Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Zonvakantie Mei idee?

<<

Anoniem54

Bericht 03 Mrt 2014 03:54

Zonvakantie Mei idee?

Ik wil in Mei 7 a 10 dagen op vakantie. Ik ben van plan om alleen te gaan. Alleen geen idee waarheen. Iemand een idee?

Mijn eisen zijn:
minimaal 25 graden
Veilig voor vrouw alleen
Budget tot 1000 euro
Het liefst halfpension of all inclusive

Ik wil graag naar een wit strand, mexico en dominicaanse republiek vind ik niet geschikt voor vrouw alleen. Verder dacht ik aan curacao maar dat komt op bijna 1000 euro alleen logies.
<<

Anoniem87

Bericht 03 Mrt 2014 08:16

Re: Zonvakantie Mei idee?

Canarische eilanden :sunny:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Mrt 2014 09:18

Madeira!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem122

Bericht 03 Mrt 2014 18:30

Ik weet niet hoelang je maximaal wilt vliegen maar Thailand voldoet aan al je eisen. Tickets kan je goedkoop vinden en het leven is hier enorm goedkoop dat het zelfs zonde zou zijn om all inclusive te zitten. En belangrijk; veilig voor een vrouw alleen!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Mrt 2014 21:34

Egypte, Turkije, Griekenland.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem54

Bericht 03 Mrt 2014 22:04

Bedankt voor de reacties!

Egypte en Turkije lijkt mij niks als vrouw alleen, en turkije is ook niet warm begin mei.

Ik zit er nu over te denken om naar tenerife te gaan! Iemand al eens geweest ?
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Mrt 2014 22:16

Wij zijn jaren terug in mei naar Turkije geweest en toen was het wel warm. Als je het in Turkije niet warm genoeg vindt dan dan is het in Tenerife ook niet warm genoeg... Ongeveer dezelfde temperatuur rond die periode.

Ik weet zelf ook niet of ik in mijn eentje naar Egypte of Turkije zou durven. Zonvakanties zijn echt heerlijk daar en ben vooral echt zo gek op Egypte maar in mijn eentje zou ik het ook niet zo snel doen denk ik. Dan zou ik ook liever voor Tenerife gaan. Lijkt me echt heerlijk daar, mijn kapster is er meerdere keren geweest en hoor alleen maar goede verhalen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem173

Bericht 03 Mrt 2014 22:30

Vorig jaar begin mei / eind april was het 30/35 graden in Turkije. En je kunt daar zeker heen als vrouw alleen!

Terug naar Reizen & vakanties