Koffer
Ik moet een nieuwe en ben mij een beetje aan het oriënteren. Wij reizen altijd per trein. Dus vind ik het altijd prettig dat deze goed door het gangpad kan. Wel moet het een redelijk formaat hebben. Er moet genoeg in kunnen.
Heb ik echt weer handig aangepakt.Marin schreef:Oh ja ik vind twee wieltjes dus juist handiger, ipv vier. Maar dan wel inderdaad op die kleine kant, niet in de lengte. Maar dat bestaat al bijna niet meer, denk ik?
luisa schreef:Marin schreef:Oh ja ik vind twee wieltjes dus juist handiger, ipv vier. Maar dan wel inderdaad op die kleine kant, niet in de lengte. Maar dat bestaat al bijna niet meer, denk ik?
Geen idee, mijn moeder heeft zo'n koffer. Een samsonite volgens mij. Verschrikkelijk onhandig. Wat vindt jij voordeel van 2 wieltjes? Als hij er 4 heeft kan je hem toch op de 2 wieltjes manier trekken?
Niet te zwaar vind ik overigens een erg goede tip.

luisa schreef:Marin schreef:Oh ja ik vind twee wieltjes dus juist handiger, ipv vier. Maar dan wel inderdaad op die kleine kant, niet in de lengte. Maar dat bestaat al bijna niet meer, denk ik?
Geen idee, mijn moeder heeft zo'n koffer. Een samsonite volgens mij. Verschrikkelijk onhandig. Wat vindt jij voordeel van 2 wieltjes? Als hij er 4 heeft kan je hem toch op de 2 wieltjes manier trekken?
Niet te zwaar vind ik overigens een erg goede tip.

Marin schreef:Ik struikel over m'n koffer als ik duw

Marin schreef:Ik struikel over m'n koffer als ik duw
Ik heb die gebruikt voor backpacken, ik neem nooit zoveel dingen mee en ging echt prima
Je hebt er ook grotere versies van. Hij is erg stevig vind ik!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers