24 Dec 2013 12:47 door Spencer
Wij gingen altijd met oad, maar afgelopen zomer was het veel voordeliger met Correndon. Wel met Transavia gevlogen, ik heb liever gewoon Nederlands sprekend vliegtuigpersoneel.
Alles was gewoon goed geregeld, en achteraf maar goed dat we niet met Oad zijn gegaan want de mensen die wel met Oad waren moesten in het hotel bijbetalen; het was net die week waarin het faillissement werd bekend gemaakt.
R. 2013💙
D. 2016💜