Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wintersport tips?

<<

Anoniem65

Bericht 20 Nov 2013 10:38

Wintersport tips?

Wij zijn op zoek naar een appartement voor 4 personen + 1 klein kind. Bij voorkeur op of dicht bij de piste. We willen naar Oostenrijk en ons budget is ca 500 pp voor een week (excl skipas). Iemand tips voor een fijn appartement? Liefst met 2 badkamers.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Nov 2013 11:01

Re: Wintersport tips?

Wat voor ski gebied wil je? Oostenrijk is groot met verschillende leuke gebieden.
En welke periode wil je?

Anoniem65

Bericht 20 Nov 2013 11:11

Goede vragen inderdaad. Vorig jaar waren we in Gerlos, en zijn toen ook veel in Königsleiten gaan skieën. Ik ben verder ook nog in Sölden, Mayrhofen, Ischl en nog ergens waar ik de naam niet meer van weet geweest. We gaan het liefst naar een groot gebied, met genoeg blauwe/rode pistes. Dus niet te moeilijk ;). Apres ski is leuk, hoewel we dat niet heel veel gaan doen omdat er een kindje bij is. Maar we zoeken wel een gezellig dorp. Bv St. Anton, Kirchberg, enz. Beetje de grote gebieden dus. En we moeten 15 februari gaan en dan een week blijven.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Nov 2013 12:15

Misschien dat je in Saalbach-Hinterglenn gaan kijken. Ik vind dat zelf een heel mooi groot gebied. Veel rood en blauw een paar zwarte. Veel brede pistes en het leuke is dat je helemaal rond kan gaan. Dan heb je gelijk een dag tochtje. De leukste piste vind ik dan de piste bij Leogang. Lekker breed ( en druk), maar daar ragen we altijd heel leuk naar beneden.

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Nov 2013 13:19

Ik ben het helemaal eens met Silly-One, erg leuk gebied!
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Nov 2013 14:39

Serfaus Fiss Ladis is ook een heel leuk gebied.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 22 Nov 2013 10:05

Wij gaan naar Ried am Zillertal en betalen 750 euro voor een week, inclusief ontbijt, diner en skipas. We zitten er dan met O&N.
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Nov 2013 12:02

En Kaprun / Zell am See?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem65

Bericht 23 Nov 2013 15:16

Het gebied lukt wel, alleen kunnen we geen accommodatie vinden. We zoeken iets met 2 slaapkamers, bij voorkeur 2 badkamers en dicht bij de piste. We hebben een kindje van anderhalf bij ons, dus gaan de ochtenden en middagen afwisselen (telkens blijft er 1 of 2 een halve dag "thuis"). Budget is ca 600-700 pp incl skipas en we kunnen alleen het weekend van 15 febr weg en blijven een week.
<<

Michelle85

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 17 Dec 2013 10:43

We zijn alweer bijna een maand verder natuurlijk, maar heb je al iets gevonden SuzieQ? Het vinden van een een gebied is natuurlijk lastig als je er geen slaapplaats vindt... Wij zijn vorig jaar met mijn zus en haar man en kindje (2 jaar) naar Sälen in Zweden gegaan (vind de site van het gebied zo gauw niet, maar ik vond er hier een stukje over) om daar te snowboarden, skien etc. Vond het destijds in ieder geval erg kindvriendelijk, en het is daar zo mooi... We willen in feb eigenlijk ook nog wel een keer gaan, maar vergt nogal wat planning natuurlijk. Via de site die ik verlinkte kun je trouwens ook accommodaties vinden, is dat misschien iets?

EDIT Naam gebied verkeerd geschreven...

Terug naar Reizen & vakanties