Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Malediven of ergens anders heen?

<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 03 Dec 2013 10:12

Malediven of ergens anders heen?

Ik werk bij een vliegtuigmaatschappij en kan daardoor goedkope tickets kopen. Nu ben ik opzoek naar een vakantiebestemming voor Mei. Ik wil 10a14 dagen gaan en het liefst verblijf niet te duur.
Nu heb ik naar Curacao en mexico gekeken maar daar komt een hotel al snel op 1000 euro voor 2 weken. Ik zag dat de Malediven goedkoper zijn, vanaf 400 euro. Ik ga alleen en ben opzoek naar zon zee en strand. Ik hoef niet uit te gaan of dingen te bezichtigen. Iemand enig idee of de Malediven leuk is alleen? Iemand tips voor leuke eilanden? Of goedkope hotels? En zijn daar ook veel lekkere restaurantjes?
<<

Anoniem285

Bericht 03 Dec 2013 14:45

Re: Malediven of ergens anders heen?

Wow, waar vind je dat hotel? Voor zover ik weet is de Malediven juist veel duurder dan Curacao en zeker Mexico. In Mexico kun je heel goedkoop twee weken verblijven, ik weet niet wat voor soort hotel je zoekt? Ik ben zelf nooit in de Malediven geweest, maar mijn familie wel. Voor zover ik weet zijn de meeste eilanden ook meteen een resort, en is er dus niet zoiets als een boulevard met verschillende restaurantjes om uit te kiezen. De stranden zijn wel prachtig, maar dat is ook verschillend per eiland. Ben dus vooral benieuwd waar je dat hotel vindt, want dan wil ik ook nu naar de Malediven! :-)
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 03 Dec 2013 16:46

Huh? Ik dacht ook dat Malediven veeeeeel duurder zou zijn. Maar goede deal dan, doen!
<<

Anoniem29

Bericht 03 Dec 2013 18:09

De Malediven zijn allemaal losse eilandjes in een atol, op die eilandjes staan alleen maar 'prive' resorts per eilandje. Dus geen restaurantjes/boulevard etc.

Voor zover ik weet is een van de goedkopere resorts Summer Island Village en een single room in mei kost daar 160,- Dollar per nacht.

Ik ben trouwens in 2010 4 weken (inclusief vliegen) naar Curacao geweest voor €1000,- . Ik zat wel in een appartementje, maar Curacao kan echt heel goedkoop als je goed zoekt.
<<

sanskie

Kletskop

Bericht 04 Dec 2013 17:27

Intoxicated schreef:Ik ben trouwens in 2010 4 weken (inclusief vliegen) naar Curacao geweest voor €1000,- . Ik zat wel in een appartementje, maar Curacao kan echt heel goedkoop als je goed zoekt.

oh vertel waar geboekt/gevonden ?
<<

Anoniem29

Bericht 04 Dec 2013 17:33

Alles los. Tickets via Arkefly en een appartementje gevonden via Google. (S.undaville).
<<

Anoniem205

Bericht 06 Dec 2013 23:45

Ucansitwithus, zou je wel in mei gaan? Als je met goedkope tickets het IPB-en bedoeld, is de maand mei een van de drukste maanden ivm de vele schoolvakanties. Veiliger is dan juni.
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 07 Dec 2013 13:18

Intoxicated schreef:De Malediven zijn allemaal losse eilandjes in een atol, op die eilandjes staan alleen maar 'prive' resorts per eilandje. Dus geen restaurantjes/boulevard etc.

Voor zover ik weet is een van de goedkopere resorts Summer Island Village en een single room in mei kost daar 160,- Dollar per nacht.

Ik ben trouwens in 2010 4 weken (inclusief vliegen) naar Curacao geweest voor €1000,- . Ik zat wel in een appartementje, maar Curacao kan echt heel goedkoop als je goed zoekt.

Ik ben niet opzoek naar een resort maar meer naar een pension of bed and breakfast. Deze heb je al vanaf 40 euro per nacht en dan bijna op het strand. Hier kun je dan savonds in het restaurant eten voor 10 dollar per keer.
Heeft iemand ervaring met de Malediven in Mei? Ik las dat het regenseizoen begint, en zou echt heel erg balen als ik 1 week regen zou hebben.
<<

Kannibaal

Bericht 07 Dec 2013 19:07

Ik zag vanmiddag op RTL 4 het programma RTL Travel voorbijkomen en daar hadden ze het over Mauritius. Voor 15 dagen Mauritius betaal je 895 euro per persoon (vliegticket & hotel) en het zag er echt waanzinnig mooi uit. Prachtige stranden met azuurblauw water, boulevards met winkels, restaurants en barretjes. En ze spreken er Engels en Frans. De presentator was er dolenthousiast over (ik trouwens ook).
<<

Anoniem29

Bericht 09 Dec 2013 20:42

@ Ucantsitwithus, dan zit je wel op Male waarschijnlijk. Het hoofdeiland.

Anders zou ik het ook niet weten. Misschien Gan?
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 24 Dec 2013 01:06

Wij zijn eind mei naar de malediven geweest. Dat was ook het regenseizoen. We hebben maar een keer een buitje gehad en dat was nog geen half uurtje. We zijn er zeven dagen geweest. We zaten op een eiland met een resort. Maar ik vond een week echt lang genoeg, er was niet veel te zien en te doen.
We zijn eenmaal op excursie naar Male geweest. Dat is het eiland met de hoofdstad erop. Dat was wel een minder mooi eiland als ons resorteiland. Maar nog steeds best prijzig qua eten en drinken, alhoewel het beduidend goedkoper was dan bij ons resort. Daar kostte anderhalve liter water 5 dollar. En een glas cola was ook 5 dollar.
Maar qua weer dus goed te doen.
augustus 2013

Terug naar Reizen & vakanties