Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Spanje rondreizen

<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 09 Feb 2015 11:27

Spanje rondreizen

Wij zitten te denken om een paar weekjes naar Spanje te gaan. We willen graag de wat minder toeristische plekken bezoeken. Iemand leuke ideeën?
<<

Anoniem205

Bericht 09 Feb 2015 14:29

Re: Spanje rondreizen

Als je tijd hebt: Avila. Ligt tussen Valladolid en Madrid in. Heeft heel mooie oude stadsmuren. Leuk om rond te wandelen, met nog kantelen op de muren enzo.
Ik vond Baskenland een prachtige regio, kleine dorpjes, piepkleine hotelletjes en voor een prikkie eten :love: San Sebastian zou ik ook bezoeken, al is het maar omdat de stad zo mooi is (het is er natuurlijk super toeristisch).
<<

Anoniem147

Bericht 11 Feb 2015 10:31

Plaatsen rondom Madrid vond ik ook heel mooi. Segovia en Toledo. Ik ben daar vroeger met school geweest. In een van de twee plaatsen hebben ze echt een mega mooi aquaduct.

(He, ik zie net op Google maps dat Avila daar ook in de buurt ligt. Daar ben ik toen niet geweest/)
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 11 Feb 2015 10:50

Ja Segovia inderdaad (helaas niet bij Avila geweest), daar is dat aquaduct ook en een mooi kasteel. Valladolid vond ik zelf tegenvallen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Feb 2015 10:55

Ik ben heel erg fan van Andalusie, best toeristisch in steden als Sevilla en Granada, maar je kunt makkelijk wat rustigere plekken opzoeken zoals de 'pueblo blanco' en de sierra nevada.

Wat ook prachtig is, is het Noorden! Heel groen en je vindt er verrassend genoeg Keltische invloeden. Oviedo is fantastisch qua sfeer, daar in de buurt heb je ook hele mooie bergen en een mooie kust bij Gijon. Aviles is ook een leuk plaatsje.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 11 Feb 2015 13:14

Bedankt voor de tips. Ik denk dat we via Madrid en wat plaatsjes die genoemd werden :) naar beneden Andalusië rijden, Sierra Nevada lijkt me heel mooi en dan terug via de kust, Barcelona natuurlijk en de Pyreneeën.

Weten jullie misschien leuke rustige (zijn die er wel?) plaatsjes aan de oostkust? We willen graag snorkelen, het strand is verder niet zo heel belangrijk.

Noordwest valt een beetje af vanwege het weer omdat we buiten het hoogseizoen gaan.
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 11 Feb 2015 18:28

Ronda is ook een mooie plaats om aan te doen. Ik vond het qua toeristen toen ik daar was meevalLen.

Terug naar Reizen & vakanties