@ Pippin: leuk, thanks! 100% New York heb ik ook liggen, heb ik van Sinterklaas gekregen ;)
@ Luce: wat jammer dat je stiefmoeder het niet wil. Ik hoop voor je dat het er ooit wel van komt!
@ Laced & AM: hoe lang ben je geweest en wat heb je allemaal gedaan?
@ Think Pink: Washington DC is ook echt heel gaaf. Ben daar toen ik 12 was ook geweest (rondreis, onder andere NY, DC en Boston, Niagara Falls en nog veel meer)
Fietsen huren willen wij inderdaad ook gaan doen, lijkt me superleuk.
Verder wil ik graag even naar het appartementje (of nou ja, de trappen naar het appartementje) van Carrie uit SATC gaan kijken haha. Maar dat is natuurlijk zo gedaan.
Heeft een van jullie wel eens over de High Line gelopen, dat is een oude metrolijn die door de stad loopt en waar nu een soort park van is gemaakt. Dat willen we sowieso ook gaan doen.
Ik vind het ook echt superleuk dat ik dit met mijn vader ga doen

Kijk er zo naar uit en ben nu al aan het aftellen.