Leuke plek Mallorca
Ik hoef niet in een ontzettende feeststad te zitten waar alleen maar gedronken word het mag rustiger dan dat maar ik vind het wel leuk als er bijv een gezellig haventje is of een boulevard.
Iemand tips?
2011
2011
2011Studiebol schreef:Ik zag idd de viva ketens voor bij komen, zien er goed uit. Alcudia lijkt me ook een leuke plek als ik de omschrijving zo lees. Ik hoop snel wat te boeken ik hou niet zo van vakanties zoeken haha![]()
2011
2011Jules schreef:Cala d'or inderdaad! En dan naar Martha's (hotel).
Sun schreef:Cala d'or en alcudia zijn leuk voor kinderen.
Wij zijn ook aan het kijken naar menorca en Mallorca, alleen durf ik niet te boeken, het weer is daar in september niet altijd even best geloof ik.
2011Sun schreef:Cala d'or en alcudia zijn leuk voor kinderen.
Wij zijn ook aan het kijken naar menorca en Mallorca, alleen durf ik niet te boeken, het weer is daar in september niet altijd even best geloof ik.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers