Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekendje weg gekregen, tips?

<<

Anoniem124

Bericht 16 Dec 2013 16:59

Weekendje weg gekregen, tips?

Jeeeej, ik heb een nachtje weg gekregen! Of nouja, ik mag weg maar was nog nooit weg zinder m'n kindjes en vind een nachtje de eerste keer wel voldoende. Wil dus ook niet te ver weg. Kindjes blijven bij papa, ga met m'n mama! :cheering:

We willen graag kunnen winkelen en liefst ook wellness/beauty/relax optie hebben. Ik ben dol op de zee dus ik zat te denken aan den haag/Scheveningen. Heeft iemand misschien leuke hotel tip?

Ja, ik heb uiteraard gegoogeld maar ben benieuwd naar ervaringsverhalen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Dec 2013 17:19

Re: Weekendje weg gekregen, tips?

Het ligt wat hoger, maar hotel zuiderduin?
<<

Anoniem173

Bericht 16 Dec 2013 17:58

Egmond aan Zee is een leuk dorpje met mooi strand, en dan lekker winkelen in Alkmaar! En dan idd hotel Zuiderduin, dat heeft ook een mooie sauna erbij!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Dec 2013 00:21

Atelier Madame schreef:Egmond aan Zee is een leuk dorpje met mooi strand, en dan lekker winkelen in Alkmaar! En dan idd hotel Zuiderduin, dat heeft ook een mooie sauna erbij!

Dat is inderdaad echt een mooi hotel.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Dec 2013 10:31

Blooming in Bergen! Echt een heel relaxed hotel in de duinen, met geloof ik ook welness faciliteiten. En mooi ingericht. Een weekendje daar was voor mij echt pure ontspanning en lekker uitwaaien.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem119

Bericht 17 Dec 2013 10:34

Sterre schreef:Blooming in Bergen! Echt een heel relaxed hotel in de duinen, met geloof ik ook welness faciliteiten. En mooi ingericht. Een weekendje daar was voor mij echt pure ontspanning en lekker uitwaaien.

Ja dat is een erg mooi hotel! Ben ik ook wel eens een weekendje weg geweest. Ik vond die ontbijtzaal zo mooi. Heb die opgeslagen op Pinterest als inspiratie voor een keuken met die blauwe muur en koperen lampen :)

Bergen is sowieso erg leuk dorpje, en dan leuk lunchen bij Strandpaviljoen Noord van Sissyboy.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Dec 2013 11:49

Bij hotel zuiderduin loop je zo het strand op en zo het centrum in

Terug naar Reizen & vakanties