Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hostel/Guesthouse Kuala Lumpur

<<

Anoniem122

Bericht 18 Mrt 2014 22:39

Hostel/Guesthouse Kuala Lumpur

Ik ben opzoek naar een leuk hostel/guesthouse in Kuala Lumpur, centraal gelegen en niet te duur (Rond de 10 euro per nacht pp) Goedkoper mag altijd!

En iemand nog tips van dingen die je gezien MOET hebben in KL? Ben er een weekend samen met collega van stage.
<<

Anoniem122

Bericht 20 Mrt 2014 14:11

Re: Hostel/Guesthouse Kuala Lumpur

Niemand??
<<

Anoniem119

Bericht 20 Mrt 2014 16:38

Ik niet, sorry :( Zou je graag willen helpen, maar ik ben alleen op het vliegveld van KL geweest, verder niet.
<<

Anoniem44

Bericht 20 Mrt 2014 18:14

http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... utuan.html

Dit vond ik geweldig, midden in Chinatown en heel eenvoudig verder en goedkoop, maar wel schoon en aardige mensen!
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 20 Mrt 2014 18:34

Ik verbleef in Sahabat Guesthouse: http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... utuan.html, deze is wel iets duurder dan 10 euro pp, per nacht. Prima guesthouse. Deze was dichtbij Jalan Alor (gezellig om 's avonds te eten) en lag op ongeveer een kwartier lopen van de Petronas Towers.

We "sliepen" hiervoor ergens anders http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... _197904228, maar daar had ik echt geen oog dicht gedaan. Het lag naast een nachtclub. De muziek vond ik nog niet eens het ergste, maar schreeuwende mensen buiten waren echt vreselijk.

Het eerste genoemde guesthouse lag maar 2 straten verderop, maar wat een rust.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Mrt 2014 17:19

Behalve de bekende twin towers natuurlijk vond ik ook Batu Caves erg leuk, maar dat ligt wel even buiten de stad.
<<

Anoniem122

Bericht 23 Mrt 2014 13:03

Bedankt voor de tips! Heb inmiddels 3 guesthouses op het oog en geboekt (kan tot 3 dagen van te voren gratis annuleren). Moet nog even met mijn collega overleggen wat zij er van vindt!
<<

Anoniem170

Bericht 03 Apr 2014 22:33

Ik zat bij The Travelers Hub, lag in Chinatown.Heel leuk personeel ook!Ook dicht bij metrostation en was maar iets van 2 haltes naar centrum. Wat leuk is, je kan zo'n toren op, niet die twintowers maar zo'n andere (oke lekker vaag maar ben ff de naam kwijt). Heb je echt leuk uitzicht over Kuala Lumpur!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Apr 2014 09:51

Ja de televisietoren bedoel je denk ik, KL tower of Menara Kuala Lumpur op z'n Maleisisch. Die heb ik toen ook bezocht en leuke is dat je ook uitzicht hebt dan op de Twin Towers (jammer genoeg wel van de zijkant, maar toch)

Terug naar Reizen & vakanties