Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Zon-en relaxweekje maart/april

<<

Anoniem108

Bericht 27 Jan 2014 00:44

Zon-en relaxweekje maart/april

Wie o wie weet een leuke bestemming voor in de periode maart/april? Spanje en Italie zijn geen optie, want zijn we beiden vaak geweest, maar we houden wel van steden waar je zowel zou kunnen relaxen en culturele uitstapjes mogelijk zijn.:)

Het liefst met zon en appartement en verder lijkt het nu alsof ik volslagen debiel ben dat ik deze vraag hier stel en zelf niet even op zoek ga, maar door gezondheidsklachten gaat dat even moeizamer dan gehoopt. Mocht iemand van jullie nog een aanrader hebben en liefst niet te prijzig, lees ik het hier graag!

Ik had zelf even gezocht, voor zover mogelijk, waarbij ik aanbiedingen tegenkwam naar o.a. Cyprus en Portugal, allebei voor een kleine 300 euro incl. vlucht en accommodatie. Vond ik wel een leuke aanbieding.;-)
<<

Anoniem173

Bericht 27 Jan 2014 01:04

Re: Zon-en relaxweekje maart/april

Istanbul?
<<

Anoniem108

Bericht 27 Jan 2014 01:07

Thnx, lijkt me echt super! Hoor wel steeds vaker van mensen die er zijn geweest dat het een vrij dure stad is (geworden), omdat het zo'n populaire bestemming is geworden.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Jan 2014 14:15

Misschien is Malta leuk? Daar kun je relaxen leuk combineren met mooie dingen bezoeken, zoals Valetta en een dagje Gozo. Het is wel heel wat anders dan Istanbul natuurlijk. Het weer is er denk ik lekker in die tijd, want toen ik er in december was, was het 18-20 graden.
<<

Anoniem108

Bericht 27 Jan 2014 15:41

Dank je wel; Malta ga ik ook even naar kijken!

Terug naar Reizen & vakanties