Wie durft? Liften.
Zou jij het durven? Of heb je het misschien al eens gedaan?
(Ohja en: niet per se waar ik met dit topic naartoe wil hoor maar wie weet; is er iemand die deze uitdaging misschien wel met mij aan zou willen gaan?)
Feline schreef:
Volgens mij heeft Whatever er ervaring mee!
maar met meer wel. Berlijn ben ik nog niet geweest :p
Als ze je meenemen, zijn het open-minded mensen en die hebben vaak heel veel leuks te vertellen. Maar ik heb ook heel wat kilometers geslapen, omdat ik zo moe was van het reizen. 1 keer werden we meegenomen voor een ritje van 4 uur, dan 'moet' je niet 4 uur achter elkaar praten natuurlijk.
Hij dacht dat Nederlands en Duits ongeveer hetzelfde was, dus hij wilde graag oefenen. De hele rit heeft hij nazi-uitspraken geoefend. Die man had waarschijnlijk geen idee dat het een beetje not done was wat hij zei, hij vond het gewoon leuk om de paar Duitse zinnen die hij kende met ons te oefenen.
Supergezellig!

RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Ik ga opletten of ik je ergens zie staan ;)Bliss schreef:Ik ga in de meivakantie met mn vader en zusje naar Parijs met de autoIk ga opletten of ik je ergens zie staan ;)

Toet schreef:Heel vet SuperGrover, ik vind jou er ook echt een type voor! Leuk dat je dit jaar weer gaat. Hoe lang zijn jullie onderweg geweest naar Londen? Ik zou inderdaad ook niet per se met een jongen samen willen maar ik zie eerlijk gezegd ook niet zo snel ergens gevaar in en sta vrij nuchter in zulke dingen.
Ik heb zojuist De Social Club getwitterd met dit idee en ze willen m'n telefoonnummer haha, wie weet wat hieruit gaat komen
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers