Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Waar wil je nooit meer naar toe?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jan 2014 22:56

Waar wil je nooit meer naar toe?

Waar ben je geweest waar je echt nooit meer naar toe wilt? Waarom niet?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Jan 2014 22:58

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Ik vond de Dordogne wel tegenvallen, maar dat kwam ook doordat ik het gewoon heel saai vond met kinderen. Misschien dat ik later, als ik ouder ben, het wel leuk vind om er weer heen te gaan om te wandelen en te lezen en te fotograferen. Het is er wel heel mooi, maar er is weinig te beleven.

Hastings vond ik ook erg tegenvallen, net een scheefgezakte vuilnisbelt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem27

Bericht 20 Jan 2014 22:59

Turkije, vond het super toeristisch en weinig bijzonder.
<<

Anoniem187

Bericht 20 Jan 2014 23:00

Tunesië. Geen fijn land, geen fijne sfeer.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jan 2014 23:00

Gran Canaria. Ik vond het daar zo saai. Allemaal oude mensen (we waren er in het najaar) en echt niks leuks te doen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Jan 2014 23:01

Oh, ik weet er nog eentje: Gran Canaria. Vreselijk. De zwembaden zijn viezig en olieachtig, het strand is zwart, de zee is koud, de meeste mensen verbranden zo erg dat na vijf dagen de vellen erbij hangen, op straat hangen verkopers rond die echt superopdringerig zijn, ik vond het landschap kaal en dor. Nee, ik vond het helemaal niks.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem185

Bericht 20 Jan 2014 23:08

Praag. Daar vond ik echt niets aan...
<<

Anoniem87

Bericht 20 Jan 2014 23:26

Malta, het gedeelte waar wij zaten waren alleen maar Engelsen en er was echt niks te beleven.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Jan 2014 23:36

Portugal. Wat een stomme vakantie had ik daar...
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Jan 2014 23:48

Ik vond Milaan, Kopenhagen en Helsinki niet zo veel aan. Of in ieder geval, ik vond beide erg tegenvallen. Het is niet zo dat ik er per sé nooit meer heen zou willen, maar ik hoef er ook niet meer echt heen, ik heb het wel gezien zeg maar. Zelfde geldt eigenlijk voor Skopje, dat viel niet per sé tegen, maar ik hoef er ook niet meer echt naar toe. Verder nooit echt naar een plek geweest die vreselijk was ofzo. Eigenlijk vind ik al onze vakanties altijd heel leuk.
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 21 Jan 2014 19:15, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem40

Bericht 20 Jan 2014 23:50

Venetië! Ik vond dat zo'n vieze stad en je wordt er vreselijk afgezet. Ik geloof dat wij iets van 10 euro voor een glas cola moesten betalen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Jan 2014 23:58

Sunny beach in Bulgarije. Veel te toeristisch.
<<

Anoniem156

Bericht 21 Jan 2014 00:08

Zonnetje schreef:Sunny beach in Bulgarije. Veel te toeristisch.

Had je dat nket verwacht dan? Het is 9 km met alleen maar horeca. Er wonen alleen seizoensmedewerkers, verder niemand, het is dus geen stad.
<<

Anoniem119

Bericht 21 Jan 2014 00:24

Mizz_S ik had dat ook wel met Helsinki inderdaad. Had er meer van verwacht. Maar dat het -12 was hielp ook niet. Maar ben verder gek op Scandinavië, zelfs noord Finland vond ik leuker. Helsinki was veel meer de gateway naar Rusland.
<<

Anoniem23

Bericht 21 Jan 2014 01:16

Almere :p.

Ik vond kopenhagen juist echt super leuk en relaxt.
<<

Henque

Kletskop

Bericht 21 Jan 2014 07:54

Winterberg als er geen sneeuw ligt. Vind het daar zo saai en grauw
<<

Anoniem19

Bericht 21 Jan 2014 08:08

Brussel!! Verschrikkelijk. En Zuid-Spanje vond ik ook erg tegenvallen, maar ik zou niet nooit meer naar Spanje gaan (Barcelona!). Oh en ik ga niet meer kamperen met een tent, maakt niet uit waar :laughcry:

Ik vond Portugal geweldig!
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 21 Jan 2014 08:23

Tenerife hoef ik nooit meer heen, veel Engelse toeristen en overal kakkerlakken incl kruipend uit het doucheputje.

Brussel vind ik ook een vreselijke stad.
<<

Anoniem115

Bericht 21 Jan 2014 08:40

Susan schreef:Oh, ik weet er nog eentje: Gran Canaria. Vreselijk. De zwembaden zijn viezig en olieachtig, het strand is zwart, de zee is koud, de meeste mensen verbranden zo erg dat na vijf dagen de vellen erbij hangen, op straat hangen verkopers rond die echt superopdringerig zijn, ik vond het landschap kaal en dor. Nee, ik vond het helemaal niks.

+1
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Jan 2014 09:09

Poubelle schreef:
Zonnetje schreef:Sunny beach in Bulgarije. Veel te toeristisch.

Had je dat nket verwacht dan? Het is 9 km met alleen maar horeca. Er wonen alleen seizoensmedewerkers, verder niemand, het is dus geen stad.

Ja, wel een beetje, maar niet dat het zo erg zou zijn. Bovendien was ik toen 20, dus ik vond het toen minder erg, maar nu denk ik: daar hoef ik echt niet meer naar toe.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Jan 2014 09:43

Barcelona.

Iedereen vindt het daar fantastisch, ik vond het behoorlijk tegenvallen.
<<

Kannibaal

Bericht 21 Jan 2014 10:34

Marokko. Vies, opdringerige mannen die maar rondhangen en naar je loeren, hardnekkige bedelende kinderen en als je wat gaat kopen in een winkel altijd maar proberen je op te lichten.

En Panama ga ik ook niet meer heen. Ghetto's, veel gebedel en onvriendelijke mensen. De buurlanden zijn veel leuker.
<<

Anoniem286

Bericht 21 Jan 2014 10:39

Serendipity schreef:Tunesië. Geen fijn land, geen fijne sfeer.

dit, ik vond het vreselijk.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Jan 2014 11:42

Italie. Hier ben ik geweest 2 jaar geleden. We hadden alleen maar regen. En het land is mij behoorlijk tegen gevallen. Iedereen deed er heel lyrisch over. Want Italie was wel zo ontzettend mooi. Ik vond het veel van hetzelfde. En de bevolking vond ik ook nou niet echt bepaald vriendelijk. Dat was eens maar nooit meer.

Bulgarije. Te armzalig, te grijs en te grauw. Nooit meer.

Gran Canaria. Het land op zich was prachtig. Het weer ook. Maar die kakkerlakken daar. Er lopen hele colonnes rond. En ze zijn zo ontzettend groot. En dat is voor iemand met een insectenfobie zoals ik echt niet goed. Ik had geen leven daar.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem23

Bericht 21 Jan 2014 12:28

Ik vond Brussel trouwens ook echt een tegenvaller inderdaad!
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties