Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Jamaica of Cuba?

<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mrt 2014 10:42

Jamaica of Cuba?

Ja ik weet het, ik ben een saaie vakantieganger. Ga altijd all in naar de Cariben. Dus aan reacties zoals ''waarom ga je all in en waarom buiten Europa/ver weg?''. De meeste weten inmiddels wat voor vakantieganger ik ben :^^: .
Dus ik hoor graag jullie ervaringen van all in in beide landen. Hopelijk zijn er meiden die in beide zijn geweest, maar 1 van de 2 mag ook. Welk hotel raden jullie aan en welke juist niet (ook fijn/handig) om te weten?!
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Mrt 2014 16:56

Re: Jamaica of Cuba?

Niemand?
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2014 11:51

Jammer geen tips.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Bericht 26 Mrt 2014 11:58

Waarschijnlijk omdat je vrij weinig met die tips zal gaan doen. Omdat je niet echt afwijkt van je reguliere vakanties.
Dat is jammer voor de energie die mensen erin steken.

Ik heb trouwens geen tips, ben in beide landen nog nooit geweest.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2014 13:06

Dat is helemaal niet zo. Ik vraag het toch niet voor niks!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Mrt 2014 14:03

Er is een enorm topic over Cuba geweest waar je ik weet niet hoeveel tips heb kunnen lezen. Misschien moet je je gewoon eens afvragen wat je nou precies wilt.
Ik ken Jamaica niet maar weet wel dat Cuba niks voor jou zou zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2014 14:33

Ja en dus daarom vraag ik om de verschillen!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Mrt 2014 14:37

Nee je vraagt om ervaringen met Jamaica/Cuba. En ervaringen met Cuba staan al plenty in dat andere topic.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2014 17:14

Klopt, maar ik wil verschillen horen hoe anderen dat van beiden landen hebben ervaren.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Mrt 2014 17:25

Dan moet je al iemand vinden die in beide landen is geweest. Omdat iedereen een land op een andere manier ervaart. Iemand die maar één van de twee landen heeft gezien kan geen vergelijking geven. Dus dan is zo een vergelijking waar je om vraagt niet reëel. Je leest verhalen van verschillende forumster.

Anoniem253

Bericht 26 Mrt 2014 17:57

Pfff cbl wat ben jij soms vermoeiend.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2014 18:00

Silly-One schreef:Dan moet je al iemand vinden die in beide landen is geweest. Omdat iedereen een land op een andere manier ervaart. Iemand die maar één van de twee landen heeft gezien kan geen vergelijking geven. Dus dan is zo een vergelijking waar je om vraagt niet reëel. Je leest verhalen van verschillende forumster.

Da's toch juist het leuke en hetgeen wat ik vraag. Champagne, loop niet te zeiken, nee, jij bent fijn!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Mrt 2014 18:03

En blijkbaar heeft er niemand na een 20 dagen de moeite genomen om er op te reageren. Dus laat het dan varen. Ga op een andere manier op zoek naar verhalen.
Is misschien niet wat je wilt, maar hier ga je blijkbaar het antwoord niet krijgen.

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2014 20:23

Ja helaas jammer hoor!
<<

Bacio

Kwebbel

Bericht 26 Mrt 2014 21:13

cbl ga niet naar Cuba, daar vind je niet wat je zoekt. Jij wel wit strand en luxe. Cuba is gewoon nog niet zo ontwikkelt en de hotels zullen daar niet aan jouw wensen voldoen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Mrt 2014 22:19

Ik denk dat deze landen het leukst zijn als vakantiebestemming als je je ook daadwerkelijk wil gaan verdiepen in het land zelf. Het is sonde als je naar cuba of jamaica gaat en alleen maar all inn zit. Dan kan je beter en andere bestemming kiezen. Het is de cultuur en levensstijl wat deze vakantiebestemmingen interessant maakt.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2014 23:02

Bacio schreef:cbl ga niet naar Cuba, daar vind je niet wat je zoekt. Jij wel wit strand en luxe. Cuba is gewoon nog niet zo ontwikkelt en de hotels zullen daar niet aan jouw wensen voldoen.

Witte stranden heb je daar wel, erg mooi zoals ik het zie op internet. Je hebt wel gelijk idd. Ik had het er met mijn man over dat het voorkomt dat het eten daar vaak lauw is (lees ik ook op de reissites overigens) en dat je niet raar moet kijken dat er vaak geen warm water is. In zulke landen is dat vaker zo, maar wij hebben daar nooit last van gehad. Dat van het eten stoort me wel zeker omdat ik nogal zwakke darmen heb snap je. Nee, lijkt me een mooi land, maar voor hetgeen wat wij altijd willen is het denk ik niks. Hele luxe all in hotels zijn er wel, maar dan betaal je de hoofdprijs en voor minder zit ik net zo luxe in Mexico ofzo.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2014 23:06

Bloemetjesgordijn schreef:Ik denk dat deze landen het leukst zijn als vakantiebestemming als je je ook daadwerkelijk wil gaan verdiepen in het land zelf. Het is sonde als je naar cuba of jamaica gaat en alleen maar all inn zit. Dan kan je beter en andere bestemming kiezen. Het is de cultuur en levensstijl wat deze vakantiebestemmingen interessant maakt.

Ja maar Jamaica willen we beiden wel eens heen, gewoon een keer een nieuw land na al die jaren. We willen dan wel excursies doen.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 27 Mrt 2014 07:37

caribbeanlover schreef:
Bacio schreef:cbl ga niet naar Cuba, daar vind je niet wat je zoekt. Jij wel wit strand en luxe. Cuba is gewoon nog niet zo ontwikkelt en de hotels zullen daar niet aan jouw wensen voldoen.

Witte stranden heb je daar wel, erg mooi zoals ik het zie op internet. Je hebt wel gelijk idd. Ik had het er met mijn man over dat het voorkomt dat het eten daar vaak lauw is (lees ik ook op de reissites overigens) en dat je niet raar moet kijken dat er vaak geen warm water is. In zulke landen is dat vaker zo, maar wij hebben daar nooit last van gehad. Dat van het eten stoort me wel zeker omdat ik nogal zwakke darmen heb snap je. Nee, lijkt me een mooi land, maar voor hetgeen wat wij altijd willen is het denk ik niks. Hele luxe all in hotels zijn er wel, maar dan betaal je de hoofdprijs en voor minder zit ik net zo luxe in Mexico ofzo.

Ik vond de stranden op Cuba erg tegen vallen. Die op curaçao daarentegen zijn prachtig!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 27 Mrt 2014 12:57

Nooit op Jamaica geweest, maar als ik jou was zou ik daar eerder heen gaan dan Cuba. Of ontdek inderdaad 1 van de abc-eilanden. Ook mooie stranden hoor ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Mrt 2014 13:28

Ik ben 1x op Curacao geweest, idd erg mooi, maar all in zeer duur. Jamaica ook wel, maar dat kan minder duur dan daar.
<<

Bacio

Kwebbel

Bericht 27 Mrt 2014 18:46

Vind je Egypte niks CBL? Dat past denk ik wel bij je wensen.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Mrt 2014 21:43

Daar wil ik niet heen omdat er zo vaak gezeik is daar dat men moet annuleren en terug gehaald wordt. Lijkt me wel mooi/leuk hoor en aardig dat je mee denkt.
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 28 Mrt 2014 14:54

Zon, zee en strand vakantie lijken mij niets, maar goed toch een tip.. De Canarische eilanden kan toch ook of de Filipijnen (genoeg mooie kleine eilanden) en Bali schijnt ook mooi te schijn...
<<

Anoniem51

Bericht 28 Mrt 2014 14:58

Even heel realistisch he, wat maakt de ervaringen van de landen an sich nog uit als je all in gaat, en geen voet buiten het resort zet? Dan is toch bijna elk land hetzelfde, afgezien van het klimaat? Want je ziet niks van het land, alleen maar het resort.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties