Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Musical in Londen.

<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 01 Feb 2014 00:10

Musical in Londen.

Ik ga van woensdag 30 april t/m zaterdag 3 mei naar londen met mijn moeder. Nu leek het mij heel leuk om als verassing kaartjes te kopen voor een musical o.i.d. op woensdag, donderdag of vrijdagavond.

Het 'probleem' is alleen dat ik geen idee heb wat handig is. Kan ik het beste van te voren tickets kopen via internet of is het ook een goede optie om ter plekke in Londen kaartjes te kopen? En waar kan ik dan kaartjes kopen zowel op internet als in Londen heb ik geen idee waar ik moet zijn.

Dus wie heeft er tips/ervaringen voor mij?
<<

Anoniem40

Bericht 01 Feb 2014 00:26

Re: Musical in Londen.

Bij TKTS verkopen ze tickets met korting, maar niet voor alle musicals. Als ze ze daar niet verkopen, kun je gewoon bij het theater kopen. Kijk maar op de website: http://www.tkts.co.uk/
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Feb 2014 13:23

Als je al weet naar welke je wilt kan je al in Nederland zoeken naar goedkopen tickets.
Ik heb het zelf nooit gedaan. Wij hebben toen daar de kaartjes gekocht en op dat moment ook besloten waar we naar toe wilde gaan.
Je heb bij Picadilly Circus een tentje zitten beneden bij de metro, maar die kaartjes waren niet heel veel goedkoper toen. Ik weet niet hoe het nu is, maar die kan ik je eigenlijk niet aanraden.

Anoniem14

Bericht 01 Feb 2014 13:58

Ik ben in Londen naar Wicked geweest. Volgens mij betaalden we toen 15 pond voor een ticket. Maar ik zou niet weten hoe we daar aan kwamen. Er staat me iets van bij dat er in het hostel een balie voor was. In ieder geval hebben we niet via internet besteld.
<<

Pippin

Kwebbel

Bericht 01 Feb 2014 14:45

Ligt eraan naar welke show je wilt.

Je kunt inderdaad kaartjes kopen bij de TKTS op Leicester Square, daar heb je vaak korting. Ik zie gemiddeld 6 shows per jaar in Londen, maar ik haal ze bijna nooit daar.
Heel veel shows kennen Day Seats (bijvoorbeeld Wicked). Dat betekent dat zo gauw de kassa opent (vaak 10 uur) gemiddeld 20 tickets (vaak op de eerste rij) verkocht worden. Ik sta vaak zo'n half uur tot een uurtje van te voren in de rij, zeker bij Wicked is het vaak wat drukker. Die kaartjes kosten rond de 20/25 pond en je zit echt heel goed. Dat staat ook vermeld op de site van de voorstellingen.

Aanraders op dit moment vind ik Wicked, From here to eternity (gaat over Pearl Harbor), Matilda (heeft geen day seats), the Bodyguard en natuurlijk de klassiekers Les Miserables en the Phantom of the Opera. Voor voorstellingen die geen day seats hebben kun je altijd kiezen om bij het theater kaartjes te halen of vooraf te bestellen. Ik heb dat de laatste keer bij les Miserables gedaan omdat elke keer dat ik daar heen wilde het uitverkocht was. Zat toen ergens op een tweede balkon, maar was wel goed zicht. Als je vooraf bestelt, zou ik dat altijd via de site van de voorstelling doen, je kunt ze daar dan ophalen.
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 01 Feb 2014 17:35

Bedankt voor de tips, hier kan ik zeker wat mee!

Denk dat ik dan gewoon voor kaartjes bij het theater kopen ga. Het is namelijk niet zo dat we perse naar een musical toe willen, het leek mij alleen een leuk uitstapje voor de avond. Dus het is dan ook niet erg als het niet lukt.

Terug naar Reizen & vakanties