Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Zomervakantie gezocht!

<<

Anoniem 49

Bericht 23 Mrt 2014 19:55

Zomervakantie gezocht!

Wie o wie wil er mee zoeken?

Ik ben op zoek naar 'n zonvakantie, vertrek rond 6 juli, 't liefst een dag of 11.
Land maakt me niet heel veel uit, als de zon er maar schijnt.
Budget +- € 750,-.

Weet niet of dit geheel haalbaar is, maar ik weet even geen sites meer of ik zie iets over 't hoofd :D
<<

Anoniem30

Bericht 23 Mrt 2014 20:33

Re: Zomervakantie gezocht!

Jiba heeft betaalbare vakanties, Arke, Corendon. Wat voor vakantie wil je? Welke landen niet? Daar schijnt bijna overal de zon, maar het is wel hoogseizoen natuurlijk! Wil je all inclusive?
<<

Anoniem 49

Bericht 25 Mrt 2014 17:45

Bedankt voor de tips!

Een zon, zee, strand vakantie, om even bij te komen. Leuk als er in de buurt wel iets te doen, maar hoeft geen hele actieve vakantie te worden.
All inclusive hoeft niet perse, maar mag wel.

Zit nu zelf steeds een beetje op Griekenland en Turkije.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Mrt 2014 17:57

Ik vond Kos erg leuk, daar zou ik nog wel eens naar terug willen. Is ook niet heel duur. Ga je alleen of samen met je vriend? En is het budget 750 pp of in totaal?
Volgens mij betaalden wij in 2008 iets van 500 euro pp voor 8 dagen Kos, in augustus.

♥♥
<<

Anoniem 49

Bericht 25 Mrt 2014 17:59

Misschien samen met m'n vriend, maar omdat we nog maar zo kort bij elkaar zijn, moeten we daar nog eventjes naar kijken! ;)
Nee budget is PP..
<<

Anoniem187

Bericht 25 Mrt 2014 18:47

Wil je all-inclusive of alleen ontbijt etc.? En dichtbij een boulevard/centrum/strand?
<<

Anoniem187

Bericht 25 Mrt 2014 18:49

Griekenland lijkt mij inderdaad ook gaaf. Nadeel van Turkije vind ik dat alle hotels vaak vrij afgelegen zijn en je niet echt leuke boulevards etc hebt. Dus dan zit je 's avonds ook zo in je kamer ofzo.

Ik ben afgelopen jaar naar Lanzarote geweest en ik vond het heerlijk. Met de bus (kost geen drol) het eiland over, leuke boulevards, leuke winkels, leuke terrasjes/barretjes/restaurants waar je ook prima alleen kunt vertoeven etc. Het enige waar ik een volgende keer op ga letten is dat het complex waar ik zit ook 's avonds entertainment en/of een buiten terras heeft. Dan kun je ook 's avonds daar gaan zitten ipv alleen op je balkon of alleen ergens op het terras aan de boulevard. Dan heb je ook af en toe eens aanspraak als je geluk heb. En anders zit je tenminste lekker met je boek tussen de mensen :D
<<

Anoniem253

Bericht 26 Mrt 2014 17:58

Dan zou ik naar Turkije gaan :-).
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Mrt 2014 19:36

Ik zou zoeken op www.arke.nl. Daar kan je heel makkelijk je wensen selecteren, bepaalde voorkeuren bewaren en dan vergelijken.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 26 Mrt 2014 19:57

Rhodos? Ik vond dat een erg mooi eiland, waar genoeg te doen is, vooral in Rhodos-Stad.
<<

Anoniem30

Bericht 26 Mrt 2014 20:04

Serendipity schreef:Griekenland lijkt mij inderdaad ook gaaf. Nadeel van Turkije vind ik dat alle hotels vaak vrij afgelegen zijn en je niet echt leuke boulevards etc hebt. Dus dan zit je 's avonds ook zo in je kamer ofzo.D

Ik ben aantal keren in Turkije geweest en had gewoon boulevards, zat midden in centrum of 10 minuten lopen en had hele lange centrum straten... Dus all inclusive is vaak wat verder weg maar andere hotels niet perse hoor!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Mrt 2014 20:23

http://www.arke.nl/vakantie/turkije/tur ... ijzen.aspx
Hier zijn wij in oktober geweest, was erg leuk. En binnen je budget. Het zit redelijk in de buurt van het strand en middenin een straat met winkeltjes
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

ShallY

Yipyapper

Bericht 27 Mrt 2014 11:14

Fayebella schreef:Rhodos? Ik vond dat een erg mooi eiland, waar genoeg te doen is, vooral in Rhodos-Stad.

Ik ook. We gaan zeker nog een keer terug, we vonden het zo mooi daar!
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 27 Mrt 2014 15:41

Ik ben vorig jaar op Kreta geweest, dat vind ik ook wel een aanrader :)

Wij hadden geboekt via D-reizen en zaten hier http://www.d-reizen.nl/zonvakantie/grie ... t-blue-sea
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Mrt 2014 16:24

Wij zijn vorig jaar hier geweest;

http://m.zon.sunweb.nl/griekenland/kret ... tAod3XoAwA

Was een heerlijke en voordelige vakantie. Super appartementen, super mensen, lekker kleinschalig. Alles kan, niks moet. Voor €4 sta je met 2pers. in de stad met de bus (halte overkant vd straat) voor €7,50 met de taxi.
30-04-2017

Terug naar Reizen & vakanties