Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Leuke plek Mallorca

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Dec 2013 20:25

Leuke plek Mallorca

Wat is volgens jullie een leuke plek op Mallorca met kinderen?

Ik hoef niet in een ontzettende feeststad te zitten waar alleen maar gedronken word het mag rustiger dan dat maar ik vind het wel leuk als er bijv een gezellig haventje is of een boulevard.

Iemand tips?
:heart: :heart: 2011
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 27 Dec 2013 21:40

Re: Leuke plek Mallorca

Op Mallorca ben ik in Cala D'or en Cala Mendia geweest. Twee dorpjes naast elkaar. Leuke baaitjes en winkelstraatjes maar je zit niet in de. Drukke stad. Cala d'or was zo goed bevallen dat we graag terug wilden, maar eigenlijk ook een stukje ander eiland zien. Een paar kilometer verderop ligt Cala Mendia en is soortgelijk. Twee keer een fijne vakantie gehad!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Dec 2013 22:16

Ik weet geen plek, maar wel dat de Viva hotels echt geweldig schijnen te zijn, vooral met kinderen.
Afbeelding
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 28 Dec 2013 10:23

Cala d'or inderdaad! En dan naar Martha's (hotel).
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Dec 2013 10:45

De hotels van de Viva-keten zijn inderdaad leuk, wij zaten in Viva Tropic in Alcudia.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Dec 2013 10:53

Ik zag idd de viva ketens voor bij komen, zien er goed uit. Alcudia lijkt me ook een leuke plek als ik de omschrijving zo lees. Ik hoop snel wat te boeken ik hou niet zo van vakanties zoeken haha :)
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Dec 2013 10:58

Cala Radjada
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 28 Dec 2013 12:21

Ik vond Soller/ Port Soller wel erg leuk. Met een mooie baai en ook nog eens een prachtige omgeving. Sowieso vind ik het noordwesten veel mooier dan het zuidoosten van het eiland.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Dec 2013 13:33

Studiebol schreef:Ik zag idd de viva ketens voor bij komen, zien er goed uit. Alcudia lijkt me ook een leuke plek als ik de omschrijving zo lees. Ik hoop snel wat te boeken ik hou niet zo van vakanties zoeken haha :)

Ik heb afgelopen augustus echt álle hotels op Mallorca van binnen en van buiten bekeken, haha en zoals je weet zijn we geëindigd in in Center Parcs ;). Ik was er echt wel klaar mee!

Nu gaan we in januari boeken voor juni. Dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn.
Succes!!
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Dec 2013 15:20

Haha lana, zo erg is dat bij ons dan nog niet. Na 4 avonden zoeken ben ik er klaar mee hoor. Zo ook gisteravond ik zeg tegen mijn vriend ik bewaar deze pagina kijk hem morgen nog een keer en als het dan nog leuk is dan wordt het die gewoon hoor, dikke doei ik ga niet meer zoeken!

Dus heb net geboekt een viva hotel op mallorca!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Dec 2013 15:59

Haha, je hebt gelijk!
Mooi een Viva hotel, dat zijn echt hele goede hotels, dus als je de prijs goed vindt, boeken maar ;).
Wanneer gaan jullie?
Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 28 Dec 2013 18:02

Wij zaten toen in El arenal maar dat is niet zo geschikt voor kinderen. Naja zo midden in de stad dan, moet je van houden. Hotel zelf was prima. Ik hoor van mensen met kinderen dat het noorden van Mallorca goed is voor kinderen.

Ik ken die stress wel haha. Wij zitten te twijfelen tussen Menorca of Denemarken. Menorca word ook wel de buggy eiland genoemd dus kindvriendelijk is het er wel. Maar het vliegtuig... zie daar nu al tegenop haha. Denemarken word met de auto en is een heel andere vakantie. Heb al tig sites bekeken maar zie door de bomen het bos niet meer. :thumbdown:
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Dec 2013 19:30

Het is maar 2 uurtjes vliegen hè Sarahkey?
Met de auto is een stuk langer ;).
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2013 09:52

SK wij zijn vorig jaar naar menorca geweest. Was leuk iedereen was erg vriendelijk ook voor de kinderen.
Vliegreis ging heel goed was ook maar 2,5 uur vliegen en toen moesten ze nog op schoot. Als jullie volgend jaar gaan dan is je zoon al 2 en heeft hij een eigen stoel.
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 29 Dec 2013 10:07

Ik vond cala millor heel leuk. Wel veel duitsers, maar wel een mooi strand met een lange en gezellige boulevard.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2013 10:13

Jules schreef:Cala d'or inderdaad! En dan naar Martha's (hotel).

Club Martha's ben ik ook geweest toen ik 16 was (God, dat is bijna 14 jaar geleden!!). Ideaal voor gezinnen met kinderen en supergezellig dorp/plaats. Ik vond het toen erg leuk! Ik heb daar voor het eerst octopus-ringen gegeten. Mijn vader zei: "Eerst proeven, dan vertel ik wat het is". Mijn zusje en ik vonden het echt lekker tot we hoorden wat het is. Sloeg natuurlijk nergens op, inmiddels eten we het ook gewoon hoor!

Ah, memories!
L2014 & H2017
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2013 13:56

Wij zijn naar Club Martha's geweest, geloof in Cala d'Or ligt het. Hele leuke dingen voor kinderen.
<<

Anoniem85

Bericht 29 Dec 2013 15:07

Cala d'or en alcudia zijn leuk voor kinderen.

Wij zijn ook aan het kijken naar menorca en Mallorca, alleen durf ik niet te boeken, het weer is daar in september niet altijd even best geloof ik.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2013 15:22

Sun schreef:Cala d'or en alcudia zijn leuk voor kinderen.

Wij zijn ook aan het kijken naar menorca en Mallorca, alleen durf ik niet te boeken, het weer is daar in september niet altijd even best geloof ik.

Volgens de statistieken wel, maar ja aan de andere kant dat weet je toch nooit. Toen wij dit jaar op menorca aankwamen, regende het behoorlijk, bleek het 3 dagen goed geregend te hebben, toen wij er waren was het gelukkig prachtig.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Dec 2013 15:29

Wij gingen eind mei naar Mallorca en het was vrij koel, rond de 20 graden. We konden gelukkig wel een aantal keer naar het strand en het buitenbad (het kinderbad is geweldig bij Viva-hotels) maar op sommige dagen ook echt niet. Gelukkig is er in het wellness center ook een Spa waar je ook gewoon met kinderen naartoe mag, dus we konden wel elke dag zwemmen ondanks het tegenvallende weer. De week nadat wij er waren was het alle dagen zonnig en rond de 26 graden, dat was helemaal zuur. Maar het was sowieso wel een heel leuke week. Er is, buiten het zwemmen om, ook genoeg speelgelegenheid, er was zelfs een springkussen en meerdere speeltuinen.

Naar welk Viva-hotel ga je?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2013 16:08

Wij zijn in september geweest, en hadden echt prachtig weer, rond de 30 graden.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 29 Dec 2013 18:51

Sun schreef:Cala d'or en alcudia zijn leuk voor kinderen.

Ik was er vorig jaar begin oktober en ik heb echt heel mooi weer gehad. 2 dagen wat bewolkt maar geen regen gehad gelukkig. En op die bewolkte dagen heb ik Inca en Palma bezocht :)
<<

ShallY

Yipyapper

Bericht 06 Jan 2014 22:27

Wij zijn in augustus afgelopen jaar naar S'illlot geweest. We gingen om te relaxen en dat is gelukt maar daar gaan we nooit meer heen (naar die plek). Alleen maar Duitsers en op Duitsers gericht. Het personeel van het hotel kon amper Engels.

Wat ik erg fijn vond was de korte vliegreis.
<<

Anoniem85

Bericht 10 Jan 2014 08:47

Ja ik weet dat het weer ook erg mooi kan zijn, net als wat studiebol en Susan zeggen, het kan de ene week prachtig zijn en dan weer niet. Ik denk dat wij daarom gewoon last minute gaan boeken, wij gaan buiten de vakanties om.
Of we gaan naar Kos of corfu, ik had het boek familie vakanties gehaald bij arke, staan erg mooie hotels in.

Terug naar Reizen & vakanties