Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedkoop ticket naar Bangkok

<<

Anoniem 42

Bericht 18 Sep 2013 17:48

Goedkoop ticket naar Bangkok

Heerlijk, volgend jaar ga ik weer naar Azie na er vier jaar niet geweest te zijn! Ik wil naar Bangkok vliegen en vanuit daar zie ik wel verder. Ik kan weg in de periode 14 tot en met 30 Augustus maar ik wil 10 tot 12 dagen gaan.

Ik heb nu een ticket gevonden van ongeveer 650 euro met Eva Air, ben ik op zich al tevreden mee maar goedkoper is natuurlijk beter.

Iemand tips om een goedkoper ticket te vinden of een goedkoper ticket gezien / gevonden? En zal ik nu boeken of is het waarschijnlijk dat ik het komende jaar nog wel ergens een betere deal / ticket kan krijgen?
<<

Anoniem119

Bericht 18 Sep 2013 18:31

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Ik ben ook op zoek naar een goedkoop ticket naar Bangkok, voor februari 2014. Wat ik zo lees, zijn de meest gangbare prijzen zo tussen de 650 en 800 euro. Alles er boven is wel duur, alles er onder is goedkoop.
De KLM Werelddeal Weken zijn nog met een week verlengd vanwege succes, maar daar heb je voor augustus 2014 niks aan (die reisperiode loopt tot maart 2014). Maar de data die wij wilden, waren op de eerste dag om 9.00 al weg, dus kleine kans dat er nog een goedkope prijs bij zit.

Ik vind af en toe wel goeie deals voor 400 a 500 euro, maar dat zijn dan speciale deals, zoals open jaws, waarbij je terug moet vliegen naar Duitsland enzo. Als je daar voor open staat, dan kan je dat uiteraard boeken.

Maar veel van die deals zijn gewoon nog niet voor augustus beschikbaar (februari begint nu net te komen), dus daar heb je gewoon nog niets aan.

650 is een mooie prijs, maar het kán dus goedkoper, maar wel vaak met allerlei haken en ogen. Als dit een goede directe vlucht is, dan kan je het altijd boeken. Maar, dit leer ik nu op m'n training: Let dan goed op op de wijzigingsvoorwaarden! Als je zo lang van te voren boekt, en je weet nog niet 100% of je wel op die specifieke data gaat, kijk dan goed of je überhaupt het ticket (tegen kosten) kunt wijzigen, want anders heb je er niks aan. Dan kan je beter wachten tot je wat meer zekerheid hebt.

Maar ik zal het in de gaten houden voor je. Check je dagelijks websites zoals Ticketspy en Holidaypirates?
<<

Anoniem 42

Bericht 18 Sep 2013 23:14

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Bedankt voor de tips Marin! Dan ga ik me morgen eerst inderdaad eens even goed inlezen in de voorwaarden. Die websites kende ik voor kort niet eens, maar ik las erover omdat iemand (volgens mij jij) er hierover postte. Ik krijg nu zo'n nieuwsbrief van Ticketspy en die andere zal ik ook eens bekijken.

Het nadeel van dingen als terugvliegen op Belgie en Duitsland vind ik altijd dat je dan zo een of anderhalve tank benzine leeg rijdt waardoor het alsnog best duur uitvalt. Of het moet echt heel erg veel schelen.
<<

Summer

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:35

Bericht 18 Sep 2013 23:40

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Marin heb je misschien ook tips voor mij? Ik wil in februari naar bangkok en dan eind juni terug.
Heel stiekem wil ik eigenlijk met KLM zal dan denk ik zo'n 900 euro zijn. 500 euro klinkt veeeeel beter!
<<

Moa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:22

Bericht 20 Sep 2013 22:55

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Wij hebben 3x via thailandtravel geboekt. 2x met evaair. Ze hebben daar ook regelmatig aanbiedingen.

Prijs die je nu hebt gevonden met Eva air is wel een mooie prijs voor rechtstreeks. en Eva is een fijne maatschappij (vinden wij dan).
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 20 Sep 2013 22:58

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Summer schreef:Marin heb je misschien ook tips voor mij? Ik wil in februari naar bangkok en dan eind juni terug.
Heel stiekem wil ik eigenlijk met KLM zal dan denk ik zo'n 900 euro zijn. 500 euro klinkt veeeeel beter!


Woon je toevallig vlakbij België?
<<

Anoniem122

Bericht 21 Sep 2013 08:10

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Summer schreef:Marin heb je misschien ook tips voor mij? Ik wil in februari naar bangkok en dan eind juni terug.
Heel stiekem wil ik eigenlijk met KLM zal dan denk ik zo'n 900 euro zijn. 500 euro klinkt veeeeel beter!


Heb je er problemen mee om op dusseldorf terug te vliegen? Dus vertrekken vanaf Amsterdam en dan terug op Dusseldorf? Dan kan je nu een Open Jaw van Ethiad boeken:
http://ticketspy.nl/deals/ze-zijn-er-we ... anaf-e369/
Vanaf 420 euro!
<<

Anoniem119

Bericht 21 Sep 2013 09:53

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

TukTuk schreef:
Summer schreef:Marin heb je misschien ook tips voor mij? Ik wil in februari naar bangkok en dan eind juni terug.
Heel stiekem wil ik eigenlijk met KLM zal dan denk ik zo'n 900 euro zijn. 500 euro klinkt veeeeel beter!


Heb je er problemen mee om op dusseldorf terug te vliegen? Dus vertrekken vanaf Amsterdam en dan terug op Dusseldorf? Dan kan je nu een Open Jaw van Ethiad boeken:
http://ticketspy.nl/deals/ze-zijn-er-we ... anaf-e369/
Vanaf 420 euro!



Die deal is er al weken, maar niet op de data dat wij willen. Of ze moeten net extra veel nieuwe tickets hebben toegevoegd. Zal zo eens kijken. Maar in principe liever niet, maar voor zo'n lage prijs hoort dat er beetje bij.
<<

Anoniem119

Bericht 21 Sep 2013 10:00

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Nope, niet meer op onze dagen beschikbaar. Maar toch bedankt :-)
<<

Anoniem122

Bericht 21 Sep 2013 10:05

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Marin schreef:
TukTuk schreef:
Summer schreef:Marin heb je misschien ook tips voor mij? Ik wil in februari naar bangkok en dan eind juni terug.
Heel stiekem wil ik eigenlijk met KLM zal dan denk ik zo'n 900 euro zijn. 500 euro klinkt veeeeel beter!


Heb je er problemen mee om op dusseldorf terug te vliegen? Dus vertrekken vanaf Amsterdam en dan terug op Dusseldorf? Dan kan je nu een Open Jaw van Ethiad boeken:
http://ticketspy.nl/deals/ze-zijn-er-we ... anaf-e369/
Vanaf 420 euro!



Die deal is er al weken, maar niet op de data dat wij willen. Of ze moeten net extra veel nieuwe tickets hebben toegevoegd. Zal zo eens kijken. Maar in principe liever niet, maar voor zo'n lage prijs hoort dat er beetje bij.


Nee dit is een nieuwe deal, bij de andere deals moest je binnen 1 of 2 maanden terug vliegen, nu is dat 12 maanden. Ik kwam iig voor mijzelf een goede deal tegen nu, die er voorheen niet was.
<<

Anoniem119

Bericht 21 Sep 2013 10:08

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Oh ja dan zijn dit betere fare conditions voor je waar jij wel wat aan hebt. Weet je al wel maanden? Dan zou je evt gewoon net even iets ruimer kunnen boeken en evt eerst week vrij daar verblijven?
Voor ons heeft deze deal dus geen nut. Heb jij wel daadwerkelijk die prijs gezien op mogelijke data? Ik heb deze deal al zo vaak voorbij zien komen maar nog nooit daadwerkelijk die prijs gekregen.
<<

Anoniem122

Bericht 21 Sep 2013 10:23

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Ja ik moet van 10 februari tot 13 juni stagelopen, dus wilde 3 februari vertrekken, en 21 juli terug komen (dan heb ik nog ruim een maand om rond te reizen).
Ik heb dus op die data gekeken, en via de link van Ticketspy kwam ik op 455 euro uit, dus net iets duurder als de "vanaf prijs", en via Ethiad zelf kom ik op 476 euro uit.
Maar ik durf dus nog niet te boeken omdat ik nog geen zekerheid heb dat die stage ook écht doorgaat. Weet niet of een annuleringsverzekering dan nut heeft, voor het geval het niet doorgaat, dat zou ik nog wel kunnen uitzoeken. Heb nu het bedrijf gemaild voor een acceptance letter en gevraagd of het echt door kan gaan, omdat ik mijn ticket wilde gaan boeken.

Balen dat het voor jullie geen nut heeft deze actie!
<<

Anoniem119

Bericht 21 Sep 2013 10:36

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Ja kan me voorstellen dat je nog niet durft te boeken hoor. Hopelijk krijg je op tijd antwoord.
Ik weet niet of je de voorwaarden van het ticket kunt lezen, daar staat wel in of je m evt kunt veranderen van datum (tegen meerprijs).
<<

Anoniem122

Bericht 21 Sep 2013 10:43

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Marin schreef:Ja kan me voorstellen dat je nog niet durft te boeken hoor. Hopelijk krijg je op tijd antwoord.
Ik weet niet of je de voorwaarden van het ticket kunt lezen, daar staat wel in of je m evt kunt veranderen van datum (tegen meerprijs).


Oeh daar had ik nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip! Ga gelijk eens naar de voorwaarden kijken :)
<<

Anoniem119

Bericht 21 Sep 2013 11:00

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Haha daar moet ik nu constant naar kijken met m'n werk, dus vandaar dat ik daar aan dacht. Wie weet heeft dat nut! Stel je moet 100 euro betalen om een ticket te veranderen, zou je voor jezelf moeten bepalen hoe groot de kans is dat je écht moet veranderen, en of je dan duurder uit zou zijn dan wanneer je een gewoon ticket boekt.
<<

Anoniem119

Bericht 21 Sep 2013 11:14

Re: Goedkoop ticket naar Bangkok

Even gekeken voor je:
Ticket veranderen kost 150 euro en kan zowel voor de heenvlucht als na de heenvlucht (Stel je zit daar en je wilt toch wat langer blijven of juist eerder weg, of gewoon al voordat je uberhaupt weg bent dus).
Annuleren kan ook altijd, maar krijg je niet je geld terug.

Als jij dus denkt van goh wel hele grote kans dat die data goed zijn, en je gaat een ander ticket voor meer dan dit ticket + eventuele omboekingskosten moeten boeken, dan zou het wel een goede deal zijn.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers