf, maar ik ken genoeg mensen die t wel super vinden.
Walmart en target zitten overigens niet zo snel in grote steden in het centrum.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Feb 2014 21:55

Target en Walmart zitten inderdaad meer in de buitenwijken, maar dat heeft ook wel zo z'n charme om buiten het toeristische centrum rond te lopen. Verder zijn Amerikaanse kledingmerken zoals Dockers en Levi's echt heel veel goedkoper dan in NL, dus dat is ook de moeite om in te slaan als je iets naar je zin vindt. Wel even kaartjes eraf, weet niet precies wat de grens is qua wat je mag invoeren in NL zonder belasting te betalen, maar dan vermijd je iig de schijn van handel.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Feb 2014 09:56

Michael Kors horloges!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Feb 2014 11:45

Levis spijkerbroeken.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 23 Feb 2014 12:16

Wow bedankt voor de tips! Nu weet ik zeker dat ik een mall wil bezoeken :) Ik had inderdaad gezien dat er rond LA een paar grote zijn. Rond SF hebben we wel nog een dag over aan het eind van de reis, dus dat zou wel het handigst zijn qua planning. Ik laat het weten als we er daar een vinden!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem29

Bericht 23 Feb 2014 16:14

Nars, MAC en Kiehl's qua beautyproducten :D
<<

Anoniem119

Bericht 23 Feb 2014 16:23

Sterre schreef:Wow bedankt voor de tips! Nu weet ik zeker dat ik een mall wil bezoeken :) Ik had inderdaad gezien dat er rond LA een paar grote zijn. Rond SF hebben we wel nog een dag over aan het eind van de reis, dus dat zou wel het handigst zijn qua planning. Ik laat het weten als we er daar een vinden!

Mall en outlet zijn twee verschillende dingen hè ;-) ik bedoelde dat ik geen outlets rondom SF ken, dus als je die vindt, hoor ik t graag. Dat zijn vaak wat meer designer merken, geen Abercrombie of Victoria's secret ofzo. Die zitten juist weer in de malls. South coast Plaza is trouwens ook wel een gave mall in los angeles. Althans, dat was ie 15 jaar geleden, toen vond ik dat echt te cool als tiener zijnde ;-) is iig een hele grote.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 23 Feb 2014 17:49

Die mall in SF is inderdaad erg groot en je zou hem haast voorbij lopen als je op market street loopt. :P Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik liever weer naar Union Square zou gaan, de sfeer daar was echt super relaxed. En net de straat achter Union Square, sutter street, daar zit een super grote Ugg winkel! <3 Ik heb daar Uggs gehaald en dat scheelt toch best wat geld. Verder is de Macy's aan Union Square echt gigantisch en er zit ook nog een Nike store, een hele grote ook. Ik heb tijdens onze reis de meeste spullen gekocht in SF en LV. Ik vond LA qua winkelen een beetje tegenvallen, hoewel het kleine winkelcentrum aan Hollywood blvd. ook leuk was. :)
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 24 Feb 2014 11:08

Wij vonden de Premium Outlets heel leuk! Die zitten op meerdere plekken in het westen, je kunt je ook aanmelden op hun nieuwsbrief en dan kun je een kortingsbonnenboekje ophalen wanneer je daar heen gaat (of printen, dat weet ik niet meer zeker). Wat ik daar graag koop:

- All stars
- Uggs
- Fossil horloges/tassen
- Levi's spijkerbroeken
- Hollister kleding
- Make-up van Urban Decay (Naked Palette)
- Mascara's
- Kleding bij the Gap
2014 2016 2019
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 25 Feb 2014 17:21

De all stars idd! En mijn vriend en ik waren ook erg goed geslaagd met spijkerbroeken van Levi's en Guess. Wij zijn trouwens in een grote outlet in Las Vegas geweest.
<<

Anoniem119

Bericht 25 Feb 2014 17:27

Jeej, nu ik zelf weer gewoon internet heb, heb ik even gezocht op Premium Outlets rondom San Francisco en heb deze gevonden:

Petaluma:
http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=24

Gilroy:
http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=23

Die in Petaluma kom ik sowieso dan wel, want dat is vlakbij waar ik gewoond heb. Maar die in Gilroy is wel veel groter, maar is best nog ver rijden.
Misschien heb jij daar nog wat aan Sterre, of iig even op de kaart op de website van Premium Outlets kijken.
<<

Anoniem20

Bericht 25 Feb 2014 19:54

Weg
Laatst gewijzigd door Anoniem20 op 27 Feb 2014 15:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 26 Feb 2014 10:14

O handig Marin! We kunnen vanaf Mariposa makkelijk naar Gilroy rijden zo te zien.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 26 Feb 2014 12:59

juani schreef:Rouxxxe, welke ben je geweest in LV ? Wij zitten er eind mei, en wil vlak voor we terugvliegen nog even shoppen.

