Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vakantie met kinderen naar grieks eiland

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Dec 2014 22:53

Vakantie met kinderen naar grieks eiland

Wie heeft er tips voor een grieks eiland met kinderen? Rhodos valt wel een beetje af omdat ik daar al paar keer geweest bent.
Ik staar me nu blind op van alles, en ben ook best kritisch maar laat me ook heel erg beïnvloeden door recensies :palm: En na twee avonden... weet ik het niet..

Ik wil dat het kindvriendelijk is maar een speciaal kinderzwembad met van alles en nog wat hoeft niet perse. Wij hebben meestal wel all in, gewoon gemak zeg maar. Dicht bij het strand zou fijn zijn, en dan wel graag zandstrand geen kiezel of rotsen. Hoeft niet perse in een stad te liggen iets daar buiten is ook goed, we zijn wel mensen die de bus of taxi pakken naar de stad. Ik hoef niet in een stap stad te zitten want dat gaan we toch niet doen :-)
Tja en dan verder, schoon, niet helemaal verouderd. Oh en we gaan in mei..

Ik ben benieuwd waar jullie mee komen....
:heart: :heart: 2011
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 30 Dec 2014 22:46

Re: Vakantie met kinderen naar grieks eiland

Wij zijn eind april naar Hotel Mitsis Ramira Beach (http://ramira.mitsishotels.com/) geweest,

Voldoet aan al je eisen, het strand was alleen geen zandstrand geloof ik. Wij zijn toen met een huur auto naar een ander strand gegaan.
Er is heel veel animatie voor kinderen en volwassenen, het is all in, dichtbij Kos-stad. Wij hebben een paar keer fietsen gehuurd om naar de stad te fietsen, is daar goed geregeld met aparte fietspaden.

Het zwembad is niet heel bijzonder, maar tegenover is een hotel met waterparadijs waar je tegen betaling kan zwemmen. Wij hebben dat uiteindelijk niet gedaan omdat het de laatste twee dagen niet zo'n mooi weer was. Maar we waren er ook al eind april natuurlijk.

Was jij nou ook op zoek naar tips voor Italie? Staat me iets van bij dat ik nog in dat topic wilde reageren maar forum altijd met mn telefoon dus het kwam er nooit van.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem278

Bericht 30 Dec 2014 23:07

Misschien is dit iets voor je/jullie?

http://www.corendon.nl/aegean-view-aqua ... 15.7.DZ-A..

Vrienden van me zijn daar in juni (geloof ik) geweest en waren laaiend enthousiast. Zelf ben ik alleen maar op Kreta geweest maar dat vind ik toch net wat meer een party Island.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Dec 2014 14:41

Thanks meiden.

Vancity girl klopt... wij hebben/hadden echt geen idee wat we wilde met vakantie. Klinkt ook best verwend zo maar goed... mijn vriend weet ook niet wat hij wil, ik vind zo;n all in clusive heerlijk relaxed maar ben het met mijn vriend eens dat een keer iets anders ook wel leuk is.
Dus zitten we toch weer aan Italie te denken keer wat anders :-) We zijn er dus nog niet uit, maar komt vast goed.
:heart: :heart: 2011
<<

ShallY

Yipyapper

Bericht 01 Jan 2015 11:07

Mij. Zus is afgelopen zo er met haar gezin naar een resort geweest op Kos. Zal wel eens vragen hoe het heet. Het was ze echt heel goed bevallen, waren veel kindjes, animatie enz.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Jan 2015 20:28

Kos! Absoluut, zou er zou nog eens terug gaan met alle kinderen. Het was er echt heerlijk. Mooi weer, lekker eten, mooie zee, heel veel te doen/fietsen, veel te zien en erg vriendelijke mensen.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

theelepel

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 11 Jan 2015 10:52

Karpathos! Erg mooi eiland!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jan 2015 11:08