Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Denemarken

<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 04 Jan 2015 17:54

Denemarken

Wie heeft er leuke tips, , vakantie park in Denemarken met kinderen?
<<

Anoniem119

Bericht 04 Jan 2015 18:19

Re: Denemarken

Wil je echt een bungalowpark met allerlei activiteiten en mogelijkheden voor kinderen?

Of is een soort bed & breakfast in de natuur vlakbij super schattig dorpje ook goed? Want dan weet ik wel een heel leuk adresje!

Bakkelund Bed & Breakfast

Ligt in Stege, een heel schattig plaatsje. Ook rijd je zo naar de kust, waar ik me echt gewoon aan de Mediterraanse kust waande. Het was bij mij zulk lekker weer en de zee was zo heerlijk en echt prachtig strand.

Aantal van die fotos op Tripadvisor heb ik zelf gemaakt en review achter gelaten. Elke kamer heeft een twee persoonsbed en een slaapzolder voor kinderen, en eigen badkamer. Je hebt ook een eigen terrasje aan een groot grasveld waar kinderen heerlijk kunnen spelen met het weidse uitzicht, en er is een grote schommel. Er is dus niet super veel entertainment, maar dat vind ik juist heerlijk. Ik vond het echt heerlijk idyllisch en echt een plek waar ik met kinderen terug zou komen.

Terug naar Reizen & vakanties