We waren in de Las Vegas Premium Outlets North!
<<

Anoniem162

Bericht 26 Feb 2014 13:33

Wij gaan oa naar die in gilroy maar nog naar veel meer outlets.
Naar deze outlets gaan we toe. We hebben ook al bekeken welke winkels waar zitten in de outlet en de extra discount's die wij interessant vinden.

Outlet’s
Gilroy Premium Outlets Gilroy Premium Outlets 681 Leavesley Road Gilroy, CA 95020
Pismo Premium Outlets 333 Five Cities Drive, Ste 100 Pismo Beach, CA 93449
Camarillo Premium Outlets 740 E. Ventura Boulevard Camarillo, CA 93010
Ontario Mills outlet 1 Mills Cir, Ontario, Californië 91764
Tanger Outlet Barstow 2796 Tanger Way, Barstow, Californië 92311
Primm Fashion Outlet S Las Vegas Blvd, Nevada 89019, Verenigde Staten
LV Premium outlet South 7400 Las Vegas Boulevard South Las Vegas, NV 89123
LV Premium outlet North 875 South Grand Central Parkway Las Vegas, NV 89106

Dit zijn bijvoorbeeld de aanbiedingen bij Gilroy die wij interessant vinden:
Gilroy
Carter's Jan 2, 2014 - Mar 29, 2014 15% off your entire purchase
The Children's Place Outlet Dec 16, 2013 – Dec 31, 2014 25% Off your purchase of $60 or More

OshKosh B'gosh Jan 1, 2014 - Dec 1, 2014 20% off your purchase of $30 or more
Reebok Jan 1, 2014 - Dec 31, 2014 $20 off a purchase of $100 or more
Tommy Hilfiger & Kids Feb 27, 2014 - Mar 19, 2014 20% off $150+ or 15% off entire purchase
The North Face
Eddie Bauer Outlet Jan 1, 2014 - Dec 31, 201 20% off a purchase of $75
<<

Anoniem119

Bericht 26 Feb 2014 14:52

Whoa waarom naar zoveel? Ik vind outlets altijd wel leuk maar vind eentje wel genoeg haha. Ze zijn toch allemaal wel zo'n beetje t zelfde.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Feb 2014 07:58

Wij gingen ook meerdere outlets af.
Er zat echt verschil in!
In Las Vegas waren de All Stars bijvoorbeeld veel goedkoper dan toen we weer in de buurt van LA kwamen.
Ik had zo'n spijt dat ik ze daar niet gekocht had...

Mijn vriend kocht trouwens veel bij US Polo.
Was zijn favoriete winkel en goeie prijzen!
<<

Anoniem74

Bericht 28 Feb 2014 21:18

Voor mijn zoons wil ik allstars kopen, zo te lezen dus maar in las vegas doen :)
<<

Anoniem205

Bericht 01 Mrt 2014 18:45

Wij hebben tussen Palm Springs en LA gewinkeld in een premium outlet en in Vegas zijn we bij de north outlet geweest ("in de buurt" van hotel Stratosphere. Heerlijk winkelen! Tip: ga 1x bij de GAP outlet winkelen, schrijf je dan in op hun website en gebruik dan coupons die bijna dagelijks in je mail komen. Emailcoupons worden ook geaccepteerd
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 06 Mrt 2014 17:57

Nou, die pismo premium outlet vond ik echt niks aan. Was vrij saai zeg maar. We hebben wel nog even lekker rond gestruind in de supermarkt daar. De rest weet ik niet want wij hebben geen andere outlets bezocht.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Anoniem162

Bericht 27 Mrt 2014 18:12

Wij zijn dus nu geweest naar Amerika, van het lijstje wat ik hier boven plaatste zijn we niet overal geweest omdat we in de eerste paar outlets al goed geslaagd waren met shoppen, bij pismo en gilroy.
De outlets zijn goed qua prijs, als je goed uitzoekt vooraf kan je overal nog veel extra korting krijgen (meestal tussen de 15-25% extra. Dus ook op artikelen die al 40% zijn afgeprijsd in de winkel) Wij hebben met deze extra coupons 311 dollar bespaard.

Gilroy Premium Outlets Gilroy Premium Outlets 681 Leavesley Road Gilroy, CA 95020
Pismo Premium Outlets 333 Five Cities Drive, Ste 100 Pismo Beach, CA 93449
Camarillo Premium Outlets 740 E. Ventura Boulevard Camarillo, CA 93010 grote outlet, ruim opgezet
Ontario Mills outlet 1 Mills Cir, Ontario, Californië 91764 uiteindelijk niet geweest
Tanger Outlet Barstow 2796 Tanger Way, Barstow, Californië 92311deze vond ik vrij saai/stom opgezet maar omdat we wilden eten en dat onze stopplek was zijn we er geweest
Primm Fashion Outlet S Las Vegas Blvd, Nevada 89019, Verenigde Staten
LV Premium outlet South 7400 Las Vegas Boulevard South Las Vegas, NV 89123
LV Premium outlet North 875 South Grand Central Parkway Las Vegas, NV 89106
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties