Shoppen in Amerika
Nu heb ik op mijn lijstje:
- all stars
- Nike sportkleding
- make up van Youngblood als ik dat kan vinden
- setje van Victoria Secret
Wat shoppen jullie in Amerika? Nog tips voor shops die ik niet mag overslaan?
♥ ♥ juli 2018
Ik had inderdaad gezien dat er rond LA een paar grote zijn. Rond SF hebben we wel nog een dag over aan het eind van de reis, dus dat zou wel het handigst zijn qua planning. Ik laat het weten als we er daar een vinden!Sterre schreef:Wow bedankt voor de tips! Nu weet ik zeker dat ik een mall wil bezoekenIk had inderdaad gezien dat er rond LA een paar grote zijn. Rond SF hebben we wel nog een dag over aan het eind van de reis, dus dat zou wel het handigst zijn qua planning. Ik laat het weten als we er daar een vinden!
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik liever weer naar Union Square zou gaan, de sfeer daar was echt super relaxed. En net de straat achter Union Square, sutter street, daar zit een super grote Ugg winkel! <3 Ik heb daar Uggs gehaald en dat scheelt toch best wat geld. Verder is de Macy's aan Union Square echt gigantisch en er zit ook nog een Nike store, een hele grote ook. Ik heb tijdens onze reis de meeste spullen gekocht in SF en LV. Ik vond LA qua winkelen een beetje tegenvallen, hoewel het kleine winkelcentrum aan Hollywood blvd. ook leuk was. 
juani schreef:Rouxxxe, welke ben je geweest in LV ? Wij zitten er eind mei, en wil vlak voor we terugvliegen nog even shoppen.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers