Rondtrekken Noorwegen
Bedoeling lijkt nu om met een kleine tent op vakantie te gaan in de eerste drie weken van Augustus



) Wij rijden idd in 3 weken ook echt duizenden kilometers, heerlijk! Zijn jullie met de Colorline van Oslo naar Kiel gegaan??
supergaaf!

Zora schreef:Ohja duur idd Olijfje, was ik alweer vergeten haha!!! Wij vinden het altijd heerlijk op vakantie gewoon wat hapjes te eten, stokbroodje, vleesje, salade, etc. Maar na 5 dagen kwamen we erachter dat dat echt niet kon als we nog drie weken wilden rondreizen. Hebben we gewoon serieus pasta gekocht om 3 dagen hetzelfde te eten. Buhhh, dat voelde echt even niet als vakantie
Ook wouden we eigenlijk nog een wijntje en biertje daarna, maar dat kostte omgerekend 20 euro dus toen hebben we later terug in de camper maar een fles losgetrokken haha.Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers