Jamaica of Cuba?
.Dus ik hoor graag jullie ervaringen van all in in beide landen. Hopelijk zijn er meiden die in beide zijn geweest, maar 1 van de 2 mag ook. Welk hotel raden jullie aan en welke juist niet (ook fijn/handig) om te weten?!
.Silly-One schreef:Dan moet je al iemand vinden die in beide landen is geweest. Omdat iedereen een land op een andere manier ervaart. Iemand die maar één van de twee landen heeft gezien kan geen vergelijking geven. Dus dan is zo een vergelijking waar je om vraagt niet reëel. Je leest verhalen van verschillende forumster.
Bacio schreef:cbl ga niet naar Cuba, daar vind je niet wat je zoekt. Jij wel wit strand en luxe. Cuba is gewoon nog niet zo ontwikkelt en de hotels zullen daar niet aan jouw wensen voldoen.
Bloemetjesgordijn schreef:Ik denk dat deze landen het leukst zijn als vakantiebestemming als je je ook daadwerkelijk wil gaan verdiepen in het land zelf. Het is sonde als je naar cuba of jamaica gaat en alleen maar all inn zit. Dan kan je beter en andere bestemming kiezen. Het is de cultuur en levensstijl wat deze vakantiebestemmingen interessant maakt.
caribbeanlover schreef:Bacio schreef:cbl ga niet naar Cuba, daar vind je niet wat je zoekt. Jij wel wit strand en luxe. Cuba is gewoon nog niet zo ontwikkelt en de hotels zullen daar niet aan jouw wensen voldoen.
Witte stranden heb je daar wel, erg mooi zoals ik het zie op internet. Je hebt wel gelijk idd. Ik had het er met mijn man over dat het voorkomt dat het eten daar vaak lauw is (lees ik ook op de reissites overigens) en dat je niet raar moet kijken dat er vaak geen warm water is. In zulke landen is dat vaker zo, maar wij hebben daar nooit last van gehad. Dat van het eten stoort me wel zeker omdat ik nogal zwakke darmen heb snap je. Nee, lijkt me een mooi land, maar voor hetgeen wat wij altijd willen is het denk ik niks. Hele luxe all in hotels zijn er wel, maar dan betaal je de hoofdprijs en voor minder zit ik net zo luxe in Mexico ofzo.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers