Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Is Verona een leuke stad?

<<

Anoniem321

Bericht 24 Mrt 2014 10:21

Is Verona een leuke stad?

Edit: mijn blik is gevallen op Verona, iemand ervaring met deze stad?
Laatst gewijzigd door Anoniem321 op 24 Mrt 2014 12:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Mrt 2014 10:49

Re: Welke Europese stad rond Pasen?

Misschien een leuke stad in Italie. Rome zal ik vermijden, maar misschien Pisa leuk om te bezoeken.
Verder is Wenen ook altijd een mooie stad.

Anoniem321

Bericht 24 Mrt 2014 12:39

Re: Welke Europese stad rond Pasen?

bedankt voor je reactie Silly One, maar ik zit nu zelf aan Verona te denken. Bij transavia heb ik redelijk goedkope tickets gezien en na een blik op booking.com geworpen te hebben blijkt dat het verblijf ook niet heel erg duur is.
Iemand ervaring met Verona?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Mrt 2014 12:45

Re: Is Verona een leuke stad?

Ik ben er 1 dag geweest. Mooie stad je kan er ook leuk shoppen. Denk er alleen wel aan dat je niet in je bikini bovenstukje loop, schijnt verboden te zijn.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 24 Mrt 2014 12:51

Lijkt me mooi stadje! Natuurlijk bekend van hét balkonnetje van Juliet, natuurlijk niet echt maar toch een toeristische trekpleister.
<<

Anoniem79

Bericht 24 Mrt 2014 13:06

Verona is echt heel leuk, veel te zien, een leuke sfeer en heerlijk eten. Wij zijn er helaas maar 1 dagje geweest, maar ik zou me hier nog wel een paar dagen kunnen vermaken.
<<

Anoniem321

Bericht 24 Mrt 2014 13:21

Klinkt goed allemaal! Ik denk dat ik het gewoon ga doen!
<<

Anoniem321

Bericht 24 Mrt 2014 14:05

Update: De tickets zijn geboekt! :banaan:
Nu nog een leuk hotel of pension zoeken.
<<

Anoniem80

Bericht 25 Mrt 2014 10:18

Ja ik houd van Verona! Super mooi! Zeker in de arena gaan kijken!
<<

Anoniem186

Bericht 25 Mrt 2014 11:12

Ik vond Verona heel mooi. Leuk om een keer geweest te zijn.
<<

Anoniem328

Bericht 25 Mrt 2014 11:20

Leuk! Verona vonden wij een hele mooie stad! Het balkon van Juliet is echt vreeeeselijk toeristisch maar wel leuk om even te zien. Verder echt een prachtige stad. Toen wij er waren was het vreselijk slecht weer, maar ik had me er anders wel een paar dagen kunnen vermaken.
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 25 Mrt 2014 18:02

Je kan mocht je wat meer tijd hebben, vanuit Verona ook naar Venetië gaan op een dag. Er rijden treinen naar toe en een treinreis duurt enkel iets meer dan een uur. Goed te doen dus.
<<

Anoniem187

Bericht 25 Mrt 2014 18:46

Verona is dus leuk als stedentrip? Ik zoek nog een reisje van 4 á 5 dagen. Of is dat te lang voor Verona?

Sorry dat ik je topic even inpik :angel:
<<

Anoniem321

Bericht 26 Mrt 2014 10:09

@ Serendipity, dat is niet erg.. Juist leuk als andere forummers ook ideeen kunnen opdoen en tips kunnen lezen!

Ik vlieg donderdag vroeg heen en zondag laat terug, dus ik heb genoeg tijd. En als ik al na dag 2 uitgekeken ben in Verona kan ik idd altijd nog met de trein een dagje naar Venetië, ook leuk!

Terug naar Reizen & vakanties