Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Expedia onduidelijk betaling

<<

Anoniem54

Bericht 11 Mrt 2014 10:16

Expedia onduidelijk betaling

Ik heb een reis geboekt via expedia. Hotel en vlucht. Totaal is rond de 700 euro. De tickets heb ik via de mail gekregen en die waren 250 stond er. Nu is van mijn cc 450 afgeschreven? Iemand enig idee waarom niet alles is afgeschreven?
Als ik inlog op de site krijg ik nergens een prijsoverzicht.
<<

Anoniem54

Bericht 11 Mrt 2014 10:34

Re: Expedia onduidelijk betaling

Ik ben er nu achter dqpat dus het hotel is afgeschreven. Maar de tickets nog niet? Terwijl ik de tickets wel in mijn mailbox heb waar ook bijstaat betaald?

Iemand dit ook gehad?
<<

Anoniem119

Bericht 11 Mrt 2014 10:37

Dat klinkt wel gek. Ik zou even contact met ze opnemen hoe dat zit met de betaling van de tickets. Zodra je ticket is uitgegeven, en dus ontvangen, zou de betaling ook voldaan moeten zijn, zeker met een credit card.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Mrt 2014 20:01

Dat is volgens mij altijd bij Expedia (althans, de twee keer dat ik bij Expedia had geboekt was dit zo). De tickets worden namelijk door de vliegmaatschappij zelf afgeschreven en de hotelkosten door het hotel zelf. Kan dus prima dat dat niet tegelijk is. Ik weet niet of de vlucht toevallig Ryan Air is? Die zijn meestal laat met afschrijven van cc is mijn ervaring.

Terug naar Reizen & vakanties